Olen 195 cm mies, mutta en kiinnosta naisia.
Niin monet haluaa pitkän miehen, mutta kaikki pitkät ei vaan löydä.
Kommentit (322)
Löytyspä jostain 190 cm nainen niin se olisi ihanne
Vierailija kirjoitti:
Palstainkkelit on kaiken avun ulkopuolella
Ei perjantaita ilman Allun perjantai-ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Onko lihasmassaa, vai oletko täysi heinäkeppi?
on pieni kaljamaha
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden ja on nätti sinkku, lapseton ehkä 28 vuotias pitkä sievä blondi. Uskonnollinen kunnon ihminen. Oikeasti olemassa.
Mitä muita ominaisuuksia sinulla on? Oletko lihava, laiha, ruma kasvoista, ruma käytöksinen, puhutko ikävästi, millainen on äänesi, koulutuksesi, sivistyksesi, yleistietämyksesi? Haisetko?
Nuokin merkkaa.
Aloittaja on Allu joka on kirjoitellut vuosia täällä samanlaisia aloituksia. Teille jotka aiotte vastata niin vinkkinä että Allulle pitää kirjoittaa lyhyitä ja selkeitä viestejä. Muuten hän ei ymmärrä niitä. Kerrataan vanhat jutut tähän niin ei tartte selvittää niitä kahtakymmentä sivua.
- Allu haluaa fiksun naisen, vähän tulevampikin kelpaa koska Allu on laskenut rimaa
- Allu itse ei ole fiksu vaan hänellä on jokin kehityshäiriö tai mikä lie
- Allu on mielenterveysongelmia mutta hän työstää niitä kyllä
- Allu on ennen ollut väkivaltainen naisia kohtaan mutta tekee töitä vihanhallinnan kanssa
- Allulla on vanhoja velkoja
- Allulla ei ole ystäviä koska ei omaa sosiaalisia taitoja
- Allu näkee naiset lähinnä reikinä ei ihmisinä
Onnea auttamiseen! Minä olen luovuttanut.
Et kai oikeasti kuvittele, että pelkän pituuden ansioista saisit naisen? Eli muuten voi olla täysi kusipää mutta ei haittaa kun olet pitkä?
Mitä sinulla on tarjota suhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeasti 165 cm ja siksi et kiinnosta naisia.
En ole niin lyhyt mies.
Vauva.fi palstan 172 cm pikku-ukko vie kaikki naiset.
Hohhoijaa. Kouli itsesi. Tunne itsesi. Hae vertaisesi seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Raha on naisille ainoa ja olennainen kriteeri. Loput vaatimukset eivät ole kuin koristelua.
OK. Lopettakaa se loputon kitinä täällä pillun puutteesta. Hankkikaa rahas taiolkaa ilman pillua. Capiche.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on Allu jo8ka on kirjoitellut vuosia täällä samanlaisia aloituksia. Teille jotka aiotte vastata niin vinkkinä että Allulle pitää kirjoittaa lyhyitä ja selkeitä viestejä. Muuten hän ei ymmärrä niitä. Kerrataan vanhat jutut tähän niin ei tartte selvittää niitä kahtakymmentä sivua.
- Allu haluaa fiksun naisen, vähän tulevampikin kelpaa koska Allu on laskenut rimaa
- Allu on ennen ollut väkivaltainen naisia kohtaan mutta tekee töitä vihanhallinnan kanssa
- Allu näkee naiset lähinnä reikinä ei ihmisinäOnnea auttamiseen! Minä olen luovuttanut.
Hyvä kun kerroit, eli tää on taas näitä. Olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita ominaisuuksia sinulla on? Oletko lihava, laiha, ruma kasvoista, ruma käytöksinen, puhutko ikävästi, millainen on äänesi, koulutuksesi, sivistyksesi, yleistietämyksesi? Haisetko?
Nuokin merkkaa.
No kyllä on tarkkaa ja kovat vaatimukset sit naisilla
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on Allu joka on kirjoitellut vuosia täällä samanlaisia aloituksia. Teille jotka aiotte vastata niin vinkkinä että Allulle pitää kirjoittaa lyhyitä ja selkeitä viestejä. Muuten hän ei ymmärrä niitä. Kerrataan vanhat jutut tähän niin ei tartte selvittää niitä kahtakymmentä sivua.
- Allu näkee naiset lähinnä reikinä ei ihmisinäOnnea auttamiseen! Minä olen luovuttanut.
Kuulostaa ihanalta mieheltä 👄 Miksi yhä sinkkuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuokin merkkaa.No kyllä on tarkkaa ja kovat vaatimukset sit naisilla
Mulla on vain se vaatimus, että olisi käynyt saunassa tai edes suihkussa.
Penikseni on kuitenkin levossa 28c.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuokin merkkaa.No kyllä on tarkkaa ja kovat vaatimukset sit naisilla
Mulla on vain se vaatimus, että olisi käynyt saunassa tai edes suihkussa.
Kyllä käyn suihkussa ja pukeudun myös ihan hyvin.
Olet oikeasti 165 cm ja siksi et kiinnosta naisia.