Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 195 cm mies, mutta en kiinnosta naisia.

Vierailija
11.08.2023 |

Niin monet haluaa pitkän miehen, mutta kaikki pitkät ei vaan löydä.

Kommentit (322)

Vierailija
101/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millanen sit pitäs olla.. tiedän omat virheeni ja miinukseni en oo täydellinen, mutta ei kukaa nainen osota kiinnostusta nykyää ja olen pitkä.

Vierailija
102/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pitää mua jotenkin tyhmänä vaikka oon pitkä ja erikoisena, kieltämättä se tuntuu kyllä pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pahalta kun tietää ettei oikein kelpaa kellekkään, toki asenne vaikuttaa ja miten ajattelee itsestään, ei tää helppoa ole, onneksi jotain hyvää ja on pitkä ja semmosta. Mennään näillä eteenpäin.

Vierailija
104/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt vielä kerran, että olet PITKÄ.

Vierailija
105/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset pitää mua jotenkin tyhmänä vaikka oon pitkä ja erikoisena, kieltämättä se tuntuu kyllä pahalta.

Mitä pitempi varsi, sitä himmeämpi lamppu. Hessu hopo syndrooma

Vierailija
106/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei pelkkä pituus riitä naisen saamiseen. Tyhmäkö olet?

Vierailija
107/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei pelkkä pituus riitä naisen saamiseen. Tyhmäkö olet?

No ei tietenkää riitä.. mutta millanen pitäs olla että kelpaa naiselle. sitä mietin, en oo täydellinen ja mussa on vikoja.

Vierailija
108/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle miehen persoona on oikeasti tärkeämpi kuin fyysiset ominaisuudet. Joku kiiltokuvamaisen komea mies ei yleensä sytytä yhtään, ellei ole sopiva persoona ja tietynlainen energia, se että ollaan ns. samalla taajuudella. Oon elämäni aikana ollut ihastunut ihan täysin eri näköisiin ja kokoisiin miehiin, niin että lopulta se määräävä tekijä on kyllä joku muu kuin ulkonäkö. Toki jos on reilusti ylipainoinen, se ei ehkä lähtökohtaisesti sytytä, mutta esim. pituudella ei ole mitään väliä. Mutta jos tyyppi on valju lapanen, persoonaton, tai jollain tapaa sivistymätön tai keskustelutaidoton, niin todennäköisesti sitä kipinää ei helposti löydy. Ei sitä myöskään automaattisesti löydy, vaikka tyyppi olisi värikäs persoona, jolla on älykkäät ja mielenkiintoiset jutut. Kemiaa joko on tai sitä ei ole, ja on hyvin vaikea selittää, mikä sen kemian synnyttää.

Eihän ihastuminen tai kiinnostuksen herääminen johonkin ihmiseen ole mikään mekaaninen tapahtuma, että kun tietyt kriteerit paperilla täyttyy, niin automaattisesti kiinnostaa. Tietyt asiat voi edesauttaa asiaa, mutta loppupeleissä se on vaan se joku x factor, joka ratkaisee. 

Loppukaneettina on vielä todettava tämä klassikko, että epätoivon yleensä aistii, ja se tappaa kiinnostuksen. Jos miehestä välittyy epätoivoisia viboja ja liikaa yrittämistä, niin se on yleensä turn off. Terve itsevarmuus auttaa aina.

t. nainen 40+

Vierailija
109/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän pienistä miehistä, he ovat niin söpöjä, eikä yhtään pelottavia, kuten isot lihaskimput, jotka uhkuvat maskuliinisuutta.

Vierailija
110/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt sitte joku komea adonis jolla on hieno mersu ja hyvä elämä, semmonenko kelpaa naisille.. paljo rahaa ja sosiaalista elämää ja kavereita?

Vierailija
111/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on vaa helpompaa pysytellä yksin ja sinkkuna jos kerta kaikki on niin vaikeeta, ja itse kiinnostuu mutta naiset ei.

Vierailija
112/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu pahalta kun tietää ettei oikein kelpaa kellekkään, toki asenne vaikuttaa ja miten ajattelee itsestään, ei tää helppoa ole, onneksi jotain hyvää ja on pitkä ja semmosta. Mennään näillä eteenpäin.

Vaikka tää onkin Allu mua syö miesten nysväävä asenne. Ei panosteta kuviin, ei tekstiin, ei treffeille. Saavutaan paikalle lähiödiilerin ykkös asusteessa. Kaivetaan muutamien treffien päätteeksi likasista kalsareista haiseva juustonakki. Jätetään kämppä siivoamatta.

Pimitetään mahdoliset riippuvuudet.

(hypergamia my ass!)

Vierailija
113/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tavannut lukemattomia pitkiä miehiä, joilla ei ole mitään mahkuja saada puolisoa.

Vierailija
114/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin tinderin ku ei ollut mun juttu ja liian pinnallista se meno sielä.  Oon ite niin tavallinen hieman ylipainonen mies niin en kelpaa noille misseille.

Vierailija
115/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tavannut lukemattomia pitkiä miehiä, joilla ei ole mitään mahkuja saada puolisoa.

No onneksi en ole sitten ainut.

Vierailija
116/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt sitte joku komea adonis jolla on hieno mersu ja hyvä elämä, semmonenko kelpaa naisille.. paljo rahaa ja sosiaalista elämää ja kavereita?

Auto on ihan yks lysti. Ei kiinnosta onko mersu vai toyota.

Vierailija
117/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tää onkin Allu mua syö miesten nysväävä asenne. Ei panosteta kuviin, ei tekstiin, ei treffeille. Saavutaan paikalle lähiödiilerin ykkös asusteessa. Kaivetaan muutamien treffien päätteeksi likasista kalsareista haiseva juustonakki. Jätetään kämppä siivoamatta.

(hypergamia my ass!)

En ikinä menis haisevan naisenkaa treffeille. .käytän siistejä paitoja.. käyn suihkussa, käyn töissä.. en ole likainen, mutta silti olen sinkku

Vierailija
118/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oma itseni yrittäny olla mutta en löydä mistään naista tai lähinnä kukaan ei ota yhteyttä ja halua tavata, olen siis yksin ja jatkan käymistä baareissa.

Vierailija
119/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(hypergamia my ass!)

En ikinä menis haisevan naisenkaa treffeille. .käytän siistejä paitoja.. käyn suihkussa, käyn töissä.. en ole likainen, mutta silti olen sinkku

Kokonaisuus!

Vierailija
120/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannu että naisia kiinnostaa ne joilla on massia ja lyhkäset miehet, ite oon köyhä ja velkaa on, mutta käyn töissä toki ja jotain on rahaa, mutta ei säästöjä ja mitää omaisuutta ja halpa auto, no kaikki tämä vaikuttaa nyt sitte ikävä kyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän