Onko Mika Aaltola Suomen komein yli 50-vuotias mies?
Mielipiteitä asiasta? Itselleni ei tule toista yhtä komeaa viisikymppistä mieleen.
Kommentit (154)
Paljasti, että ei olekaan niin fiksu kuin on luultu, itserakkailla kommenteillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Silmät liian lähellä toisiaan. Ei voi korjata millään.
Sitä pidetään yleensä typeryyden merkkinä, jos silmät ovat liian lähellä toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Paljasti, että ei olekaan niin fiksu kuin on luultu, itserakkailla kommenteillaan.
Jep. Narsistiset piirteet.
Vierailija kirjoitti:
No kertokaa sitten kuka on komeampi jos ei Mika kerran ole???
Tommi Korpela
Vierailija kirjoitti:
Jos pienet lähekkäin olevat silmät ja koko naaman levyinen nenä on komeaa niin sitten.
Minulla on tällaiset ja naiset sanovat minua aina komeaksi, eikä seurasta ole ollut puutetta. Ehkä tuosta silmätyypistä saa panojyrämäisen vaikutelman. Minusta Mikan silmät ovat kyllä ihan normaalietäisyydellä toisistaan. Ryan Goslingilla on paljon lähempänä, eikä sitä naiset ihan hirveästi inhoa.
Ei. Itseasiassa hänellä on matala nenänselkä kuin kuppatautisella tai nyrkkeilijällä, mutta onhan yleisvaikutelma ihan ok.
Suomen komein mies on ilman muuta 150-senttinen isopääpersu Rydman, joka kaataa naisia vaikka väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pienet lähekkäin olevat silmät ja koko naaman levyinen nenä on komeaa niin sitten.
Minulla on tällaiset ja naiset sanovat minua aina komeaksi, eikä seurasta ole ollut puutetta. Ehkä tuosta silmätyypistä saa panojyrämäisen vaikutelman. Minusta Mikan silmät ovat kyllä ihan normaalietäisyydellä toisistaan. Ryan Goslingilla on paljon lähempänä, eikä sitä naiset ihan hirveästi inhoa.
Jos Mikan silmät olisivat vielä lähempänä toisiaan, hän olisi kyklooppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Mikan silmät olisivat vielä lähempänä toisiaan, hän olisi kyklooppi.
Lopeta tunnepuuska ja laita sitten kuvahakua. Katso objektiivisesti. Ehkä niistä silmistä saa tuon vaikutelma siksi, että ne ovat syvällä päässä ja että hän katsoo kieroon. Mitenkään erityisen lähekkäin ne eivät kuitenkaan ole.
Omiin silmiini ihan taviksen näköinen.
Anders Adlercreutz ehdottomasti.
Missä liikut?? Ei Aaltola ole komea. Ei edes keskitasoa. Ihsn suoraan esson baarista.
Ei ole tarpeeksi maskuliinisuutta eikä tarpeeks huumorintajua. Siis tylsä mies. Vankka leuka ei kaikkea pelasta, pitää olla eloa ja huumoria silmissä.
Jos komeaa miestä kysytään, sanon, että Gregory Peck ja Mikko Leppilampi.
Mutta nämähän ovat makuasioita, joku tykkää tohvelityyppisestä miehekkyydestä niin kuin Aaltolalla.