Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuus vai parisuhde, kumman valitset?

Vierailija
11.08.2023 |

Minusta sinkkuus parempaa.

- Ei tarvitse pelätä, että joku pettää
- Saa olla miten vain ja tehdä mitä vaan
- Kukaan ei hauku
- Kukaan ei alista tai arvostele
- Kukaan ei käytä taloudellisesti hyväksi
- Ei kompromisseja
- Ei tarvitse kuunnella seksin ruinaamista
- Saa tehdä töitä niin paljon kuin haluaa, eikä ole menestyksen jarruttajia
- Saa vapaasti reissata
- Kukaan ei valita korvassa
- Ei tarvitse siivota toisen jälkiä
- Ei tarvitse kuunnella valheita
- Telkkarista saa katsoa mit haluaa
- Saa nukkua ja herätä silloin kun haluaa
- Saa ostaa ruokakaupasta vain sitä mitä itse haluaa
- Ei tarvitse katsella ryyppyremmiä, joita miehillä on aina
- yms.

Nainen + 30 vuotta

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuus voittaa aina huonon tai keskiverron parisuhteen.

Vierailija
2/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuttuani mulla ei ollut enää todellista mahdollisuutta valita. Rakkaus valitsi puolestani. Kuulostaa varmaan pateettiselta sellaisen korviin joka ei ole rakastanut.

Vierailija
4/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, voin allekirjoittaa tuon ihan täysin. 

Vierailija
5/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa. Sinkkuna kaipaan kumppania, jonka viereen iltaisin käpertyä, juttuseuraa, tukea ja turvaa, perhettä... Ja parisuhteessa ollessa kaipaan omaa rauhaa, itsenäisyyttä, ensitapailun- ja ihastumisen huumaa...

Kai se nurmi on aina vihreämpää aidan toisella puolen.

Vierailija
6/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuttuani mulla ei ollut enää todellista mahdollisuutta valita. Rakkaus valitsi puolestani. Kuulostaa varmaan pateettiselta sellaisen korviin joka ei ole rakastanut.

Vaikka rakastuinkin huonoihin miehiin, onneksi en tehnyt päätöksiä tunteen vallassa ja osasin ne miehet jättää. Sinkkuna elämä on ollut parempaa. 

Vierailija
7/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen minä olisin halunnut, mutten löydä koskaan muunlaisia kuin aloituksessa mainittuja.

Ja juuri tuollaisesta lähdin pari kuukautta sitten taas.

Vierailija
8/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on totta, ja siksi rakastuminen on niin riskialtista: se tyyppi voi olla täysi susi, mutta rakkaushormonit sokaisee, ja havahdut karuun todellisuuteen vasta kun teillä on jo lapsi ja asuntolaina. 

Ja koskaanhan se toinen ei ole se itse suuremmoisuus mitä rakkauspäissään kuvittelee, vaan ihan perusurpo, kuten me kaikki.

Varjele Luoja rakastumasta.

Vierailija
9/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän onnellisessa parisuhteessa tapahdu tuollaisia asioita?

Vierailija
10/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen parisuhde. Aloittaja kuvasi huonon parisuhteen, ei onnellista.

Vierailija
11/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän hetkinen parisuhteeni ehdottomasti.

Vierailija
12/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen parisuhde on parasta maailmassa. Huono taas huonointa, mitä kuvitella saattaa. Kokemusta on molemmista.

Vierailija
13/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuus on sinusta parempaa,koska et ole kokenut hyvää tasapainoista parisuhdetta

Vierailija
14/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisissa suhteissa olet ollut, jos nuo ovat esimerkkejä parisuhteista? Joku hakkaava mies?

Vierailija
15/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään kohtaa en tunnistanut paitsi ton telkkarihomman. Iltaisin katsomme sellaisia ohjelmia joista molemmat pitävät, mun mies ei niin ole kiinnostunut Gilmore girlseistä tms. niitä katselen sitten muulloin. Näin menty yli 30 vuotta. En minäkään tuollaisessa parisuhteessa olisi kun kuvailit, voi olla terveessäkin sellaisessa.

Vierailija
16/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ajaudut vain tuollaiisn suhteisiin, kannattaa miettiä miksi. Onko lapsuudessasi tapahtunut jotain että viehätyt ihmisistä, jotka ovat epävakaita?

Vierailija
17/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa. Sinkkuna kaipaan kumppania, jonka viereen iltaisin käpertyä, juttuseuraa, tukea ja turvaa, perhettä... Ja parisuhteessa ollessa kaipaan omaa rauhaa, itsenäisyyttä, ensitapailun- ja ihastumisen huumaa...

Kai se nurmi on aina vihreämpää aidan toisella puolen.

En osaa kaivata sinkkuna parisuhdetta, koska en ole saanut turvaa parisuhteessa ollessa, päinvastoin. Sinkkuna hyvä. Olen tottunut pitämään itsestäni huolen, en kaipaa siihen muita.

Vierailija
18/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kokenut hyvän parisuhteen, mutta sinkkuudesta valitsen ehdottomasti.

Vierailija
19/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin pitkään olla sinkku, vaan oli hankala irrottautua monen vuoden suhteesta. Nyt kun sinkkuus on totta, haikailen parisuhdetta. Ikävöin erilaisia pikkujuttuja, jotka ovat yksin tylsää. Huonohkosta suhteesta huolimatta nämä pienet asiat olivat mukavia yhdessä. Eikä ole seksikään niin mukavaa yksin kuin se seksi, jota meillä oli.

Vierailija
20/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuus on sinusta parempaa,koska et ole kokenut hyvää tasapainoista parisuhdetta

Onko tuollaisia olemassa, kuin saduissa? Jossain kohti mies lähtee aina toisen naisen matkaa, kunhan on ensin pettänyt. Kuka näihin satuihin oikeasti uskoo aikuisiällä