Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++ELOKUISTEN LOPPURUTISTUS!!+++++

18.12.2006 |

En huomannut vielä tälle viikolle/päivälle pinoa, joten ajattelin aloittaa kun nyt koneella olen...

Meitä ei enää montaa ole, itsekin luulin eilen illalla tippuvani kun alkoi ihan kamalat menkkakivut. Jouduin ottaa jopa särkylääkkeen että sain nukuttua ja aamulla yllätys olikin suuri kun ei menkat olleetkaan alkaneet??!! Ei mulla ennen oo kivut alkaneet päivää aikasemmin, joten mikäköhän nyt on? Lämmöt on vielä koholla mutta muuten ei mitään erikoista. Ja tässähän tätä omaanapaa olikin sitten riittämiin...

Tulkaahan vielä loput elokuiset tekeemään monta plussaa tälle jouluviikolle!!++++

CalZal kp29/28-31

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana juttu, että plussasit. Tsemppaa meitä loppuja piinailijoita eteen päin..

Oikein mukavaa odotusaikaa sinulle!!

Pulu

Vierailija
22/41 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea ihan mahdottomasti!

Pahoittelut kaikille tädin saaneille ja tsempataanhan vielä loput piinailijat viikon loppuun!+++++

Omassa olossa ei muutoksia, välillä jomottelee alavatsaa mutta siinä kaikki. Joten piinailu jatkukoon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoittaudun kanssa mukaan tähän ketjuun! kp nyt 27/26-27, jänniä päiviä tässä meneillään!! Oireita ei kyllä ole suuntaan eikä toiseen! Tämä on nyt kolmas yrityskierto! Esikoinen on 2v2kk ja hän tärppäri toisesta kierrosta! mutta saas nyt nähdä kuinka tässä käy! Testailen sitten tossa jouluaattona jos tätiä ei kuulu eikä näy! Paljon plussatuulia puhaltelen vielä mukana oleville ja tsemppiä uuteen yritykseen kaikille tästä pinosta tippuneille!

Vierailija
24/41 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Täällä ei vielä tietoa ollaanko raskaana vai ei. Kp31/28-30. Tänään on kyllä haettava apteekin oma raskaustesti. saako sillä testata muuten ihan mihin aikaan tahansa? Oireita ei nyt tällä hethellä tunnu. Rintojenkin aristus vähentynyt kummasti. Kyl tää on kauheeta kuulostelee itseään koko ajan. Palaan asiaan myöhemmin. Onnea plussanneille. T:taapero74

Vierailija
25/41 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa mahtavaa upeeta !!!!!!

Todella paljon onnea plussasta ja onnellista odotusaikaa sulle! Jee! :D

Toivottaa Sanna-P

Vierailija
26/41 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta.

Uusi päivä ja piinailu jatkuu, entistä rankempana...

Oireita ei suuntaan eikä toiseen. Lämmön huvikseni aamulla mittasin, oli 37,7...ei mielestäni ihan tota luokkaa tapaa norm olla. Mutta mulla ehkä alkavaa flunssaakin, kun kurkkukin oireilee. Että tiedä tuota..

Palataan taas...

Pulu kp29/29-31

Vierailija
27/41 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaasti menee aika, huoh. Onneksi tästä päivästä eteenpäin on päivisin niin paljon tekemistä ettei ehdi liikoja ajattelee...

Lämmöt edelleen yli 37 ja pientä kuvotusta oli aamulla. Mutta en usko tärppiin ennenku nään sen kaks viivaa testissä!

+++ onnea kaikille piinailijoille!

CalZal kp31/28-31

Vierailija
28/41 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lämmöt ja kp:t näyttää kyllä niin positiivisilta, että uskon testinkin näyttävän positiivista...!! Koska testaat??

Vierailija
29/41 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän olla testaamatta ennen kuin la-aamuna kun lähdetään maalle joulun viettoon. Niiden sunnuntaisten menkkakipujen jälkeen ei oo kyllä ollu ees semmonen olo että menkat alkais...kauankohan noi lämmöt pysyy ylhäällä jos on raskautunut?

CalZal

Vierailija
30/41 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa vanhassa anatomian kirjassani sanotaan, että jos raskaus on alkanut, lämpötila pysyy kohonneessa arvossaan noin raskauden puoliväliin. Sen jälkeen se runsaasta progesteronin erityksestä huolimatta laskee. Että sellaista...

Vierailija
31/41 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis kiitos ihanista onnitteluista ja todellakin toivon, että seuraatte kaikki pika pikaa perässä!!!! Oma olo on tosi epätodellinen, aamullakin heräsin ja ajattelin, että hei mähän olen raskaana. Oireita ei juurikaan ole, esim rinnat olivat kipeämmät tuossa noin viikko oviksen jälkeen. Menkkakipuja on aika koviakin ja maha sekaisin, joka mulle on tuttua edellisistä raskauksista. Ja herkästi paleltaa. Lämpöjä kun eilen aamulla mittasin, ennen kuin plussasin niin eivät nyt olleet kovin korkeat, joten siitä en olisi kyllä raskautta veikannut.

Taapero 74: apteekin omalla voi testata mihin vuorokauden aikaan tahansa, heti sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Itsekin sillä testasin ja olen sitä aiemmin käyttänyt ja ei kyllä anna turhia haamuja.plussaonnea!!!

t. wintergirl h 4+2, jokohan sitä uskaltaisi kurkistella tuonne odotuspuolelle?

Vierailija
32/41 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin tänään puol kuus siihen kun mahaan koski kovasti niinkun aina kiun täti on tulossa, mutta kun sitten raahauduin masentuneena veskiin niin eihän siellä mitään ollu tullu..

Onko teillä ollu vastaavia kokemuksia, tuntemuksia!? Eli pitäskö täs nyt asennoitua siirtämään haaveet syyskuulle!?

Ihan outoa tämä mulle kun ensimmäistä yritellään!

-GiuSu

p.s kaikissa perheissä joulukuu on PLUSSAkuu, Toivotaan!!!!

Vierailija
33/41 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsi nyt jättää teidän elohaaveilijat ja siirtyy jonnekin pois... Siis täti saapui eilen vierailulle ja muutenkin tuntuu tökkivän tää juttu... No, ehkäpä tää tästä.

Oikein paljon onnee plussanneille, ja muille plussatuulia ja pahoittelut tädin riivaamille.

Katka

Vierailija
34/41 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh huomasin tässä juuri et jos oikeasti tärppäis niin laskettu aika oliskin sit jo syyskuun puolel... et en nyt sitten elokuullee enää ehi, vaikka kylläkin jos nyt raskaaksi tulisi niin elokuussa se todennäköisesti syntyis... :-)

Kumpa vaan oliskin... Tää on kyl niin piinaavaa odotella ja koko ajan miettii et onko vai eikö ja oireita on ja toisenapäivänä ei... jotenkin on helpompi ajatella että kyllä se täti sieltä tulee....

Vierailija
35/41 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippii!

Plussa tuli apteekin omalla testasin just äsken!

Nyt käärin testin pakettiin ja annan kyl tänää sen miehelle lahjax. Ihanaa! Toivottavasti pysyy nyt matkassa mukana. 15 kiertoa tätä yritettiin keskenmenon jälkeen. Toisillekin plussa onnea!

T:ilosta sekaisin oleva taapero74

Vierailija
36/41 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä edelleen kärvistelen tietämättömänä! Tätiä ei näy eikä edes oireita siitä! Ajattelin testata aattona jos pystyn siihen asti odottaan kun mies lupasi tuoda testin kun tulee töistä kotiin!! Tai sit pahimmassa tapauksessa täti tulla tupsahtaa, ja ei tarvi sitten testailla!

Paljon plussaonnea vielä mukana olijoille! Ja iloista joulun odotusta!!

Vierailija
37/41 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomattoman paljon onnitteluja ja tarrasukkia jatkoon!

Tää loppu porukkahan vetää plussia mukaansa minkä ehtii, hienoa!

Mä taidan sittenkin testata huomen aamuna...harmi vaan et mulla on vaan tuo rfsu:n testi kaapissa mut jospa se sen plussan näyttäis!

Väsyttäis kovasti mut vieraita tulossa, ei mahda mitään. Onneksi isäntä sai loppuviikon vapaata ja on jeesimässä tuon esikoisen kanssa kun sillä tuota vauhtia riittää :)

CalZal kp31/28-31 (edelleen :))

Vierailija
38/41 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätihän se siltä tuli tänään :( ja olin jo ihan varma että....

nyt on kyllä mieli maassa ja pitäis jaksaa noita jouluvalmisteluitakin...

no, siirryn pikkuhiljaa tuonne syyskuisiin..

onnea plussanneille! perässä tullaan vähän myöhemmin...

kp1/26

Vierailija
39/41 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihana uutinen! Hirmusesti onnea odotukseen ja tietty pikkuselle niitä superliimalla siveltyjä tarrasukkia!

t. piipaa

Vierailija
40/41 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taustalla seuraillut keskusteluja, mutta porukkaan en ole uskaltautunut liittyä. Niin monta kertaa on tiputtu korkealta ja kovaa...Mutta nyt on ihan pakko hehkuttaa!!! Plussasin tänään!! :-)) Ihan onnesta olen sekaisin...

Nyt unille, silmät painaa jo kovasti.

-K-