Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 195 cm mies, mutta en kiinnosta naisia.

Vierailija
11.08.2023 |

Niin monet haluaa pitkän miehen, mutta kaikki pitkät ei vaan löydä.

Kommentit (322)

Vierailija
61/322 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käärijä on jotain 164 ja naiset ovat hulluna siihen

No mistähän mahtaisi johtua? Naiset nauraisivat itsensä kuoliaaksi, jos Käärijä olisi lähihoitaja.

Vierailija
62/322 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun pitäs vielä löytyä tasakalloinen ja lyhyt, niin se vois hoitaa kotihommat seisten ja samalla vois pitää kaljatuoppia pään päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/322 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistähän mahtaisi johtua? Naiset nauraisivat itsensä kuoliaaksi, jos Käärijä olisi lähihoitaja.

koska sillä on rahaa ja ökyauto.. mulla on itellä 2000 € auto

Vierailija
64/322 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda  miehiin jos oli parempi tuuri.

Vierailija
65/322 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus kyllä vetää naisia kuin mesi mehiläisiä, joten jotain muuta sinussa täytyy olla maksimaalisen pielessä sitten.

Vierailija
66/322 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkanen kun seisoo voi sanoa vaimolle että pysy siellä työmaalla.

Vierailija
67/322 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele,uskollista blondia ei ole olemassa.

Vierailija
68/322 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penikseni on kuitenkin levossa 28c.

Ap

Voi hyvänen aika sentään. Menee hauskaksi sun yrittäminen. Saisko lisää strategisia mittoja.

Vierailija
69/322 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska sillä on rahaa ja ökyauto.. mulla on itellä 2000 € auto

Meinaatko että sinussa ja Käärijässä ei ole muuta eroa kuin varallisuus? Joopa joo. Kovat on luulot Allulla itsestään.

Vierailija
70/322 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus kyllä vetää naisia kuin mesi mehiläisiä, joten jotain muuta sinussa täytyy olla maksimaalisen pielessä sitten.

Ukoilla meni hermo naisiin jotka suuntasi Serbiaan. Kuulemma tukka ja pituus ratkaisi. Olettaen ettei täällä käyvillä miehillä taida olla tukkaa tai sitä pituutta.

Vierailija
71/322 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on Allu joka on kirjoitellut vuosia täällä samanlaisia aloituksia. Teille jotka aiotte vastata niin vinkkinä että Allulle pitää kirjoittaa lyhyitä ja selkeitä viestejä. Muuten hän ei ymmärrä niitä. Kerrataan vanhat jutut tähän niin ei tartte selvittää niitä kahtakymmentä sivua.

- Allu haluaa fiksun naisen, vähän tulevampikin kelpaa koska Allu on laskenut rimaa

- Allu itse ei ole fiksu vaan hänellä on jokin kehityshäiriö tai mikä lie

- Allu on mielenterveysongelmia mutta hän työstää niitä kyllä

- Allu on ennen ollut väkivaltainen naisia kohtaan mutta tekee töitä vihanhallinnan kanssa

- Allulla on vanhoja velkoja

- Allulla ei ole ystäviä koska ei omaa sosiaalisia taitoja

- Allu näkee naiset lähinnä reikinä ei ihmisinä

Onnea auttamiseen! Minä olen luovuttanut.

Vedätkö näitä ulkomuistista, vai pidätkö jonkinlaista laitonta rekisteriä mihin olet näitä kirjannut?

Vierailija
72/322 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni minulla on huono muisti mutta jos noiden asioiden muistaminen olisi sinulle ylivoimaista kun on törmännyt ainakin 10 eri Allu ketjuun niin täytyy sanoa että käy muistihoitajalla testeissä!

Vierailija
73/322 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää sitten olevan joo.

Vierailija
74/322 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on hyvä asia, mutta 195 on jo niin pitkä että se särähtää monen silmään aika pahasti. Ihmettelen että ap kummastelee, etteivät naiset kiinnostu, vaikka hän on noin pitkä - minusta 195 cm on luultavasti yksi osasyy siihen kiinnostuksen puutteeseen.

Oli miten oli, seuraa voi hyvin löytyä jos olet kiva ihminen, oli pituus mikä vain.

Vierailija
75/322 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi? Millainen luonne? Onko lapsia?

Vierailija
76/322 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa kerrottiin jo luonteesta. Ei kavereita koska ei osaa käyttäytyä sosiaalisesti normaalisti. Kohdistanut naisiin väkivaltaa koska vihanhallintaongelmia. Mielenterveysongelmia mutta ei sitoudu lääkehoitoon eikä jatkuvaan terapiaan. Joku kehitysvamma jonka takia käynyt erityisluokalla koulun. Vieläkö kiinnostaa?

Vierailija
77/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus on hyvä asia, mutta 195 on jo niin pitkä että se särähtää monen silmään aika pahasti. Ihmettelen että ap kummastelee, etteivät naiset kiinnostu, vaikka hän on noin pitkä - minusta 195 cm on luultavasti yksi osasyy siihen kiinnostuksen puutteeseen.

Oli miten oli, seuraa voi hyvin löytyä jos olet kiva ihminen, oli pituus mikä vain.

Ehkä mä en oo sit hyvä ihminen, kun muhun ei naiset kiinnostu

Vierailija
78/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38v. Luonteesta en osaa sanoa, ehkä enempi aika ujo ja hiljanen, lapsia ei ole, enkä halua.

Vierailija
79/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ymmärrys ihmisen toiminnasta on tuota tasoa, niin en ihmettele, ettei puolisoa löydy. 

Vierailija
80/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha on naisille ainoa ja olennainen kriteeri. Loput vaatimukset eivät ole kuin koristelua.

Ja tuosta syystä isäs on miljonääri ja sinä miljonäärin perijä :DDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä