Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 195 cm mies, mutta en kiinnosta naisia.

Vierailija
11.08.2023 |

Niin monet haluaa pitkän miehen, mutta kaikki pitkät ei vaan löydä.

Kommentit (322)

Vierailija
121/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannu että naisia kiinnostaa ne joilla on massia ja lyhkäset miehet, ite oon köyhä ja velkaa on, mutta käyn töissä toki ja jotain on rahaa, mutta ei säästöjä ja mitää omaisuutta ja halpa auto, no kaikki tämä vaikuttaa nyt sitte ikävä kyllä

Ymmärrän hyvin jos en kelpaa pinnallisille naisille ku oon itte niin tavallinen

Vierailija
122/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannu että naisia kiinnostaa ne joilla on massia ja lyhkäset miehet, ite oon köyhä ja velkaa on, mutta käyn töissä toki ja jotain on rahaa, mutta ei säästöjä ja mitää omaisuutta ja halpa auto, no kaikki tämä vaikuttaa nyt sitte ikävä kyllä

Naisia kiinnostaa itsensä sinut kanssa oleva mies jonka muna ei putoa Martta kerhoilusta tai muusta feminiinisestä toiminnasta. Sovinisti näkee naisen ostettavana hyödykkeenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itellä paljon velkaa, oon kouluttamaton ihan tavallinen mies, tukka ohentunut myös, antaa olla jos en kelpaa omana ittenäni

Vierailija
124/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas halua liian pinnallista naista jolle minä en kelpaa itsenäni ollenkaan.

Vierailija
125/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kai se on parempi sittenkin olla sinkkuna ja käy baareissa ja pitää hauskaa vaan.

Vierailija
126/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te varmaan kelpaatte, mutta haluatte itse vain jonkun missin tai mallin. 

Vierailija
127/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle kelpais joku mukava ihminen. Mutta ei me ihmiset taideta kovin mukavia olla

Vierailija
128/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua, exäni paino 100 kg ja oli kaunis ja kelpasi minulle, minulle kelpaa hieman pyöreemmät naiset.

Vierailija
129/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäsi? Millainen luonne? Onko lapsia?

38v. Luonteesta en osaa sanoa, ehkä enempi aika ujo ja hiljanen, lapsia ei ole, enkä halua.

Ujous ja hiljaisuus tekee vaikeaksi tutustua, molemmin päin. Vielä kun ei halua lapsia, se on monelle naiselle turn off, koska naisista 85 % haluaa. Naisista veloja eli vapaaehtoisesti lapsettomia on 15 % ja 5 % jää lapsettomiksi vasten tahtoaan.

Sille en voi sitten mitään.. ei tääkään kelpaa naisille?

Vaikka olen komea (muiden mielestä), työssä käyvä, koulutettu, luotettava  ja kaikin puolin terve ja mukava mies, en seurustele. En käy joka viikonloppu ulkona, vaan arvostan myös koti-iltoja. Miksi en seurustele? No, ehkä sitä sopivaa ei ole vain tullut kohdalle... Ikää 35v, joten en nyt ihan vanhakaan ole. Olen lapsirakas, omia ei kuitenkaan ole. Mikä minussa on vikana? Kertokaahan naiset...

Kuinka eroat niistä kaikista muista työssäkäyvistä, komeista, koulutetuista miehistä? Kuka juuri sinä olet? Itse voin naisena heittää heti kymmenkunta asiaa, jotka tekevät minusta minut ja minkä vuoksi erotun muista ikäisistäni naisista mm. harrastukset, elämänfilosofia, pukeutuminen jne. Tietysti asiat ovat siltä osalta kohdallasi hyvin, että jos ei ole kovin persoonallinen, niitä potentiaalisia kumppaneitakin on teoriassa useampia.

Vierailija
130/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan itse listannut plussasi ja miinuksesi. Miksi enää täällä ventovierailta kyselet? Tiedät kyllä syyt, kun rehellisesti mietit tilannettasi

Vierailija
131/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle kelpais joku mukava ihminen. Mutta ei me ihmiset taideta kovin mukavia olla

Mulle taas kelpais tavallinen jolle kelpaan tälläsenä erikoisena miehenä

Vierailija
132/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan itse listannut plussasi ja miinuksesi. Miksi enää täällä ventovierailta kyselet? Tiedät kyllä syyt, kun rehellisesti mietit tilannettasi

Tiedän ja haluan muuttua lisää.

Vierailija
133/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mene tasan tässäkään. Minä olen 169 cm ja likkoja ja naisia pörrää ympärillä aivan tungokseen asti. Riittää kun on tunnetusti pitkä, paksuhkokin, oikeasta kohdin.

Lompakon kohdalta. Muu ei merkitse.

Hei sinä siellä kaatopaikan keskellä elävä Keski-Euroopan halpa bordelleja hyödyntävä inkkeli minkä spermatestit eivät kestä päivänvaloa. Koita jaksaa taas ensi kesään niin pääset tuskalla ja vaivalla kerättyjen pullorahojen turvin kiusaamaan 50 euron maksullista. Tuon enempää et tule koskaan kykenemään :)

Mitä kiusaamista se on taksat onhan taksoja ja bisnes bisnestä. Äläkä vittuile pullorahoista. Kerää itse edes kympin edestä pulloja tai tölkkejähän ne nykyään ovat, et pysty edes siihen, muusta puhumattakaan.

Vierailija
134/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se sit olla yksin ei mieti naisia ollenkaa ja on erossa vaan paremmin niistä.

Vierailija
135/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mene tasan tässäkään. Minä olen 169 cm ja likkoja ja naisia pörrää ympärillä aivan tungokseen asti. Riittää kun on tunnetusti pitkä, paksuhkokin, oikeasta kohdin.

Hei sinä siellä kaatopaikan keskellä elävä Keski-Euroopan halpa bordelleja hyödyntävä inkkeli minkä spermatestit eivät kestä päivänvaloa. Koita jaksaa taas ensi kesään niin pääset tuskalla ja vaivalla kerättyjen pullorahojen turvin kiusaamaan 50 euron maksullista. Tuon enempää et tule koskaan kykenemään :)

Mitä kiusaamista se on taksat onhan taksoja ja bisnes bisnestä. Äläkä vittuile pullorahoista. Kerää itse edes kympin edestä pulloja tai tölkkejähän ne nykyään ovat, et pysty edes siihen, muusta puhumattakaan.

En ikinä keräisi pulloja

Vierailija
136/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais osua? ;)

Vierailija
137/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua, exäni paino 100 kg ja oli kaunis ja kelpasi minulle, minulle kelpaa hieman pyöreemmät naiset.

Täällä pyörineistä ketjuista naisen pitää aivan samperisti tinkiä saadakseen miehen. On peliriippuvuutta,erääntyviä laskuja,kaappijuoppoutta ja muita yleisiä elämänhallinnan ongelmia. Mies hakee äitiä, nainen aikuista kumppania. Samaan aikaan naisia soimataan nirsoudesta. Wtf? Edellä mainituilla herrasmiehillä onko ihmekään.

Vierailija
138/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi asenne "katsokaa kuinka surkea reppana olen" on todella luotaantyöntävä naisten näkökulmasta. Ei nainen halua hoivata aikuista miestä. 

Vierailija
139/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä keräisi pulloja

Mikset? Hyvää liikuntaa ja pysyy ympäristö siistinä.

Itse keräilen joskus ihan mitä tahansa roskia vaan sen vuoks kun ne on niin rumia katukuvassa.

Vierailija
140/322 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä keräisi pulloja

Mikset? Hyvää liikuntaa ja pysyy ympäristö siistinä.

Itse keräilen joskus ihan mitä tahansa roskia vaan sen vuoks kun ne on niin rumia katukuvassa.

Pääsee kerran vuodessa esittelemään maksua vastaan hiivasta kindermunaa. Onhan toi jo jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän