FARMI official 2023/2024, kausi 5.
Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.
Iltasanomat 10.8.2023:
"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.
Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.
Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4137)
Äkkijyrkkä on viihdyttävä ja sitä on mukava katsella.
Eipä ole ihan turha mamma.
Pitäähään noita pissiksiä vähän ojentaa, etteivät hypi vanhemman ihmisen silmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähän vuoksi tuo sugardaddy oli raahattu tuonne.Aika luuseri, kun antoi heti periksi.Hieman samaa vikaa oli aikaisemmalla kaudella Veltto Virtasella ja viimeks tää Lingreni.Pitäs olla joku kuntotesti ennenkuin pääsee edes huudeille.Oikein tälle Turun "siskolle", että putos heti alkuun.Pitää osata kunnioittaa vanhenpaa ihmistä, vaikkei itseä mielyttäisikään.Miina on porukan älykkäimpiä ja osaa maatalon hommat parhainten kaikista osallistujista.
Näytti tosiaan malliesimerkkiä, miten lehmä lypsetään. Toiset seisoi kauhusta kankeana vieressä katsomassa ja miettimässä, et pitäskö olla huolissaan lehmän puolesta vai Miinan.
Miina kiroili lehmälle ikävällä tavalla, kun ei lehmä antanut lypsää. Puolustukseksi sanoi, etteivät länsisuomalaiset lehmät ole hänen mieleensä, että vain itäsuomalaiset lehmät ovat hyviä!
Outoa puhetta ihmiseltä jolle lehmät ovat kaikki kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Wallu ja Linda ovat ärsyttäviä.
Wallu on jotenkin viihdyttävä, mutta kun se on vähän dominoiva ja vauhkona selittää vähän jokaiselle, kenet laitetaan kaksin taisteluun seuraavaksi.
Se liikaa isäntänä olo Wallussa on häiritsevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala tuo Miina. Ei yhtään käytöstapoja.
Yritti niin kovasti olla lehmäasiantuntija, mutta lypsäminenkin meni vituralleen.
Sanoi sen johtuvan siitä, että lehmä oli länsisuomalainen ja vaistosi sen ettei Miina tykkää länsisuomalaisista lehmistä.
Ja Miinan ilme, kun Susannakin sanoi pokkana, että hänkin (siis Susanna) on länsisuomalainen lehmä. 🤣
Ei enää ymmärtänyt vitsiä ja meni hiljaiseksi.
Susanna sa oi kyllä olevansa länsisuomalainen.
Mikä tää juttu oli niistä sillanrakentajista, kuka heidät laittoi siltaa tekemään, millä perusteella henkilöt valittiin?
2. torppari sai vapautta yhden heistä. Vapautti Koistisen.
Kyllönen ei osannut laittaa oikein noita ihmisiä laittaa töihin ja pitäähän sen myös itse osallistua töihin.
Kun mikään ei tuntunut valmistuvan.
Toivon, että Miina olisi seuraava torppari, laittaisi vähän vauhtia nuorempiin.
Miina on mainio, hyvä seura ihminen.
Eiköhän se vaan, jos on Miina torppari, laita kostoksi nyt Merjan kaksin taisteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala tuo Miina. Ei yhtään käytöstapoja.
Yritti niin kovasti olla lehmäasiantuntija, mutta lypsäminenkin meni vituralleen.
Sanoi sen johtuvan siitä, että lehmä oli länsisuomalainen ja vaistosi sen ettei Miina tykkää länsisuomalaisista lehmistä.
Ja Miinan ilme, kun Susannakin sanoi pokkana, että hänkin (siis Susanna) on länsisuomalainen lehmä. 🤣
Ei enää ymmärtänyt vitsiä ja meni hiljaiseksi.
Susanna sa oi kyllä olevansa länsisuomalainen.
Se oli hauska kohta. 🤭 Susannan kauneus oikein korostui eilen. Hän on ikääntynyt niin kauniisti. On yli 40-vuotias eikä ole sortunut minkäänlaisiin muoviosiin tmv. Ihailin hänen ulkonäköään joka kerta kun näkyi kuvissa. Toivottavasti pysyy valitsemallaan linjalla eikä sorrukaan mihinkään turhiin kauneusoperaatiohin. Luulen kyllä että ei sorru, on niin maanläheisen oloinen ihminen.
Yks hienohelma luuli, että lehmä voi hyökätä hänen päälleen.
Voi voi paljosta on jääneet vaille nuo jotkut pissikset, kun eivät tiedä eläimistä, eikä maalaiselämästä hevon pask aa.
Yhden jakson perusteella mun suosikit olivat Linnea ja Sami. Saas nähdä pitääkö kun kausi etenee! Miina viihdyttävin, oi mitä särmää hän tuokaan ohjelmaan. 😅
Iso työ oli tämän huussin rakentaminen, ei se keneltäkään käden käänteessä käy, kuten olisi pehtorin mielestä pitänyt sujua niksnaks.
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään että toi Sofia Zida on seurustellut ja ollut kihloissa aikoinaan Markun Pöyhösen kanssa. 2007
Aika monen kanssa Pöyhönen on ollut kihloissa tai muuten vaan seurustellut.
Tuo Merjahan on ihan vietävissä. Tekee kaiken mitä Linnea, Wallu ja Archie keksii vaan pyytää. Tuollaiset meillä Arkadianmäellä päättämässä asioistamme, kääk.
Vierailija kirjoitti:
Yks hienohelma luuli, että lehmä voi hyökätä hänen päälleen.
Voi voi paljosta on jääneet vaille nuo jotkut pissikset, kun eivät tiedä eläimistä, eikä maalaiselämästä hevon pask aa.
Olen käynyt Alpeilla kävelemässä ja kyllä olen pelännyt niitä lehmiä siellä, kun lehdistä olen lukenut kuinka ovat joskus hyökänneet päälle.
Vierailija kirjoitti:
Iso työ oli tämän huussin rakentaminen, ei se keneltäkään käden käänteessä käy, kuten olisi pehtorin mielestä pitänyt sujua niksnaks.
No eipä sitä kukaan oikein tosissaan edes tehnyt! Kyllä olis Miinan ja Jauhojärven täytynyt olla asialla niin huussi olis pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Danny heitti pyyhkeen kehään ja sanoi ettei jaksa tehdä maatilan töitä. Eikö hakiessaan kilpailuun muka tiennyt tehtävistä mitään.
Sanoi myös että muut ovat nuorempia ja parempia kuin hän. Onko pakko aina voittaa. Pitää osata päästää irti ;)
Onhan hänellä nuori puoliso, joten ei kai nuoruudesa ole mitään ihmeteltävää.
Tähän ohjelmaan ei haeta, vaan julkkiksia pyydetään. Ohjelmasta on aina jonkun pudottava, ja nyt Danny antoi jollekin muulle päivän enemmän. 81-vuotiaana sai vielä mukavan maalaiselämyksen. Ei aina tarvitse olla niin hampaat irvessä mukana kilpailemassa.
Danny tyylikkäästi Iltalehdessä:
- Sain luovuttaa paikkani toiselle, vielä motivoituneemmalle kuin itse olen. Ilokseni hän ilahtui siitä kovasti, joten sain sanottua hyvästit tälle joukkueelle, jonka kanssa sain hetken olla yhdessä, Danny perustelee päätöstään.
Musiikkineuvos ei ole harmissaan, vaikka vierailu maalla loppui lyhyeen.
- Kun ottaa huomioon, että olen 81-vuotias mies, niin tällainen lyhyempikin vierailu kuukauden kestävässä ohjelmassa on ihan paikallaan. Nämä nuoremmat ihmiset tulevat hyvin keskenään toimeen ja heillä on hauskaa yhdessä minulla on mahdollisuus pitää hauskaa muuallakin, Danny hymyilee.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b5417f03-ab06-4261-95b4-8e1b4f0…
Vierailija kirjoitti:
Äkkijyrkkä on viihdyttävä ja sitä on mukava katsella.
Eipä ole ihan turha mamma.
Pitäähään noita pissiksiä vähän ojentaa, etteivät hypi vanhemman ihmisen silmille.
Jep. Miinassa on potkua ja kulmikkuutta vaikka muille jakaa. Tykkään.
Oivoi kun Iidan tukka on katkennut ja kuivunut pahasti. Toivottavasti hiukset saavat toipua raikkaassa farmi-ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tota Monan asennetta Iidaa kohtaan!! Mitä ikävää Iida on sille tehny? Lehtijutuissa väitti että on ollut suojelunhaluinen Iidaa kohtaan ja huolissaan sen ja Archien suhteesta, mutta sit vaan savustaa Iidaa ulos. 😅 Tosi suojelunhaluista.
Mona ei tonne sovikaan, herkästi joka asiasta loukkaantuva, sellainen on aina ollut. Kaikella kunnioituksella, ei kukaan jaksa ihmistä, joka perustelee jokaista asiaa menneisyytensä traumoilla, itse hän on isot valintansa tehnyt ja voisi olettaa, että on niihin tyytyväinen. Jokaisella on omat traumat, mutta niiden kanssa pitää osata elää eikä syyllistää muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wallu ja Linda ovat ärsyttäviä.
Wallu on jotenkin viihdyttävä, mutta kun se on vähän dominoiva ja vauhkona selittää vähän jokaiselle, kenet laitetaan kaksin taisteluun seuraavaksi.
Se liikaa isäntänä olo Wallussa on häiritsevää.
Jos joku on ärsyttävä, niin daniel. Eikö tuo jo ole aikuisen iässä, mutta niin täydellisen lapsellinen wannabemulkku.
Samaa mieltä! Wallusta tykkään nyt kun hän on ikääntynyt. On erilainen kuin nuorena. Vaan kukapa ei olisi, eikös Wallu ole jo viisikymppinen kuitenkin?
Kivasti jätät Linnean sanoja pois. Sanoi ettei oo nukkunu 30v jätkien kanssa.