Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö teidän miehet tällaisia katoamistemppuja?

Vierailija
12.08.2023 |

Mieheni on keikkaileva muusikko (harrastus) ja käy välillä baareissa esiintymässä. Oletan, että tähän sisältyy myös juhlimista. En käy mukana, koska mulla on töitä ja muutenkin yleensä tylsää siellä baarissa.

Esimerkiksi eilen illalla kun hän oli keikalla, juttelimme vielä kymmeneen asti whatsapissa, mutta sen jälkeen mies katosi. Ei vastausta mun viestiin, ei hyvänyön toivotuksista puhumattakaan. Tekeekö teidän miehet tällaista?

Kiitos

Kommentit (148)

Vierailija
121/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko kuitenkin keskustella miehen kanssa kahden kesken tästä ongelmasta. Kerrot hänelle, että haluat hänen ilmoittavan, kun on aika lopettaa viestittely, koska hän menee suihkuun/saunaan/nukkumaan/panemaan/ajamaan autoa/... Mitä nyt milloinkin.

Ei se estä lähettämästä hyvänyöntoivotusta puolisolle, vaikka olisi menossa panemaan bändäreitä.

Vierailija
122/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muusikoksi aletaan vain jotta saa P I L L U A!

Ai naisetkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuton, henkisesti epäkypsä. Miksi suosit tällaista miestä? Oletko lährisriippuvainen? Hae itsellesi tukea, että pääset eroon.

Vierailija
124/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et voi luottaa häneen, älä muuta yhteen, äläkä varsinkaan lisäänny hänen kanssaan. Ellet halua ihan oikeita ongelmia elämääsi.

Vierailija
125/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko kuitenkin keskustella miehen kanssa kahden kesken tästä ongelmasta. Kerrot hänelle, että haluat hänen ilmoittavan, kun on aika lopettaa viestittely, koska hän menee suihkuun/saunaan/nukkumaan/panemaan/ajamaan autoa/... Mitä nyt milloinkin.

Ei se estä lähettämästä hyvänyöntoivotusta puolisolle, vaikka olisi menossa panemaan bändäreitä.

Just näin 👍🏻silloinhan vasta lähetetäänkin hyvät yöt yms harhautus viestit, kun ollaan menossa panemaan muita.

Vierailija
126/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just yks kaveri mies paljasti niin tyhmyytensä ja käytöstapojen puutteen, toivottavasti saa takaisin jotain kautta, itse en alennu hänen tasolleen.

Vierailija
127/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat pahimmillaan apinan ja dian risteytys !

En koskaan unohda sitä, kun tulin vastasyntyneen vauvamme kanssa kotiin (toiset lapset 5v ja 3v) näin loppukesästä muutamia vuosia sitten.

Mieheni, nykyinen ex-mieheni oli kesälomalla.

Olimme olleet pari päivää kotona, kun miehen työkaveri soittaa...( Eikö AJATTELE YHTÄÄN , että olin juuri synnyttänyt !)

Hän soittaa ja pyytää parille kaljalle terassille.

Mikä minä olen aikuista miestä kieltelemään! En sanonut "juuta enkä jaata".

Mies meni.

Tuli yö.

Mies ei tullut.

Tuli aamu ja Mies tuli aamulla varhain.

Ei räkäkännissä, mutta kuitenkin kovassa humalassa.

Että minä INHOSIN HÄNTÄ sillä hetkellä suunnattomasti.

Suorastaan ällötti hänen näkemisensä.

Tuo ei toistunut, mutta tuli kaikkea muuta.

Jätin mieheni kun kuopuksemme oli 2 vuotias.

Vierailija
128/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muusikoksi aletaan vain jotta saa P I L L U A!

Ai naisetkin?

Sanni ainakin.

Vierailija
129/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet on mahdottomia. Alun huuma ja vähän sen jälkeenkin homma toimii, mutta sitten alkaa tulla pikkuhiljaa kaikenlaista, ja lopulta suhde päättyy eroon ennemmin tai myöhemmin.

Ainoastaan parit, joista ei kukaan ole kiinnostunut ja jotka eivät juuri ketään katsele, eivätkä koskaan kiinnostu kenestäkään, niin he pysyvät yhdessä loppuun asti.

Tai nykyään mahdollisesti parit, jotka elävät hyvin vapaamuotoisessa suhteessa, jossa saa tulla ja mennä ja harrastaa seksiä ympäriinsä, niin nekin voivat toimia joillain.

Vierailija
130/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en jaksanut lukea viestejä kovin pitkälle, mutta siis: oliko katoamistemppu se, ettei hän enää klo 22 jälkeen viesteilleet ja ei laittanut hyvän yön toivotusta? Katoamistemppu olisi se, jos mies ei tullut kotiin. Mutta ilmeisesti siitä ei ole kyse? Ja ei, sitä mieheni ei tee. Mutta me ei läheskään aina laiteta hyvän yön viestejä, jos toinen on reissussa (mies reissaa paljon työn takia, minä harvoin, mutta välillä). Meillä on vakaa ja hyvä parisuhde  (25 v yhdessä) ja tuo olisi meillä ihan tavallista. Itse asiassa aivan älyttömästi huvittaa, jos ihmiset pitävät viesteilyn lopettamista (vaikka olisi viihteellä) katoamistemppuna :D :D Me oltais miehen kans jatkuvasti toisiltamme kadoksissa! Ainakaan pitkässä parisuhteessa ei ole mitään tarvetta koko ajan viesteillä -ja siitä huolimatta meillä on tosi lämpimät välit. Ja toki muuten reissun aikana ollaan yhteydessä, mutta sen ei tarvitse sijoittua iltaan tai aamuun.

Toki jos kuvailemasi käyttäytyminen on täysin poikkeuksellista teille ja olette sopineet, että aina latetaan hyvän yön ja huomenen viestit niin sitten voisi ihmetyttää.

Jos siis ymmärsin viestisi oikein niin kyllä: mieheni "katoaa" jatkuvasti, mutta en ole tajunnut hänen olevan kadoksissa ;)

Vierailija
131/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten tilanne eteni?

Vierailija
132/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin miehelle, että olisin toivonut hyvänyön viestiä. Hän pyysi anteeksi ja lupasi laittaa jatkossa.

Ap

Vierailija
133/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mua alkaa jotenkin ällöttää tämä tilanne. Olen aina niin ahdistunut, kun mies on keikkailemassa. Mä tiedän, että siellä on kauniita humalaisia naisia rivissä. Ja minä yksin kotona. Tätäkö on sitten mun tulevaisuus? Vaikka mies sanoo,, että ei ikinä petä. Koskaan ei voi tietää.

Ap

Vierailija
134/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin miehelle, että olisin toivonut hyvänyön viestiä. Hän pyysi anteeksi ja lupasi laittaa jatkossa.

Ap

Antikliimaksi.

Ois pitänyt riidellä, mököttää, pitää mykkäkoulua, äärimmäisen vakava asia kuitenkin kyseessä. 

135/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kyllä aina tuu vastausta wa-viestiin 😅

Vierailija
136/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mua alkaa jotenkin ällöttää tämä tilanne. Olen aina niin ahdistunut, kun mies on keikkailemassa. Mä tiedän, että siellä on kauniita humalaisia naisia rivissä. Ja minä yksin kotona. Tätäkö on sitten mun tulevaisuus? Vaikka mies sanoo,, että ei ikinä petä. Koskaan ei voi tietää.

Ap

Miksi olet yksin kotona? Tee jotain muuta.

Vierailija
137/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta sä sekä ylireagoit että mies käyttäytyy tökerösti.

Mutta olisiko parempi antaa työnsä hoitaa raiäuhassa eikä viestitellä? Ei koko ajan 24/7 tarvitse olla saatavilla.

Eikä tarkoita silti ettei rakasta.

Vaikutat takertujalta.

Mutta vastaus alkuperäiseen kysymykseen.

Oma mieheni ei ole tehnyt katoamistemppuja kuin kerran seurustelun alkuaikoina.

Lähti juoksulenkille, mutta viipyi reissulla 5 tuntia.

Siinä kohtaa soittelin kyllä kavereille ja kysyin onko mies tullut sinne, miehen oma puhelin oli kotona.

Ei kuulema ollut tullut.

Kun lopulta tuli kotiin sanoi innostuneensa vain juoksemaan pitäjän ympäri, silloin uskoin Mutta nyt en tiedä menisikö läpi.

En siis tiedä varmuudella, missä oli sen ajan, mutta sen jälkeen ei ole katoamistemppuja tehnyt.

Ollaan naimisissa nykyään.

Vierailija
138/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Marttyyrius?

Mun on vaikea ymmärtää, miehellä on harrastus josta ilmeisesti saa myös rahaa, kauheen paha. Mulla kaveripiirissä sekä harrastajakeikkailijoita että ammattimuusikoita, ei siellä draamailla, toinen tekee työtään tai hankkii lisäansioita. Tietysti puolisolla tarvitsee olla normaali itsetunto, ja parisuhteessa luottamus - ihan vinkkinä että jos henkilö haluaa pettää, ihastuu tai rakastuu toiseen, se voi tapahtua ihan päiväsaikaan ja toimistolla kuten kaikki tiedämme. 

Vierailija
139/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Marttyyrius?

Mun on vaikea ymmärtää, miehellä on harrastus josta ilmeisesti saa myös rahaa, kauheen paha. Mulla kaveripiirissä sekä harrastajakeikkailijoita että ammattimuusikoita, ei siellä draamailla, toinen tekee työtään tai hankkii lisäansioita. Tietysti puolisolla tarvitsee olla normaali itsetunto, ja parisuhteessa luottamus - ihan vinkkinä että jos henkilö haluaa pettää, ihastuu tai rakastuu toiseen, se voi tapahtua ihan päiväsaikaan ja toimistolla kuten kaikki tiedämme. 

Ei humppakeikoista saa kuin muutaman satasen illalta. Ymmärrän kyllä, että musiikki on se juttu miehelle. Lisäksi se yhteisöllisyys, kaverit merkitsee tietenkin.

Ap

Vierailija
140/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai miehelle on kerrottu että jos suhde muuttuu yhdessäasumiseksi ja mahdollisesti lisäännytään, soittohommat oli sitten siinä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän