Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lakimies vastailee kysymyksiin tänään

Vierailija
18.12.2006 |

Avioero? Ositus? Perintö? Tekijänoikeus? Verotus? Vahingonkorvaus? Askarruttaako jokin oikeudellinen pulma mieltäsi?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö juristin ammattitaitoon kuulukaan coolin pitäminen?

Olet säälittävä.

Vierailija
42/45 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ap on oikeustieteen opiskelija, joka haluaa testata tietämystään täällä.

Jos näin on, ammatinharjoittamiseen liittyvä vastuu toivottavasti selviää hänelle piakkoin.

Väärin meni. Olen yli 10 vuotta toiminut alalla. Voisiko perustella, mitä tarkoitat ammatinharjoitaamiseen liittyvällä vastuulla. Sitä samaa, mitä kirjoitit lääkärin persoonassa? Että potilasta näkemättä... Tällä paltalla kätilöt, sairaanhoitaja, selvännäkijät ja myyjät sekä lääkärit vastailevat kysymyksiin omana itsenään. Mikä sinua noin kovasti kauhistuttaa, että lakimieskin on liittynyt joukkoon?

Oletko sitä mieltä, että lakimies ei voi vastata kysymykseen näkemättä potilasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et vastaa kysymyksiin.

Olet todella sääliitävä.

Vierailija
44/45 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis kyse aikuisesta henkilöstä, jota isänsä ei ole tunnustanut.

Voiko isä nyt tunnustamisen jälkeen joutua maksamaan elatustuet takautuvasti valtiolle? Lapsi jo 26v.

Henkilö ei joudu maksamaan tällaisessa tapauksessa elatusapua taannehtivasti eikä siten joudu maksamaan elatustukia takautuvasti kunnalle.

Vierailija
45/45 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallaan töissä useassa paikassa. Eniten teen töitä tavalliselle lakifirmalle, jonka omistaja en ole. Pidän työstäni. Vaikka jotkut työtehtävät ovat erittäin epäkiitollisia, niin siitä huolimatta työ sopii minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi