Sähköpyörä on maailman turhin laite!!!
Maksaa sairaasti ja viedään viimeinenkin liikunta pois jo nyt vähäliikkuvilta ihmisiltä. Ja eihän tuohon edes tarvita mopokorttia niin nyt 10 vuotiaatkin ajelee noilla 30 km/h kouluun ilman mitään tietoa liikennesäännöistä. Ajellaan vaan suoraan suojatien läpi pysähtymättä jne.
Nuoret on vielä huonomassa kunnossa kuin mummot nykyään ja eivät edes jaksa polkea itse pyörää? Ennen vanhaan 80v mummotkin ajoi sillä vaihteettomalla pyörällä korkeita mäkiä.
Kommentit (563)
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmoittanut ketjun asiattomaksi
Olen samaa mieltä. Onneksi on olemassa vaihtoehto.
https://sahkopyorakeskus.fi/hihnavetoinen-sahkopyora-edut-ja-haitat/
Ei niin turha kuin sähköpotkulauta, joka ei korvaa autoja vaan kävelyä.
Vierailija kirjoitti:
a)Miksi olet ilmoittanut tämän asiattomaksi?
b)Miksi se teko pitää julistaa kaikille?
c)Tuleeko tosta kaikesta hyvä mieli?
Joillakin on asiat huonommin. Älä valita.
Mitenkäs näissä sähköpyörissä, kun itsellä on moottori takanavassa ja polkimia taaksepäin pyöritellessä kuuluu jotain outoa epäsäännöllistä kahinaa siitä keskiön suunnalta. Aiheuttaako näissä sähköpyörissä ne sähkövimpeleet jotain ylimääräisiä ääniä vai onko siellä joku vika? Ajattelin että ehkä se joku polkimien liikettä haisteleva tunnistin siellä kampien juuressa tekee kahinoita.
Hyvän mielen kanssa puoli maailmaa.
Olettepa te itsekeskeisiä. Kyseessä on hieman isompi asia kuin teidän hauras egonne.
Tuo Veera käkättää tosi paljon!
Juuri näin vain tyhmä maksaa liikaa!
Minustakin kaikki mitä minulla ei ole on turhia. Vene, asuntovaunu, asuntoauto, kerrostaloasunto, sähköpotkulauta, skootteri, mopo, moottoripyörä ym ym.....
Mitä sä ap siis teit siellä Hesessä?
Trendikästä mutta sitä haukkuja ei tiedä ;).