MITEN VAUVAN KÄYTTÖLIITTYMÄ VOI OLLA NÄIN ANKEA?
Uskomaton hökötys kyllä tämän sivun koodaus. Ei erityismerkkejä sallittu, lainaaminen yhtä rakettitiedettä jne. Olisiko jo aika uudistua tälle vuosituhannelle??
Lisäksi ketä tuo Suosituimmat ketjut tuossa sivussa oikein palvelee? Sama listaus vuodesta toiseen! Olisiko vaikka Kuukauden suosituimmat mitään??? Herätys!
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vauvapalstan syy että sinä olet tumpelo.
Ei, mutta paska käyttöliittymä on. Vanhat tagipohjaiset lainaukset pystyi sentään itse korjaamaan kun ne hajosi, tälle uudelle ei voi tehdä enää mitään koska se poistaa itsestään pätkiä vanhoista ja kun lainausketju menee riittävän syväksi se hajoaa myös 100 % kerroista.
Hah, valmistauduin otsikon perusteella antamaan neuvoja haastavatemperamenttisen vauvan hoidossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta paska käyttöliittymä on. Vanhat tagipohjaiset lainaukset pystyi sentään itse korjaamaan kun ne hajosi, tälle uudelle ei voi tehdä enää mitään koska se poistaa itsestään pätkiä vanhoista ja kun lainausketju menee riittävän syväksi se hajoaa myös 100 % kerroista.
Lainaa vain se kohta johon haluat kommentoida, ei sitä koko novellien ketjua tarvitse sisällyttää viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on Sanoma Oy:n ylpeys.
No sehän tässä ihmetyttääkin että on tuon luokan yritys kyseessä, jossain Ranuan Marjastajat ry:n keskustelusivuilla tämän vielä ymmärtäisi. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaa vain se kohta johon haluat kommentoida, ei sitä koko novellien ketjua tarvitse sisällyttää viestiin.
Vaikea lainata kun sitä kohtaa ei enää tule lainauksen mukana siinä kohtaa...
Millainen käyttöliiittymä vauvassa sitten on. Olen viidennellä kuulla raskaana ja alkaa huolestuttaa osaanko hoitaa oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea lainata kun sitä kohtaa ei enää tule lainauksen mukana siinä kohtaa...
Tää on totta. Joskus käyn hakemassa tekstin alkuperäisestä kommentista ja liimaan edelle.
> Vaikea lainata kun sitä kohtaa ei enää tule lainauksen mukana siinä kohtaa...
Hae se kohta aikaisemmasta kohdasta, kopioi leikepöydälle, liimaa omaan viestiisi ja merkitse kulmasuluilla ylläolevaan tapaan. Tällä tavalla voi lainata myös aloitusta.
Olisi hyvä, jos viestiketjun viestit saisi tykätyimmät tai eniten yläpeukkuja -järjestykseen. Muuten joutuu varsinkin paljon kommentoiduissa ketjuissa lukemaan paljon turhaa nollakontenttia.
Vierailija kirjoitti:
>Vai että kulmasulku
Näinkö?
Joo ei ainakaan noin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on Sanoma Oy:n ylpeys.
Ei niitä enää kiinnosta. Tää on sellainen trollien mellastuspaikka, että ihme kun kukaan muu täällä käy.
Vierailija kirjoitti:
Millainen käyttöliiittymä vauvassa sitten on. Olen viidennellä kuulla raskaana ja alkaa huolestuttaa osaanko hoitaa oikein.
Jokaisella vauvalla on eri käyttöliittymä. On joitakin yleispäteviä ohjeita, mutta riippuu vauvan mallista, toimivatko ne hänellä.
Mitä vaikeaa siinä vauvan käyttöliittymässä on? Input menee suuhun ja output tulee pyllystä. Hyvin yksinkertaista.
lainaaminen: "Lisäksi ketä tuo Suosituimmat ketjut tuossa sivussa oikein palvelee? Sama listaus vuodesta toiseen! Olisiko vaikka Kuukauden suosituimmat mitään??? Herätys!"
Tuolta vaan kopioin ja siirsin tähän, ei ongelmaa!
Taitaa olla vehkeissä vikaa!
Mitä pidemmälle tietotekniikkaa kehitetään, sitä monimutkaisemmaksi ja vaikeakäyttöisemmäksi se tulee. Tämän huomasin työelämässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan puhelin anna lainata "Vaan sitä kohtaa" Koko kura tulee automatic mukaan ja leikkaa, liimaa, askartele ei toimi, kuten ap kertoi.