Olen 195 cm mies, mutta en kiinnosta naisia.
Niin monet haluaa pitkän miehen, mutta kaikki pitkät ei vaan löydä.
Kommentit (322)
Mistä päin olet ja minkä ikäinen:)
Tykkään pitkistä miehistä.
Y. Nainen 164 cm, 36 v.
Noni Allu meehä päivystämään Suomi24 sinkut chattiin
Niin. Mikä ihme siinä onkin, ettette te tasohullut yksinkertaiset tolleroäijät kelpaa.
Vastaus: Evoluutio
Vierailija kirjoitti:
Et kai oikeasti kuvittele, että pelkän pituuden ansioista saisit naisen? Eli muuten voi olla täysi kusipää mutta ei haittaa kun olet pitkä?
En kuvittele
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mikä ihme siinä onkin, ettette te tasohullut yksinkertaiset tolleroäijät kelpaa.
Naisia oikeasti syytetään siitä ettei kuolleiden pallien omistajat saa naista tai valtion takaamaa vuokrakohtua. Jumalauta! Äitee on ikänsä hoitanu huonon hygienian omaavaa kindermunaista poikaansa >:
Vierailija kirjoitti:
Raha on naisille ainoa ja olennainen kriteeri. Loput vaatimukset eivät ole kuin koristelua.
Olet säälittävä alemman tason mies, joka ei tiedä mitään naisista.
Vierailija kirjoitti:
Raha on naisille ainoa ja olennainen kriteeri. Loput vaatimukset eivät ole kuin koristelua.
Paljonko isäsi maksoi, että sai äidiltäsi vttua?
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin olet ja minkä ikäinen:)
Tykkään pitkistä miehistä.
Y. Nainen 164 cm, 36 v.[/yquote]
Vantaa. Ja yli 35 v
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Kukaan nainen ei halua näiden tollojen geenejä lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko isäsi maksoi, että sai äidiltäsi vttua?
Tontun mukaan äiti maattiin väkisin. Isä jätti pojan täyttäessä 5v.
175cm mies olisi eniten minun makuuni. Olet siis 20cm liian pitkä.
Itse olen 165cm ja olen seurustellut 165- 185 cm miesyen kanssa, mutta sanoisin, että tykkään eniten 170-178 pituudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet säälittävä alemman tason mies, joka ei tiedä mitään naisista.
En nyt sanoisi olevan ihan alimman tason mies.
itse tykkään noin 185 cm naisista.
Joskus näitä ihmettelee kun enhän mä muuta ehtis kun juosta treffeillä naisten kans.
Vierailija kirjoitti:
No mitä muuta olet?
En itse koskaan aloittaisi aiheesta, mulla on isot tissit miksi en kiinnosta miehiä? Eikö miehet haluakaan isoja, heiluvia hinkkejä? Pidän avokaulaisia, tiukkoja puseroita, miksi kukaan ei kiinnostu jne.
Et kai halua olla pelkkä 195 cm? En minäkään halua olla F-kupit.
Ero on se, että monille miehille riittävät pelkät isot tissit, mutta naisille ei pelkkä miehen pituus.
käärijä on jotain 164 ja naiset ovat hulluna siihen
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on Allu joka on kirjoitellut vuosia täällä samanlaisia aloituksia. Teille jotka aiotte vastata niin vinkkinä että Allulle pitää kirjoittaa lyhyitä ja selkeitä viestejä. Muuten hän ei ymmärrä niitä. Kerrataan vanhat jutut tähän niin ei tartte selvittää niitä kahtakymmentä sivua.
- Allu haluaa fiksun naisen, vähän tulevampikin kelpaa koska Allu on laskenut rimaa
- Allu itse ei ole fiksu vaan hänellä on jokin kehityshäiriö tai mikä lie
- Allu on mielenterveysongelmia mutta hän työstää niitä kyllä
- Allu on ennen ollut väkivaltainen naisia kohtaan mutta tekee töitä vihanhallinnan kanssa
- Allulla on vanhoja velkoja
- Allulla ei ole ystäviä koska ei omaa sosiaalisia taitoja
- Allu näkee naiset lähinnä reikinä ei ihmisinäOnnea auttamiseen! Minä olen luovuttanut.
Mäkin tiedän Allun.
Allu sanoo, että hänelle kelpaa pullukampikin, mutta silti jauhaa niistä hoikista bimboista joista salaa haaveilee.
Allulla on mt-ongelmia mutta lopetti terapian eikä hoida niitä, eikä vihanhallintaansakaan.
Hedelmöitysklinikalla käyty spermatesteissä? Moni 30-40 nainen huolehtii luonnostaan hedelmällisyyteen liittyvät tsekkaukset. Samaa toivoisi miehiltä.