Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tindermatch (nainen) jutteli päivittäin 2 viikkoa, sovittiin treffit

Vierailija
11.08.2023 |

Sitten hän sanoi samana päivänä ettei ehdikään tapaamaan ja nyt ei vastaa enää viesteihin?

Mikä tekee miesten kommunikaatiotaidoista näin surkeaa, että naiset ei halua edes vastata?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on ollut fiiliksellä, että ehkä kiinnostaa ja nyt tullut vastaan joku johon kiinnostus heräsi vahvana heti. Ei tarvitse olla erityistä syytä.

Suosittelisin seuraavalla kerralla sopimaan tapaamista ripeämmin. Kasvotusten pääsee paremmin tuomaan itseään esille ja tutustumaan.

Vierailija
2/12 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin kerran tapaamisen sopimisen sikseen, kun oli turhan hankalaa.

Olin valmis ajalemaan suht lähelle hänen asuinpaikkaansa, mutta vielä lähemmäs olisi pitänyt lähteä keskustaan pyörimään, että hän ei joudu olla n. 30min bussissa, autoton henkilö kyseessä. Itse olisin ajanut noin 40min ehdottamaani paikkaan ja noin tunnin sinne minne olisi halunnut minun ajavan.

Kellonaikaakin oli hankala sopia ja viimeinen niitti oli se, että hän halusi kertoa, että emme voi sinä päivänä pussailla, kun herpes aika pahana huulessa, mutta muuten läheisyys sopii. Ei ollut edes tarkoitus mitään pussailu tai seksitreffejä sopia vaan kahvi / syöminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyyt sikseen. Lähtekää ja ruvetkaa tinderöimään:

https://www.turkishairlines.com/en-int/flights/booking/availability-int…

Vierailija
4/12 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia ghoustaamista naisilta.

Vierailija
5/12 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta kirjoitti:

Ihan normaalia ghoustaamista naisilta.

Ei ole naisten etuoikeus.

Vierailija
6/12 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syytät tässä miesten kommunkaatiotaitoja? Tai edes omiasi?

Nainenhan se tossa feidasi. Huonoa käytöstä keneltä tahansa.

Vierailija
7/12 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan hän on ollut vastaamatta?

Hänelle tuli jotain kiireellistä eikä ehtinyt tavata. Jos on mennyt vasta päivä pari, niin toi on ihan normaalia eikä asiasta tarvi stressata.

Vierailija
8/12 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut nainen vaan tekoiäly, niitä on tinderissä yms. paljon.

Ja miehet on innoissaan.

Vierailija
9/12 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jätin kerran tapaamisen sopimisen sikseen, kun oli turhan hankalaa.

Olin valmis ajalemaan suht lähelle hänen asuinpaikkaansa, mutta vielä lähemmäs olisi pitänyt lähteä keskustaan pyörimään, että hän ei joudu olla n. 30min bussissa, autoton henkilö kyseessä. Itse olisin ajanut noin 40min ehdottamaani paikkaan ja noin tunnin sinne minne olisi halunnut minun ajavan.

Kellonaikaakin oli hankala sopia ja viimeinen niitti oli se, että hän halusi kertoa, että emme voi sinä päivänä pussailla, kun herpes aika pahana huulessa, mutta muuten läheisyys sopii. Ei ollut edes tarkoitus mitään pussailu tai seksitreffejä sopia vaan kahvi / syöminen.

Muuta läheisyyttä. Ai, kun kiva olisi jonkun herpes naaman kanssa muhinoida.

Vierailija
10/12 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysi mielenkiintoisemman deitin.

Vierailija
11/12 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa, hän ei pitänyt sinusta, olit varalla mutta löysi kuumemman. Sori kun sanoin tän näin töksähtäen mutta tuli mieleen vain tuo yksi syy joka yleensä on oikea selitys.

Vierailija
12/12 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tekee tuota. Olet voinut olla liian hidas tapaamisen kanssa, löysi kiinnostavamman tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi