Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 195 cm mies, mutta en kiinnosta naisia.

Vierailija
11.08.2023 |

Niin monet haluaa pitkän miehen, mutta kaikki pitkät ei vaan löydä.

Kommentit (322)

Vierailija
81/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi seurustelemaan noin pitkän kanssa.  185 on maximi.  170-180 on paras pituus miehelle.

Vierailija
82/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäsi? Millainen luonne? Onko lapsia?

38v. Luonteesta en osaa sanoa, ehkä enempi aika ujo ja hiljanen, lapsia ei ole, enkä halua.

Ujous ja hiljaisuus tekee vaikeaksi tutustua, molemmin päin. Vielä kun ei halua lapsia, se on monelle naiselle turn off, koska naisista 85 % haluaa. Naisista veloja eli vapaaehtoisesti lapsettomia on 15 % ja 5 % jää lapsettomiksi vasten tahtoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

38v. Luonteesta en osaa sanoa, ehkä enempi aika ujo ja hiljanen, lapsia ei ole, enkä halua.

Ujous ja hiljaisuus tekee vaikeaksi tutustua, molemmin päin. Vielä kun ei halua lapsia, se on monelle naiselle turn off, koska naisista 85 % haluaa. Naisista veloja eli vapaaehtoisesti lapsettomia on 15 % ja 5 % jää lapsettomiksi vasten tahtoaan.

Sille en voi sitten mitään.. ei tääkään kelpaa naisille?

Vaikka olen komea (muiden mielestä), työssä käyvä, koulutettu, luotettava  ja kaikin puolin terve ja mukava mies, en seurustele. En käy joka viikonloppu ulkona, vaan arvostan myös koti-iltoja. Miksi en seurustele? No, ehkä sitä sopivaa ei ole vain tullut kohdalle... Ikää 35v, joten en nyt ihan vanhakaan ole. Olen lapsirakas, omia ei kuitenkaan ole. Mikä minussa on vikana? Kertokaahan naiset...

Vierailija
84/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma ihmisten mielestä mussa on jotain vikaa, asennekkin voi olla väärä, meen tänää baariin kattelemaan josko sielä olis tarjontaa.

Vierailija
85/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sille en voi sitten mitään.. ei tääkään kelpaa naisille?

Vaikka olen komea (muiden mielestä), työssä käyvä, koulutettu, luotettava  ja kaikin puolin terve ja mukava mies, en seurustele. En käy joka viikonloppu ulkona, vaan arvostan myös koti-iltoja. Miksi en seurustele? No, ehkä sitä sopivaa ei ole vain tullut kohdalle... Ikää 35v, joten en nyt ihan vanhakaan ole. Olen lapsirakas, omia ei kuitenkaan ole. Mikä minussa on vikana? Kertokaahan naiset...

Veikkaisin ongelman olevan tyypillisen suomalainen. Ilmaistaan varsin suoraan olevan vailla kotirouvaa/edustuskäyttöön sopivaa naista, johon ei kuitenkaan haluta lykätä sentin senttiä. Ulkomailla sentäs ymmäretään ettei ilmaisia lounaita ole.

Vierailija
86/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitusti miehen ideaalipituus on 185-190cm, ylimääräiset sentit vähentävät naisten kiinnostusta.

Jos painoa alle 80 kg tai yli 130kg, niin vika voi olla siinäkin.

Toki sekin vaikuttaa, että et ole erityisesti tehnyt mitään ansaitsaaksesi tuon pituuden, se on tullut automatic, miesten arvo määräytyy saavutusten perusteella.

Vierailija
87/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti miehen ideaalipituus on 185-190cm, ylimääräiset sentit vähentävät naisten kiinnostusta.

Toki sekin vaikuttaa, että et ole erityisesti tehnyt mitään ansaitsaaksesi tuon pituuden, se on tullut automatic, miesten arvo määräytyy saavutusten perusteella.

Saavutuksilla ei tee yhtikäs mitään, jos ei ole valmis tuomaan suhteeseen jotain konkreettista. Moni mies pettyy ettei riitä sellaisenaan. Naisille panostaminen tulee luonnostaan. Naiset tietää ettei ilman panostusta tule tulosta.

Vierailija
88/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene tasan tässäkään. Minä olen 169 cm ja likkoja ja naisia pörrää ympärillä aivan tungokseen asti. Riittää kun on tunnetusti pitkä, paksuhkokin, oikeasta kohdin.

Vierailija
89/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 160 cm nainen. Onhan se 35 cm pituusero aika iso. Kai sitä helpoiten huomaa vaan ne ihmiset joilla kasvot suunnilleen samalla korkeudella. Oman pituiset kiinnostaa siis eniten.

Tuohan ei pidä paikkaansa. Parikin alle 160 senttistä naista on sanonut, että olisin muuten sopiva seurustelukumppanisi, mutta olen liian lyhyt 174 cm.

Vierailija
90/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene tasan tässäkään. Minä olen 169 cm ja likkoja ja naisia pörrää ympärillä aivan tungokseen asti. Riittää kun on tunnetusti pitkä, paksuhkokin, oikeasta kohdin.

Lompakon kohdalta. Muu ei merkitse.

Vierailija
91/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

175-180 cm on just sopiva mitta miehelle.

Vierailija
92/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lompakon kohdalta. Muu ei merkitse.

Hei sinä siellä kaatopaikan keskellä elävä Keski-Euroopan halpa bordelleja hyödyntävä inkkeli minkä spermatestit eivät kestä päivänvaloa. Koita jaksaa taas ensi kesään niin pääset tuskalla ja vaivalla kerättyjen pullorahojen turvin kiusaamaan 50 euron maksullista. Tuon enempää et tule koskaan kykenemään :)

Vierailija
93/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluiten pidempi kun lyhyempi mies.

Vierailija
94/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painan noin vähän yli 100 kg

Vierailija
95/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mussa sit on jotain vikaa ku ei oo oikein kavereitakaan, melkee aina yksin, toki töissä käyn mutta muuten oon. En oo saanu kavereita

Vierailija
96/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse etenkin nuorena olin kömpelö pitkä hujoppi nörtti. Ei ollut kovin suurta menestys naisten parissa.

Vierailija
97/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse etenkin nuorena olin kömpelö pitkä hujoppi nörtti. Ei ollut kovin suurta menestys naisten parissa.

Mä olin taas hoikempi nuorempana ja ei ollut kaljamahaa niin sain naisia ja olin tosiaan pitkä

Vierailija
98/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin taas hoikempi nuorempana ja ei ollut kaljamahaa niin sain naisia ja olin tosiaan pitkä

Itsellä motoriikka oli jo lapsena vähän huono. Aina emmin pidempää jokaista metsäpomppua ja mäkilaskua kuin muut pojat. Murrosiän pituuskasvu ei yllättäen tähän asiaan hirveästi auttanut. Pääsin poikuudesta aivan viime tipassa

Vierailija
99/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap Allu?

Vierailija
100/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on ihan sivuseikka, muu olemus on paljon tärkeämpi. Itse olen 163 cm ja kelpaisi oman pituiseni mies jos muuten ok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan