Onko Mika Aaltola Suomen komein yli 50-vuotias mies?
Mielipiteitä asiasta? Itselleni ei tule toista yhtä komeaa viisikymppistä mieleen.
Kommentit (154)
Mun vanhoissa sukissakin on enemmän karismaa kuin Aaltolan Mikassa tönkkö ja vaivaannuttava heppu.
Vierailija kirjoitti:
Ministeri Anders Adlercreutz, 53
Siinä komea viisikymppinen
Kyllä.
Miten naurettava tyyppi otattaa itsestään paidaton kuva mukamas halkopinolla.... Huhhh.. Ei
Mika Aaltoja on ryssävihainen hölmö. Ei sen kummempi munapää
Vierailija kirjoitti:
Miten naurettava tyyppi otattaa itsestään paidaton kuva mukamas halkopinolla.... Huhhh.. Ei
Menee samaan kategoriaan kuin ne naapurin puten paidattomat mahtailukuvat
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Irvistää väkinäisen hymyn. Pelottavan näköinen.
Kuin kaksi marjaa:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/thumb/1/11/Uffaffaa_albumi_19…
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/c_crop,x_228,y_159,w_2823,h_1587…
Kaikkia yli 50-vuotiaita naisten komeaksi luokittelemia miehiä yhdistää yksi keskeinen asia:
Tummat hiukset ja täydellinen hiusraja.
Väyrysen Pave on vielä komeampi. Ja hänkin asettumassa ehdolle...!
sOTAPASKA ORKANISEERAA sotaa, rumaa on
Petteri Orpokin on Aaltolaa komeampi
Vierailija kirjoitti:
No kertokaa sitten kuka on komeampi jos ei Mika kerran ole???
Anders Adlercreutz?
Kaikille kaljuille miehille vinkkiä tästä ketjusta, miten paljon hiuksilla on merkitystä nuoruudesta vanhuuteen.
Olin päästäni jotenkin sekasin ja ihastuin vähän samannäköseen tyyppiin.... toivuttuani tervepäisten joukkoon, näin tämän kyseisen hemmonsitten myöhemmin: pienet, liian lähekkäin olevat tihrusilmät , urpo nenä, luulee itsestään liikaa... Tsiisus ihminen voi olla sekasin.
Toivotaan että tämä elottava, irvistelevä ehdokas jättäytyy poies ...
Ei kyllä minun, eikä monen muunkaan naisen mielestä ole. AP,joka näitä Aaltola kehuketjuja täällä säännöllisesti aloittaa taitaa olla se hiusrajajankkaajamoes, ja itse lätkässä Aaltolaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille kaljuille miehille vinkkiä tästä ketjusta, miten paljon hiuksilla on merkitystä nuoruudesta vanhuuteen.
Kuten Urho Kekkosella?
Ja hampaat (teko?) rumat