Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuus vai parisuhde, kumman valitset?

Vierailija
11.08.2023 |

Minusta sinkkuus parempaa.

- Ei tarvitse pelätä, että joku pettää
- Saa olla miten vain ja tehdä mitä vaan
- Kukaan ei hauku
- Kukaan ei alista tai arvostele
- Kukaan ei käytä taloudellisesti hyväksi
- Ei kompromisseja
- Ei tarvitse kuunnella seksin ruinaamista
- Saa tehdä töitä niin paljon kuin haluaa, eikä ole menestyksen jarruttajia
- Saa vapaasti reissata
- Kukaan ei valita korvassa
- Ei tarvitse siivota toisen jälkiä
- Ei tarvitse kuunnella valheita
- Telkkarista saa katsoa mit haluaa
- Saa nukkua ja herätä silloin kun haluaa
- Saa ostaa ruokakaupasta vain sitä mitä itse haluaa
- Ei tarvitse katsella ryyppyremmiä, joita miehillä on aina
- yms.

Nainen + 30 vuotta

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ottaa vain jonkun. Minä ainakin odotan vain sopivinta ja jos sitä ei ole eikä tule, niin paikka pysyy tyhjänä. En etsi mutta odotan.

Vierailija
22/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön asioissa ehdottomasti sinkku. Nyt vaan on vähän ikävä sitä että joku rakastaisi, mutta ei se mitään, pääsen siitä taas kohta yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi yksin kuin huonossa suhteessa.

Mutta myös:

Parempi hyvässä suhteessa kuin yksin.

Vierailija
24/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettuani toisella sivulla käytyä keskustelua poikien ja tyttöjen oppimistuloksista - sekä keskustelun värikkäämpiä puheenvuoroja - jopa kuolema tuntuu mielekkäämmältä kuin parisuhde.

Vierailija
25/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa on seuraa ja päivän asioista voi puhua. Voidaan yhdessä tehdä parempia päätöksiä ja auttaa toisiamme asioissa, jotka toiselle ovat vieraampia hoitaa. Itse myös jostain syystä pelkään nukkua yksin, joten sinkkuelämä lievästi sanottuna kauhistuttaa.

Vierailija
26/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin puolet ja puolet. Kumpikin asuisi omillaan mutta tavattaisiin paljon ja tehtäisiin jotain yhdessä.

Vierailija
27/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes koko aikuisikäni ollut parisuhteessa, vain mies on vaihtunut pari kertaa. On ihanaa, kun kotona on toinen ihminen, jonka kanssa tunne-elämä ja keskusteluyhteys toimivat. 

Vierailija
28/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieluummin sinkkuna

Vierailija
29/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin parisuhteen heti jos saisin. Mutta en osaa iskeä miehiä muuten kuin hetkellisesti sänkyyn silloin tällöin. Yksinäisyys korventaa ihmisen ja välillä toivoo, ettei tarvitsisi elää kovin pitkään. Jos tätä on vielä vuosikymmeniä edessä, niin se on sietämätöntä.

Vierailija
30/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin parisuhteen heti jos saisin. Mutta en osaa iskeä miehiä muuten kuin hetkellisesti sänkyyn silloin tällöin. Yksinäisyys korventaa ihmisen ja välillä toivoo, ettei tarvitsisi elää kovin pitkään. Jos tätä on vielä vuosikymmeniä edessä, niin se on sietämätöntä.

Aukase Serbian päässä Tinderi. Halvimmillaan sinne pääsee lentämällä Puolaan RyanAirilla ja siitä bussilla Belgradiin. Rome2Riossa paikallisia aikatauluja. Nopein Ruotsin Arlandasta, josta niin ikään RyanAir Serbiassa sijaitsevaan Nisiin. Bookingista majoitus. Sovi piknik treffit johon kumpikin tuo jotain. 89 päivää viisumivapaasti. Maa hakee EU:seen 2025. Kirjoita englanniksi hakevasi vakavaa seuraa kaipaavaa miestä.

