Millä linjalla olit lukiossa?
Meillä oli kieli-, matikka- ja reaalilinjat. Olin kielilinjalla, luin ruotsia, englantia, saksaa ja ranskaa. Tämä 80-luvulla.
Kommentit (17)
Muistaakseni linja 87. Jouduin kävelemään 400m aamuin illoin.
Ihan tavallinen linja. Ei silloin ollut erikseen mitään linjoja.
Matemaattis- luonnontieteellisellä linjalla. Luin myös saksaa. Valmistuin ylioppilaaksi -96.
Ei meillä ollut mitään varsinaisia linjoja. Itse olin kuitenkin luokalla, jossa kaikilla oli pitkä matematiikka ja laaja fysiikka. Silti moni luki kolmea kieltä. En tiedä, oliko naapuriluokilla neljän kielen lukijoita.
Yleislinja, ei kai meillä muuta ollut. Kiitos 91-94.
Vierailija kirjoitti:
Lukio jäi kesken... Nyt olen DI
Miksi alanuolet? Tulee paha mieli
Yleislinjalla. Ei meillä mitään linjoja ollut.
Seksinvalistuslinjalla. Sain kaikkeen seksiin liittyvästä laudaturin. Muista aineista ei ole kokemusta.
Seksinvalistuslinjalla. Sain kaikkeen seksiin liittyvästä laudaturin. Muista aineista ei ole kokemusta.
Kielilinjalla, vaikka harkitsin reaaliakin. Meillä meni melko tasan osallistujamäärät kieli-, reaali-, ja matematiikalinjoilla.
Matikka ja se oli minulle väärä linja. Ehdottomasti olisi pitänyt olla kielilinjalla, mutta se oli täynnä ja jouduin matikkalinjalle, kun vaihdoin juuri koulua ja kärsin sitten koko lukion ajan siitä. Lukion fysiikka erityisesti oli minulle kuin tervan juontia.
Ei meillä ollut linjoja. Meidän luokalle oli koottu ne, joilla oli pitkä matikka, laaja fysiikka ja lyhyt saksa.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä ollut mitään varsinaisia linjoja. Itse olin kuitenkin luokalla, jossa kaikilla oli pitkä matematiikka ja laaja fysiikka. Silti moni luki kolmea kieltä. En tiedä, oliko naapuriluokilla neljän kielen lukijoita.
Joo oli.
Lukio jäi kesken... Nyt olen DI