Sähköpyörä on maailman turhin laite!!!
Maksaa sairaasti ja viedään viimeinenkin liikunta pois jo nyt vähäliikkuvilta ihmisiltä. Ja eihän tuohon edes tarvita mopokorttia niin nyt 10 vuotiaatkin ajelee noilla 30 km/h kouluun ilman mitään tietoa liikennesäännöistä. Ajellaan vaan suoraan suojatien läpi pysähtymättä jne.
Nuoret on vielä huonomassa kunnossa kuin mummot nykyään ja eivät edes jaksa polkea itse pyörää? Ennen vanhaan 80v mummotkin ajoi sillä vaihteettomalla pyörällä korkeita mäkiä.
Kommentit (563)
Niin inhokkiketjukin nauratti ja pystyin monen inhokkeihin yhtymään.
Syvässä hangessa on vaikea uppuroida.
Säälittävintä vaan tuossa aloituksessa on että sen kirjoittaja on joku tällä palstalla vakituisesti pyörivä... Ja myös moni vastaaja sen verran hyvin oli jutut tiedossa ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei niin turha kuin sähköpotkulauta, joka ei korvaa autoja vaan kävelyä.
Miksei korvaisi autoa, itse ajan nykyään kaikki alle 80 km matkat omalla sähköpotkulaudalla. Kolmessa vuodessa sähköpotkulaudalla olen korvannut yli 25 000 km autoilua, auton mittariin on tullut tänä aikana vain 6 000 km. Yllättäen rengaskulut olivat suurin kuluerä sähköpotkulaudalla, renkaisiin on kulunut tähän mennessä 400€, eli paljon enemmän kuin sähköön. Tosin halpaa verrattuna autoon tai mopoon.
Vuokra sähköpotkulaudat ei varmaan paljoa autoilua vähennä, kun niillä ei voi ajaa alueen ulkopuolelle, mutta ihan samoin on myös vuokra sähköpyörienkin kanssa.
Kukin tehköön mitä haluaa ja tulkoon tänne kun siltä tuntuu.
Entä sähkökuntopyörä? Jos olisi sähkömoottori auttamassa kuntopyörä veivaamista?
Tän nykyisen hallituksen lanka palaa jo. Sano mun sanoneen pian on edessä ennenaikaset vaalit.
Notta kyllä on ristuksen turuha laite
Kukapa ei rakastaisi hyvää draamaa?
Eipäs ole sähköpyörät turhia, ne ovat pikemminkin lisänneet ihmisten liikkumista. Muutenkin ajat ovat muuttuneet, nykyisin talvea lukuunottamatta yksi kaikista yleisimmistä ajoneuvoista erityisesti isommissa kaupungeissa ovat sähköpotkulaudat, jotka ovat lähes yhtä yleisiä kuin autotkin. Mitä tulee ihmisten lihomiseen niin sehän johtuu pääosin ihmisten ruokavaliosta joka sisältää liian paljon rasvaa ja sokeria. Esim. Pizzaa, hampurilaisia, ranskalaisia perunoita, sipsejä, makeisia ja keksejä, leivoksia(esim. hillomunkki, kakku, pulla), kaakaojuoma(johon laittaa vielä sokeria), kahvi ja tee(näihinkin jotkut laittaa runsaasti sokeria), limsa (myös muut sokeria sisältävät virvoitusjuomat).
Köyhien ulinaa taas eihän ne maksa kuin muutaman tuhat euroa. Erittäin hyvä väline työpaikkamatkaan ei ole hiestä märkänä toimistolla perillä kuten normaalilla pyörällä ja silti saa hiukan liikuntaa ja raitista ilmaa.
Taitaa olla taas huumorintajuttomien kirjoituskilpailut käynnissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin turha kuin sähköpotkulauta, joka ei korvaa autoja vaan kävelyä.
Miksei korvaisi autoa, itse ajan nykyään kaikki alle 80 km matkat omalla sähköpotkulaudalla. Kolmessa vuodessa sähköpotkulaudalla olen korvannut yli 25 000 km autoilua, auton mittariin on tullut tänä aikana vain 6 000 km. Yllättäen rengaskulut olivat suurin kuluerä sähköpotkulaudalla, renkaisiin on kulunut tähän mennessä 400€, eli paljon enemmän kuin sähköön. Tosin halpaa verrattuna autoon tai mopoon.
Vuokra sähköpotkulaudat ei varmaan paljoa autoilua vähennä, kun niillä ei voi ajaa alueen ulkopuolelle, mutta ihan samoin on myös vuokra sähköpyörienkin kanssa.
nyt hei jalat takas maahan, 80 kilsaa sähkispotkulaudalla ja sama takas..
Niinno,ite ajelen hki-pattaya välin sähkis-ykspyöräsellä
Pirun hyvä kun on 2 muksua ja varusteet pyöräkärrissä sähköpyörän perässä. Puoliso ajaa vieressä normipyörällä ja voidaan mennä samaa tahtia. Ylämäenkin pääsee. Saa siinä aikamoinen kunto olla jos kuumana kesäpäivänä joku painelee kärri perässä samaa tahtia normifillarin kanssa. Meillä innostanu paljon enemmän liikkumaa ja lapset nauttii
Aloita kiitollisuusharjoitukset.