Jos Tinder ujostuttaa voit kokeilla sikäläistä yöelämää. Et vaan jätä juomia vahtimatta tai humallu liiaksi.

Vierailija
31/67 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kumppani, joka pysyy uskollisesti rinnalla hyvinä ja huonoina aikoina, on suurimpia lahjoja, joita elämä antaa. Minulle ei ole käynyt niin hyvä onni, mutta toivoisin saavani kokea hyvän miehen rakkauden ja olla sen arvoinen itse myös.

Vierailija
32/67 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimimattomasta suhteesta vapauduttuani nautin sinkkuelämästä, vaikka se oli aika rankkaa yksinhuoltajan elämää. Sitten, 55 vuotiaana, nautin suuresti kun tuli mahdollisuus hyvään parisuhteeseen rakastavan ja älykkään miehen kanssa. Hän on ikävä kyllä nyt edesmennyt. Asat eivät ole ihan mustavalkoisia. Kaipaan hyvää miestäni joka päivä, siis hyvä parisuhde vie voiton sinkkuudesta, sinkkuus taas huosta parisuhteesta.

Vierailija
33/67 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suhde = Maallinen Taivas (ei voi kuitenkaan olla täydellinen koska maailma ei ole ja täällä on synti joka hallitsee)

Huono suhde = Maallinen Helvetti (sekä itselle, toiselle että lapsille)

Sinkkuus vai parisuhde, kumman valitset?

Parisuhde jos oikea partneri alusta.

Sinkkuus on parempi kuin joku vähänkin jo alussa puutteellinen maallisilla mitoilla.

Vierailija
34/67 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina halunnut puolison ja perheen, mutta se tuntuu joka vuosi epätodennäköisemmältä saavuttaa, kun en pääse edes treffeille kenenkään kanssa. Yritän jatkuvasti kehittää itseäni esimerkiksi treenaamalla ja parantamalla elintasoani, jotta voisin kelvata, mutta yksinäisyys painaa jo niin paljon, että en pysty kunnolla keskittymään muihin asioihin. Harrastukset eivät enää kiinnosta, ja motivaatio töidenkin tekemiseen on laskenut niin alas, että teen vain sen mikä on pakko tehdä, jotta en saa potkuja. Halusin vain löytää jonkun, jonka kanssa voisin jakaa kehoni ja mieleni, ja joka haluaisi tehdä kanssani samoin, mutta en yksinkertaisesti riitä. Ketään ei kiinnosta tutustua, eikä minulla ole mahdollisuuksia muuttaa tilannetta.

Vierailija
35/67 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn sinkkuna, en kaipaa intiimejä hetkiä ollenkaan niin ei olisi reilua tuoda miestä kuvioihin

Vierailija
36/67 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna paneskelen vassarinaisten kanssa, mutta perustan perheen oikeistolaisen naisen kanssa. 

Vierailija
37/67 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuus voittaa niin kauan kunnes löytyy tarpeeksi samanlainen puoliso. Ja yhtä hyvä, kun itse olen. 

Vierailija
38/67 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt koko ikäni sinkkuna (noin 40 vuotta) sinkkuna. - Kyllä sitä ihan periaatteesta haluaisin, joskus kokea senkin mitä olisi olla parisuhteessa ja olla jollekulle se "jokin" Erityinen ja jossa toinen olisi itselle, jotain vastaavalla tavalla.

Vierailija
39/67 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monelle sinkkuus on valinta, eikä vain sitä, ettei ole tullut oikeaa kohdalle? - En tiedä. Mutta ainakin itse en osaa tai pysty sanomaan muuta syytä sinkkuudelleni. Mutta näin saa epäilemättä välittömästi kuulla olevansa vain nirso, jonka pitäisi laskea rimaa. Tosi rakentavaa..

Vierailija
40/67 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä! Rakastuminen tosiaan sokaisee, vuosiksikin.