Joululahjaksi plussa!
Niinpä alkoi jouluaatto täällä ihanissa merkeissä! Nyt toivon vain keskenmenon kokeneena, että kaikki menisi hyvin!
Ihanaa joulua kaikille!
Kommentit (9)
Oiken paljon onnea teille molemmille plussasta.
Itse toivon, että saisin plussan myöhäisenä joululahjana, ovis olisi nyt joulun aikana. Päätimme mieheni kanssa, että tänä jouluna ostamme toisillemme vain yhden lahjan (itse kyllä ostin hänelle pari pientä lahjaa lisäksi), joten paras lahja mitä koskaan voisin toivoa olisi oma pikku nyytti, jospa näin jouluna olisimme erityisen onnekkaita :)
Iloista joulua!
Paljon tarrasukkia!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meillä ei iloita,vatsatauti jyllää...
L+5
Meillä olikin sama joululahja ;) Ja keskenmenneen raskauden jälkeen täälläkin vähän pelottaa...
Sari+5 ja plussalahja :)
Paljon Onnea ja tarrasukkia matkaan!! Itsekin kovasti oottelen, että pääsen plussaamaan keskenmenon jälkeen:)!
Onnittelut plussasta ja tervetuloa tälle puolen itse seurailin taustalla suurperhe kuumeilijoiden listaa. en saanut aikaseksi kirjoittaa kun oli tarkoitus aloitella yritys vasta keväällä vaavia mutta vaavi ilmoittikin itsestään yllättäen.
Puuhis ja 97,99,00,02,05 ja kirppu 7+2
Onnittelut vielä kerran. Koskas sulla on la taitaa olla elokuulla vai meneekö syyskuulle.
Meillekin tuli Jouluksi plussa :)
Maailman paras joululahja. Toivottavasti vain saamme sen pitää. Maha ollut kipeä...
Itse plussasin eilen ja se on kyllä lahjoista parhain. Oikein paljon onnea sinulle ja koko perheellesi opemamma! Olen jonkin verran seurannut " tarinaasi" ja ihanaa, kun pikkuinen nyt ilmoitti tulostaan.
Tunnelmallista joulua ja vauvarikasta vuotta 2006!
Hibiskus P.S. Milloin sulla on laskettu aika?