pidetään tää palsta siistinä nyt kun tuli lisää porukkaa
ei haukuta lihavia, laihoja, mustia, valkoisia, eri uskontoja, omia miehiämme ja lapsiamme, sektiolla ja normaalilla tavalla synnyttäneitä, isovanhempia, somaleja ja mustalaisia
Kommentit (19)
ja näytetään niille uusille, että täällä keskustellaan ihan järkevästi ja rakentavasti. Toisia ei loukata (ainakaan paljoa) ja kaikki uudet ovat (HAH) tervetulleita...
En minä ainakaan halua noita tyyppejä tänne.
vaikka eilen illalla ihan asiallisesti tultiin tänne kirjoittelemaan. Teitä ei haukuttu lainkaan, mutta meitä alettiin haukkua heti. Miksi?
Aivan tiedoksi vain, mä oon alunperin kirjoitellut tällä palstalla. Siltä ajalta on jäänyt tuo nikki.
Monilla muilla palstoilla ollaan kumman hyvin perillä av:n jutuista...
käyttämään suodatinta lukiessaan noita viestejä..
jos haluaa olla siististi voi mennä esim. taaperot ja kouluikäiset palstalle.
Nimin. muihin palstoihin kyllästynyt
Eilen täällä ainakin plussalaiset kirosivat omaa palstaansa. Ei keskustelupalstoja kukaan voi omia.
Viestissä 3 haukutaan av:n väki lapselliseksi, aivan mitättömästä provokaatiosta, joka on sitä paitsi ihan ymmärrettävä ja odotettavissa, jos viesti alkaa MITÄ VITTUA. Viestissä 6 on kirvellä töitä ja av-laiset luusereita. Ja siitä se jatkuu samaan tyyliin.
Vierailija:
Viestissä 3 haukutaan av:n väki lapselliseksi, aivan mitättömästä provokaatiosta, joka on sitä paitsi ihan ymmärrettävä ja odotettavissa, jos viesti alkaa MITÄ VITTUA. Viestissä 6 on kirvellä töitä ja av-laiset luusereita. Ja siitä se jatkuu samaan tyyliin.
Vierailija:
taidatpa vaan vedättää :DD
Jos nyt sitten saisi järkeä tähän hommaan.. Muuten, Av:lla ei ole tapana kirjoittaa nimimerkin kanssa, ainoastaan rakas stella vai mikäköhän nykyään onkaan " saa" tehdä sen.. :D
Tavat täytyy opetella..
MITÄ ITTUA KAKSPLUS TAAS TÖKKII?!?
Tää on legendaarinen av, hemmetti soikoon, jossa viidakon laeille nauretaan.
Täällä pätee ihan oma av-laki.
Mä jo ihmettelinkin aamulla että mikäs lässynlässynlääbakteeri av:laiset on yön aikana vallannu. Hyvä, että teitä ei oikeasti mikään vaivaakaan=))
Kaks+:n aukeamista kovasti odottaen...=)
Älkää menettäkö otetta! Ei mitään lässynlässyä vaan uskollisena av:lle!
Kyllä se plussa toivottavasti pian avataan.
KYllä huomaa ettei mammoilla taida olla sosiaalisia kontakteja tarpeeks, kun pitää jostain helvetin KESKUSTELUPALSTOISTA alkaa kinata!
JA ihan mielenkiinnosta, mitä vittua te siellä kotona teette jos teillä on 24/7 aikaa istua koneella?
Ei hyvää päivää..
Heitetään plussalaiset pihalle.