FARMI official 2023/2024, kausi 5.
Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.
Iltasanomat 10.8.2023:
"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.
Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.
Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4137)
Mulle on aivan sama jos viestit poistetaan. Turha niiden perään huudella. Aina voi kirjoittaa uudestaan.
Täällä on kova kisa Miinan Linnean välillä. Näyttää selvästi, että Miina on useampien suosikki. Linnealla on vain muutama kannattaja, ehkä tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on aivan sama jos viestit poistetaan. Turha niiden perään huudella. Aina voi kirjoittaa uudestaan.
Täällä on kova kisa Miinan Linnean välillä. Näyttää selvästi, että Miina on useampien suosikki. Linnealla on vain muutama kannattaja, ehkä tuttuja.
Mä en tajua miten tämä Linneaan liittyy? Ainoa mikä itselle on osunut silmään on kaksi viikkoa kestänyt jankutus Miinasta ja toki siinä yhteydessä yritys vierittää syy Linnealle. Minä haluaisin keskustelua tämän hetken tilanteista farmilla. Miinan poiston jälkeen on ollut jo kaksi uutta jaksoa. Ihan turhaa minun mielestä enää sitä asiaa tässä ketjussa puida. Jos se on jäänyt jotain vaivaamaan, voisi perustaa ihan oman ketjun salaliittoteorioille Miinan ympärillä. Linnean nimi on mainittu nähdäkseni vain tässä Miina-jankutuksen yhteydessä. Nyt kyllä porkkana-kisan yhteydessä, joka on ihan relevanttia, koska se tapahtui viimeisimmässä jaksossa ja Linnea siellä farmilla on vielä.
Samilla on melkoisen puhtaaksi nuoltu perse. En kestä tuota häneen kohdistuvaa jatkuvaa mielistelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miten tämä Linneaan liittyy? Ainoa mikä itselle on osunut silmään on kaksi viikkoa kestänyt jankutus Miinasta ja toki siinä yhteydessä yritys vierittää syy Linnealle. Minä haluaisin keskustelua tämän hetken tilanteista farmilla. Miinan poiston jälkeen on ollut jo kaksi uutta jaksoa. Ihan turhaa minun mielestä enää sitä asiaa tässä ketjussa puida. Jos se on jäänyt jotain vaivaamaan, voisi perustaa ihan oman ketjun salaliittoteorioille Miinan ympärillä. Linnean nimi on mainittu nähdäkseni vain tässä Miina-jankutuksen yhteydessä. Nyt kyllä porkkana-kisan yhteydessä, joka on ihan relevanttia, kosk
Perusta itse uusi ketju. Farmi Miinan häätämisen jälkeen!
Ottamatta kantaa mihinkään suuntaan, niin simppeli kysymys: Miksi Miinan lähtöä edelleen miettivät eivät voi aiheesta tehdä itselleen omaa ketjua? Ihan asiallinen kysymys. Siinä saisitte rauhassa pohtia syntyjä syviä ja tässä ketjussa voisi jatkaa farmin tämän hetken tapahtumia. Vai onko tässä kyseessä nyt silkka kiusanteko? Kun oma suosikki ei ole enää mukana, niin kaikkien muidenkin pitää "kärsiä"? Saisiko tähän asiallisen vastauksen, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta kantaa mihinkään suuntaan, niin simppeli kysymys: Miksi Miinan lähtöä edelleen miettivät eivät voi aiheesta tehdä itselleen omaa ketjua? Ihan asiallinen kysymys. Siinä saisitte rauhassa pohtia syntyjä syviä ja tässä ketjussa voisi jatkaa farmin tämän hetken tapahtumia. Vai onko tässä kyseessä nyt silkka kiusanteko? Kun oma suosikki ei ole enää mukana, niin kaikkien muidenkin pitää "kärsiä"? Saisiko tähän asiallisen vastauksen, kiitos.
