Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FARMI official 2023/2024, kausi 5.

Vierailija
10.08.2023 |

Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.

Iltasanomat 10.8.2023:

"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.

Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.

Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4137)

Vierailija
221/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkkijyrkkä on viihdyttävä ja sitä on mukava katsella.

Eipä ole ihan turha mamma. 

Pitäähään noita pissiksiä vähän ojentaa, etteivät hypi vanhemman ihmisen silmille.

Jep. Miinassa on potkua ja kulmikkuutta vaikka muille jakaa. Tykkään.

Mä en tykkää tuosta "kattokaas nuoremmat, miten tää tehdään"-asenteesta. Siinä lypsämisjutussakin meni niin rehvakkaasti näyttämään toisille, miten ammattilainen hän on, töni sitä lehmääkin ronskisti, että "menepäs nyt siitä",  mutta ei onnistunutkaan ihan niin kuin oli kuvitellut. 

Vierailija
222/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne Dannyn vastaukset olivat tahallaan väärin annettuja.  Näki jo ilmeestä, että ei edes kunnolla miettinyt oikeita. Sardiini, miten nyt olisi ollut oikea vastaus esierkiksi. Halusi vain näyttäytyä tosiaan. Ihan ok minun puolestani, onhan ollut muitakin vastaavia joiden tietää jo etukäteen olevan lyhytaikaisia farmilla. 

Miinan lehmän kohtelu oli näytöstä ja hämmentävää. Ensin näytti selitti, että pitää saada harjaamalla hyvälle mielelle. Sitten kiroili ja töni, pelkäsin, että alkaa enempään. Toki tiesi, että silloin nousisi äläkkä siitä. Lehmä pitää rauhoitella, taputella ja jutella nätisti myös lypsäessä ja pitää hiukan taukoa, jos lehmä hermostuu.  Myös pitää lähestyä hitaammin jutellen ettei pelästy. Utareet pyyhitään ja hiukan puhdistetaan ennen lypsyä.

Olen maalta kotoisin ja osaisin paremmin kuin Miina itseään lehmillään mainostaa. Ronski ihminen hän on ja monissa liemissä keitetty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuukohan ne jossain vaiheessa maalaamaan tuon rötiskön oli niin huonossa hapessa? Ei noita voi kyllä laittaa. Vasara ja kirveski jo näyttää vaarallisilta noitten käsissä. Sofia tuuletti kuin maratonin maaliviivan ylittäneenä kun sai sattumalta yhen halon halki.

Vierailija
224/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AV-mammojakin on päässyt oikein useampikin mukaan. Merja ja Miina nyt ainakin kuuluvat luokkaan av-mammat.

Et taida tunnistaa Miina Äkkijyrkkää? Kaukana av-mammasta.

Noh, Merja Kyllönen nyt ainakin täysiverinen av-mamma, oikein av-mammojen kruunaamaton kuningatar.

No ei taida olla. Hän on ammatiltaan bioanalyytikko. Kansanedustajana  2007 - 2014.    Europarlamentikko 2014- 2019.   Liikenneministeri  2011 - 2019.  Luulen ettei häntä AV palsta kiinostaa pätkääkään. 👍

Vierailija
225/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkijyrkkä on viihdyttävä ja sitä on mukava katsella.

Eipä ole ihan turha mamma. 

Pitäähään noita pissiksiä vähän ojentaa, etteivät hypi vanhemman ihmisen silmille.

Ja vanhemmat saa hyppiä nuorempien silmille? 

Vierailija
226/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin itketään että vanhempia pitää kunnioittaa, mutta täälläkin vaan nuoria haukutaan. Voitte olla varmoja etten kunnioita teitä vanhoja maatila pas koja vit un vertaa.

Vierailija
227/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun Monakin yrittää oppia jotain niin sekin on ongelma. Opiskelu ei siis kannata.

Vierailija
228/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi Henny oli mun suosikki ja sillonkin mut lytättiin. Nyt käy taas niin kun Mona on mun suosikkini. Ei siinä, mä pidän aina sorrettujen puolia vaikka mua kiusattaisiin siitä. Olkaa te vaan parempiosaisten ennakkosuosikkien puolella ja lytätkää, se ei mua pysäytä! 😡

Vierailija
229/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen torppari Merja janosi valtaa, mutta ei osannut johtaa lainkaan. Porukkaa oli riittämiin, mutta mikään homma ei tullut valmiiksi, kun työnjohto ei toiminut. Pellavanippuja liian vähän, pajuja samoin, huussinrakentajat pullisteli, mutta työhön olisi pitänyt tarttua. Merjan olisi pitänyt saada porukka töihin. Haahuiluksi meni.

Vierailija
230/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan täällä ihmettele, että iida tippui jo toisessa jaksossa? Ja varmaan archie pian perässä. Syksystä alkaen hypetetty kautta näiden avulla ja kerrottu miten muut osallistujat ovat joutuneet sietämään näiden lemmiskelyä. Kyse ollut kuitenkin vain muutamasta päivästä.. no sai varmaan katsojia sarja tämän ansiosta eikä siinä mitään, ihan hyvälle kaudelle vaikuttaa noin muutenkin.

Vierailija
231/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Iidalla kultamekko farmilla mukana ? Keinolla millä tahansa hakee huomiota.

Vierailija
232/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen torppari Merja janosi valtaa, mutta ei osannut johtaa lainkaan. Porukkaa oli riittämiin, mutta mikään homma ei tullut valmiiksi, kun työnjohto ei toiminut. Pellavanippuja liian vähän, pajuja samoin, huussinrakentajat pullisteli, mutta työhön olisi pitänyt tarttua. Merjan olisi pitänyt saada porukka töihin. Haahuiluksi meni.

Mä ymmärsin että tehtävälle annettiin kolme päivää aikaa. Oishan tuo nyt ollu sula mahdottomuus ehtiä nuo kaikki yhessä päivässä. Tää on sitä paineen luomista kilpailijoille että saadaan tunteet niillä pintaan. Vielä tullaan kahviaddiktien nenän edessä juomaan ja tuodaan kana näytille mutta sitte viedäänkin pois ja annetaan ruosteisia työkaluja tilalle.

Vierailija
233/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Iidalla kultamekko farmilla mukana ? Keinolla millä tahansa hakee huomiota.

Mietitään sitä koko viikko. Jospa se jotenkin ratkeaisi  kun se on nyt kova probleema tässä. 

Vierailija
234/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iidakin halusi ahkerana päästä oppimaan rakentamista. Mutta hänellekin vain ei sanottiin. Turha siis valittaa jos nuoret ovat laiskoja ei halua oppia asioita, kun tuolla tavalla käyttäydytään.

Vierailija
235/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan spoilauksista! 😡

Vierailija
236/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ei porukka vielä halua pähkäillä mitä SEURAAVASSA jaksossa tapahtuu, yritetäänkö keskustella aiheesta tv:n tahtisesti? Osalla kun ei ole Ruutuplussaa niin ärsyttää kun täällä spoilataan tulevia. VASTA ykkösosa on tullut televisiosta. 

Vierailija
237/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vaan spoilauksista! 😡

Tämä! Mua ärsyttää! Vahingossa luin spoilauksen kakkosjaksosta, en olisi tahtonut vielä tietä. :(

Vierailija
238/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä minäkään farmilla olisi innoissaan ja ahkerana, jos saisin tylyä kohtelua osakseni. Menisin jonnekin syrjään makoilemaan, niin olisin poissa asiantuntijoiden tieltä.

Vierailija
239/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palaan tähän ketjuun vasta kun olen kattonut kakkosjakson niin vältyn spoilaamiselta. Katson sen huomenna, mutta en spoilaa teitä siltikään, keskustelen ykkösjaksosta ja yleisesti. Täytyy yrittää katsoa jaksoja etukäteen siksi että välttyy lehtien ja palstalaisten spoilailuilta, mutta nyt en valitettavasti välttynyt kun joku jo ehti. 

Vierailija
240/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun inhokit on Archie ja Bling. 

Äkkijyrkkä on suosikki. Muista toistaiseksi iha neutraali kuva, Iida jopa yllätti positiivisesti vaikka ei kätevä käsistään olekaan.

Äkkijyrkkä tuo särmää ohjelmaan! Hyvä casting! Kyllönen yllätti positiivisesti. 

Eikö Äkkijyrkkä saanut Valtion kuvataide palkinnon  v. 2002. Onhan hän käynyt  Suomen taideakatemissa kuvanveistäjä ammatin ja on taidemaalari, myös tekstiileitä mm. Marimekolle. Hänelle Valtio myönsi taide eläkkeen. Aikoinaan käynyt hevosen hoito koulun ja karjanhoito koulun. Olen joskus käynyt hänen näyttelyssään. Pidän hänen töistään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän