Olen 195 cm mies, mutta en kiinnosta naisia.
Niin monet haluaa pitkän miehen, mutta kaikki pitkät ei vaan löydä.
Kommentit (322)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te varmaan kelpaatte, mutta haluatte itse vain jonkun missin tai mallin.
Itselle kelpais joku mukava ihminen. Mutta ei me ihmiset taideta kovin mukavia olla
Minä olen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene tasan tässäkään. Minä olen 169 cm ja likkoja ja naisia pörrää ympärillä aivan tungokseen asti. Riittää kun on tunnetusti pitkä, paksuhkokin, oikeasta kohdin.
Lompakon kohdalta. Muu ei merkitse.
Hei sinä siellä kaatopaikan keskellä elävä Keski-Euroopan halpa bordelleja hyödyntävä inkkeli minkä spermatestit eivät kestä päivänvaloa. Koita jaksaa taas ensi kesään niin pääset tuskalla ja vaivalla kerättyjen pullorahojen turvin kiusaamaan 50 euron maksullista. Tuon enempää et tule koskaan kykenemään :)
Mitä kiusaamista se on taksat onhan taksoja ja bisnes bisnestä. Äläkä vittuile pullorahoista. Kerää itse edes kympin edestä pulloja tai tölkkejähän ne nykyään ovat, et pysty edes siihen, muusta puhumattakaan.
En ikinä keräisi pulloja
Mikset? Hyvää liikuntaa ja pysyy ympäristö siistinä.
Itse keräilen joskus ihan mitä tahansa roskia vaan sen vuoks kun ne on niin rumia katukuvassa.
Ei ole ihan mun juttu
Niin no en tiiä mitä nykyää noi naiset haluaa, tietyntyyppiset miehet vaa kelpaa nykyää naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäsi? Millainen luonne? Onko lapsia?
38v. Luonteesta en osaa sanoa, ehkä enempi aika ujo ja hiljanen, lapsia ei ole, enkä halua.
Ujous ja hiljaisuus tekee vaikeaksi tutustua, molemmin päin. Vielä kun ei halua lapsia, se on monelle naiselle turn off, koska naisista 85 % haluaa. Naisista veloja eli vapaaehtoisesti lapsettomia on 15 % ja 5 % jää lapsettomiksi vasten tahtoaan.
Sille en voi sitten mitään.. ei tääkään kelpaa naisille?
Vaikka olen komea (muiden mielestä), työssä käyvä, koulutettu, luotettava ja kaikin puolin terve ja mukava mies, en seurustele. En käy joka viikonloppu ulkona, vaan arvostan myös koti-iltoja. Miksi en seurustele? No, ehkä sitä sopivaa ei ole vain tullut kohdalle... Ikää 35v, joten en nyt ihan vanhakaan ole. Olen lapsirakas, omia ei kuitenkaan ole. Mikä minussa on vikana? Kertokaahan naiset...
Moneenko tuntemattomaan naiseen oot tutustunut esim. viimeisen vuoden sisällä?
Ruikuttava puhe "kelpaamisesta" on todella luotaantyöntävää. Ei parisuhdekumppania "kelpuuteta", vaan aktiviisesti halutaan. Kelpuuttaminen on, että paremman puutteessa otin. Hyi mikä asenne! Jos noin ajattelet ihmissuhteista, niin moni nainen väistää jo sitä.
No en tiiä mitä sanoa tähän, aktiivinen pitäs olla ja rohkea ja päästä naistenkaa juttusille, mutta on niin ujo ettei uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi asenne "katsokaa kuinka surkea reppana olen" on todella luotaantyöntävä naisten näkökulmasta. Ei nainen halua hoivata aikuista miestä.
Onkohan tää sukupolvikysymys. Sillonkun olin vielä lapsi puhuttiin siitä kuinka hoivavietti saa naiset rakastumaan kaikenmaailman juoppoihin ja reppanoihin. Naisista on nykysin kai tullut aika maskuliinisia itsestänsä, mutta sen sijaan että kaipaisivat vastapainoksi jotain pehmeyttä tai herkkyttä kaipaavat miehekseen ilmeisesti jotain vähintään yhtä maskuliinista.
Juopoilla rentuilla on huumorintajua tai sellaista naistennaurattaja-henkeä, että osataan sanoa mitä nainen haluaa kuulla, ja sen vastapainoksi voi sitten vähän renttuilla. Rentun kanssa nainen saa olla sekä Nainen että Äiti.
Valittajareppanoilla on vaan se reppana-moodi, joka ei sytytä naisen hoivaviettiä saati mitään muutakaan. Heille pitäis olla vaan Äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et kiinnosta ketään, koska sinulla ei ole tarjota kuin pituutesi? Ihmiset, jotka jatkuvasti korostaa jotain fyysistä ominaisuuttaan käyvät raskaiksi.
Kiinnostin kyllä kun olin nuorempi.
Minkä ikäinen olet?
Itte en hirveesti miehenä uskalla lähestyä naisia missään, en ees baarissa, oon vain kertakaikkiaan ujo ja en tiedä mitä pitäs sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et kiinnosta ketään, koska sinulla ei ole tarjota kuin pituutesi? Ihmiset, jotka jatkuvasti korostaa jotain fyysistä ominaisuuttaan käyvät raskaiksi.
Kiinnostin kyllä kun olin nuorempi.
Minkä ikäinen olet?
38v.. kun olin 25 v niin sain paljo naisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen 160 cm nainen. Onhan se 35 cm pituusero aika iso. Kai sitä helpoiten huomaa vaan ne ihmiset joilla kasvot suunnilleen samalla korkeudella. Oman pituiset kiinnostaa siis eniten.
Oman pituiset, eli 160cm naiselle 175cm miehet.
"Hieman pidemmät", eli 180cm miehet.
159cm mies olisi tietysti valtavasti lyhyempi ja nou nou.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi asenne "katsokaa kuinka surkea reppana olen" on todella luotaantyöntävä naisten näkökulmasta. Ei nainen halua hoivata aikuista miestä.
Onkohan tää sukupolvikysymys. Sillonkun olin vielä lapsi puhuttiin siitä kuinka hoivavietti saa naiset rakastumaan kaikenmaailman juoppoihin ja reppanoihin. Naisista on nykysin kai tullut aika maskuliinisia itsestänsä, mutta sen sijaan että kaipaisivat vastapainoksi jotain pehmeyttä tai herkkyttä kaipaavat miehekseen ilmeisesti jotain vähintään yhtä maskuliinista.
Juopoilla rentuilla on huumorintajua tai sellaista naistennaurattaja-henkeä, että osataan sanoa mitä nainen haluaa kuulla, ja sen vastapainoksi voi sitten vähän renttuilla. Rentun kanssa nainen saa olla sekä Nainen että Äiti.
Valittajareppanoilla on vaan se reppana-moodi, joka ei sytytä naisen hoivaviettiä saati mitään muutakaan. Heille pitäis olla vaan Äiti.
rentut näköjään aina saavat naisia, niin se vain menee.
MIksei kelpaa 190 cm mies lihavalle naiselle?
MIksi naiset pitää pitää niin kauheen isoa rimaa että vain täydellinen kelpaa?
Antaa olla jos ei kelpaa, olkaa vain kaikki yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se klassinen 121212:n samanlaisuus/erilaisuusteoria.
Nainen on pehmeä kodin hengetär -> hänelle sopii vahva ja menestyvä mies koska vastakohdat täydentävät toisiaan.
Nainen on vahva ja menestyvä -> hänelle sopii vahva ja menestyvä mies koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäsi? Millainen luonne? Onko lapsia?
38v. Luonteesta en osaa sanoa, ehkä enempi aika ujo ja hiljanen, lapsia ei ole, enkä halua.
Ujous ja hiljaisuus tekee vaikeaksi tutustua, molemmin päin. Vielä kun ei halua lapsia, se on monelle naiselle turn off, koska naisista 85 % haluaa. Naisista veloja eli vapaaehtoisesti lapsettomia on 15 % ja 5 % jää lapsettomiksi vasten tahtoaan.
Sille en voi sitten mitään.. ei tääkään kelpaa naisille?
Vaikka olen komea (muiden mielestä), työssä käyvä, koulutettu, luotettava ja kaikin puolin terve ja mukava mies, en seurustele. En käy joka viikonloppu ulkona, vaan arvostan myös koti-iltoja. Miksi en seurustele? No, ehkä sitä sopivaa ei ole vain tullut kohdalle... Ikää 35v, joten en nyt ihan vanhakaan ole. Olen lapsirakas, omia ei kuitenkaan ole. Mikä minussa on vikana? Kertokaahan naiset...
Veikkaisin ongelman olevan tyypillisen suomalainen. Ilmaistaan varsin suoraan olevan vailla kotirouvaa/edustuskäyttöön sopivaa naista, johon ei kuitenkaan haluta lykätä sentin senttiä. Ulkomailla sentäs ymmäretään ettei ilmaisia lounaita ole.
Eikä se raha, vaan se vaivannäkö. Pitäis käydä ulkona ja tutustua ihmisiin. Tai panostaa deittiprofiiliin... Ei jaksa selvittää miten soidinmenot toimii. Pitäis vaan sopivan naisen ilmestyä elämään jostain?
Vahva, komea, menestynyt bemarimies salkku kylkeen, siihen päälle koulutus ja itsevarmuutta ja läjä kavereita, on niin ihana mies.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mikä ihme siinä onkin, ettette te tasohullut yksinkertaiset tolleroäijät kelpaa.
Vastaus: Evoluutio
Sepä se.