Kiusantekopa hyvinkin. Mihinkään et saa asiallista vastausta, viestejä häviää tukuttain edelleen. Viestejä joissa ei ole ollut yhtä ainoaa pahaa sanaa. Ainoastaan ihmettelyä miksi tätä soopaa jatketaan. Sekin viesti katosi jossa kauniisti pahoiteltiin joidenkin ihmisten pahaa oloa joka käydään tänne purkamassa. Eli paha olo jatkuu joillakin ja se pitää sitten näin koittaa hallita. Yritetään tehdä kiusaa minkä keretään ja torpataan kaikki yritykset jatkaa normaalia palstan elämää. Kun ei ole miinaa, Voi kyynel!
Oliko se Linnea, joka sai Martan takaisin aitaukseen? Aatelkaa, jos Linnealta olis karannu, mikä huuto ja parku siitä olis seurannut. Tai Linnea se, joka tavannut hevosia vain leivän päällä...mutta ihan tasaveroiesti ei täällä näihin kilpailijoihin suhtauduta.
Vierailija kirjoitti:
Asiallinen vastaus on että sinä et määrää yhtään ketään kenestä täällä keskustellaan. Sun ei tarvitse puuttua joka Miina keskusteluun ja miksi joka väliin haukut Miinaa. Jätä hänet rauhaan kun et hänestä pidä. Keskustele itseäsi kiinnostavista ihmisistä. Kirjoita palstan sääntöjen mukaisia juttuja niin viestisi ei poistu. Lopeta täällä muiden haukkuminen kun ne kumminkin poistuu.. Ja vielä selvennyts, täällä me Miinafanit ollaan niin kauan kunnes kerrotaan oikea syy poistoon. Aamen.
Minä en ole koskaan täällä haukkunut ketään. Sellainen on täysin turhaa ja asiatonta käytöstä. En myöskään ole puuttunut mihinkään. Esitin nyt ainoastaan kysymyksen, että kun tämä selvästi aiheuttaa närää palstalla, niin miksi aikuiset ihmiset eivät voi suosiolla sopia olevansa eri mieltä asioista, jatkaa eri suuntiin ja farmi suomi ketju voisi keskittyä käynissä olevaan kauteen. Tämä ei minun mielestäni ole kenenkään haukkumista, suun tukkimista tai muutakaan sääntöjen vastaista toimintaa. Esitin vain kysymyksen, joka selvästi vain ärsytti jonkun herkkää hipiä. Eikä ole tuokaan haukkumista! Totean siis itse itselleni, että tähän ei ole näköjään järkevää ratkaisua, tällä kaudella keskustelu meneillään olevista jaksoista estetään keinolla millä hyvänsä.
Vauva palsta on myös paikka mistä lehdet ja eri kanavat käy hakemassa vinkkiä kansan mielipiteistä asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se Linnea, joka sai Martan takaisin aitaukseen? Aatelkaa, jos Linnealta olis karannu, mikä huuto ja parku siitä olis seurannut. Tai Linnea se, joka tavannut hevosia vain leivän päällä...mutta ihan tasaveroiesti ei täällä näihin kilpailijoihin suhtauduta.
Ei sais nauraa, mutta kun Dani oli vaan hauska sen kommenttinsa kanssa. Ja ne ilmeet kun heppa karkasi. Ja miten ilmehti kun Linnea ja Michael hevoskuiskaili. Dani on aidosti vähän hönö ja hassu hyvällä tavalla. Ilkeyttä hänessä ei ole piiruakaan. Ihan on oma itsensä eikä edes leiki fiksumpaa. Pisteet siitä! Mä tykkään Danista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiallinen vastaus on että sinä et määrää yhtään ketään kenestä täällä keskustellaan. Sun ei tarvitse puuttua joka Miina keskusteluun ja miksi joka väliin haukut Miinaa. Jätä hänet rauhaan kun et hänestä pidä. Keskustele itseäsi kiinnostavista ihmisistä. Kirjoita palstan sääntöjen mukaisia juttuja niin viestisi ei poistu. Lopeta täällä muiden haukkuminen kun ne kumminkin poistuu.. Ja vielä selvennyts, täällä me Miinafanit ollaan niin kauan kunnes kerrotaan oikea syy poistoon. Aamen.
Minä en ole koskaan täällä haukkunut ketään. Sellainen on täysin turhaa ja asiatonta käytöstä. En myöskään ole puuttunut mihinkään. Esitin nyt ainoastaan kysymyksen, että kun tämä selvästi aiheuttaa närää palstalla, niin miksi aikuiset ihmiset eivät voi suosiolla sopia olevansa eri mieltä asioista, jatkaa eri suuntiin ja farmi suomi ketju voisi keskittyä käynissä
Kuka estää keskustelemasta?
Mutta ihan yleisellä tasolla ihmettelen nykynaisten suvaitsemattomuutta. "Turvaton tila" syntyy ja itku tulee heti jos joku sanoo haista v- ttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan täällä haukkunut ketään. Sellainen on täysin turhaa ja asiatonta käytöstä. En myöskään ole puuttunut mihinkään. Esitin nyt ainoastaan kysymyksen, että kun tämä selvästi aiheuttaa närää palstalla, niin miksi aikuiset ihmiset eivät voi suosiolla sopia olevansa eri mieltä asioista, jatkaa eri suunti
Kukaan ei estä keskustelemasta, mutta täällä oli (kadonnut) viestejä joissa ihmiset kertoivat, että eivät jaksa katsoa tätä palstalla käynnissä olevaa hommaa ja mielummin poistuvat kokonaan kun vanhaa keskustelurauhaa ei enää ole. Yksin on siis aika vaikea keskustella, joten minunkin osalta se jäännee ensi kaudelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jos syöt sen sitten🤣
En itse syö, mutta pesen ja vien hevoselle, kun toisella puolella maapalloa hevosia kuolee nälkään.
En tiedä mitä et syö, mutta vietkö sen jonkin siis toiselle puolelle maapalloa hevoselle syötäväksi? Vai miten se, että syöttää jotain jollekin täällä, auttaa nälkää kärsiviä hevosia siellä jossain kaukana?
Tosiaan, kukaan ei estä muita keskustelemasta farmin menosta tuolla. Huomauttakaa heti jos joku estää.. Miinasta keskustelu ei ole mikään este eikä taida hänen fanejaan liioin loppu porukka kinostaakkaan Yksi tykkää yhdestä ja toinen tykkää toisesta. Näin se menee joka asiassa.
Kukaan tippuu seuraavaksi? Saisi nyt tippua kaksi, kun viime jaksossa ei tippunut kukaan.
Kirsikka on aika turha tuolla... Hän voisi lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tippuu seuraavaksi? Saisi nyt tippua kaksi, kun viime jaksossa ei tippunut kukaan.
Kirsikka on aika turha tuolla... Hän voisi lähteä.
Joku sanoi aiemmin, että Kirsikka ja Merja tippui.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, kukaan ei estä muita keskustelemasta farmin menosta tuolla. Huomauttakaa heti jos joku estää.. Miinasta keskustelu ei ole mikään este eikä taida hänen fanejaan liioin loppu porukka kinostaakkaan Yksi tykkää yhdestä ja toinen tykkää toisesta. Näin se menee joka asiassa.
Kyllä estää! Kun joku aivan mielivaltaisesti poistattelee viestejä jotka eivät häntä miellytä. Ei ole mitään sääntöjen vastaista, hän ei vaan tykkää.
Entä jos palstan ylläpitäjät itse kirjoittelevat ja poistavat ja vaahtoavat ja syyttelevät ja huutelevat täällä No jos niin hassusti niin sille emme kenties voi mitään
Mihin päiväni murmelina-painajaiseen olen juuttunut? Aina kun avaa tämän keskustelun nähdäkseen olisko jotain kivaa keskustelua/ uutta tietoa tulevista tapahtumista, niin sama laulu 2 viikkoa sitten poistuneesta Miinasta vaan jatkuu ja jatkuu :O !!! :(