Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FARMI official 2023/2024, kausi 5.

Vierailija
10.08.2023 |

Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.

Iltasanomat 10.8.2023:

"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.

Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.

Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4137)

Vierailija
2741/4137 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että tänänää Miina kertoisi kaiken kieroilu tuosta ketusta.. Ei ole mitään tuotannon vaitiolo pakkoa. Jos tulee joku sovittu sakko niin myy muutaman taulun ja maksaa pois.  

Vierailija
2742/4137 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsikan lähtö ei hetkauttanut, oli koko Farmi ajan seinäkukkasena. Itsekin puhui ei minulla ole mitään sopimuksia, tai mitään. Olla öllötti vain.

Michael pelaa aika taitavasti, ollut aika hiirulainen, mutta voi ollakin täysi kettu, joka nappaa koko potin.

Kenet Merja ja Kirsikka valitsee torppariksi ? Kirsikan mielestä olisi varmaan Linnea, mutta saako olla kaksi kertaa peräkkäin torpparina ? ( toivottavasti ei).

Merja nimeäsi varmastikin Jauhojärven. Mikä voisi olla sopiva kummankin mielestä. Ja saavatko oikeasti nimetä seuraavan torpparin itsenäisesti, vai puuttuuko siihen tuotanto,

Sami, Michael, Veeti, Linnea, Daniel jäljellä.

Yhteinen päätös voisi olla Michael , ellei tuotanto sanele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2743/4137 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, että pikkuhiljaa kaikista alkaa tulla esiin kilpailuvietin tuomia ikäviä puolia. Veeti on valmis uhraamaan kaverin tuosta vaan, jopa toivoo sen poistuvan mahd. pian. Samista on tullut hiukan ylimielinen, kiinnitin huomiota, että spekuloi asioista malliin "kun olen finaalissa tuota tai tuota vastaan". Pitäisikö kuitenkin miettiä, että jos olen. Selvästi yllättyi, että Dani voitti sen parkkananheiton. Mikä oli hyvä! Dani tuo kaivattua uutta verta ja asennetta farmille. Ihanaa, että siellä on joku, joka aidosti jaksaa vielä innostua asioista. Tykkään Danista! Toistaiseksi... Kirsikka ja Michael vaan, no, ovat hajuttomia ja mauttomia. Merja samaa kastia. Linnea, en tykkää. Siispä Dani voittoon! :D

Vierailija
2744/4137 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan miten toi loppu meni viime kaudella? Sen immuniteetin voi käyttää kun jäljellä on 5 kilpailijaa, eli seuraavan jakson jälkeen. Jos mä muistan oikein, niin vikat pari viikkoa ei ollut kukaan enää torpparina ja loppukilpailut meni jotenkin niin, että vanhat farmilaiset sai valita yhden finaaliin, loput kisasi paikasta ja loppukilpailussa oli kaikki lajit. Menikö näin?

Vierailija
2745/4137 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että tänänää Miina kertoisi kaiken kieroilu tuosta ketusta.. Ei ole mitään tuotannon vaitiolo pakkoa. Jos tulee joku sovittu sakko niin myy muutaman taulun ja maksaa pois.  

Illan aihe lienee kiusaaminen, ainakin toinen vieras kertoo kokemastaan rankasta kiusaamisesta. Luotan, että SR ei ala ruikuttamaan turvattomasta tilasta🤨

Vierailija
2746/4137 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaisko olla niin että Nelosen tuottajat ovat palkanneet tänne päivystävän Vauva-vahdin ettei vain kanavan  Farmi-ohjelman tuotannosta mitään poikkipuolista ääneen sanottaisi? Miksi kaikki  Miinan poistamista arvostelevat kommentit katoavat niin äkkiä, oli ilta tai aamu? Haukutaan ja kielletään Miinasta keskusteleminen,  mutta kehotetaan kovasti  puhumaan muista kilpailijoista. Outoa, hyvin HYVIN outoa noin hurja sensuuri.

Oonko väärässä? Nelosen kanava ja Sanoma ja Vauva on muistaakseni samaa taloa, vai`?

Vierailija
2747/4137 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh.

Ruudussa on Farmi-ohjelman KAIKKI  menneet  jaksot katsottavissa tällä hetkellä samanaikaisesti.  Me katsojat voimme ihan itse valita mitä jaksoa katsomme ja millä hetkellä.Tulevista jaksoista ei voi keskustella koska en ole niitä nähnyt, joten keskustelen menneistä jaksoista.

Ihmiset katsovat niitä  menneitä jaksoja ihan silloin kun haluavat ja siinä järjestyksessä kuin  itse haluavat, vaikka edestakaisin.  Miina on läsnä monessa menneessä jaksossa, ja juuri ne ovatkin sitä  sarjan kiinnostavinta antia.Sarjan kiinnostavinta antia on tietenkin  antropoligia, eli ne ne entisaikojen työt  ja tapa miten ennen Suomen kansa eli.

Ei täällä keskustelupalstalla saa/voi kukaan määräillä missä järjestyksessä  ihminen  farmin jaksoja milloinkin katsoo ja mitä hänen päähänsä  niistä pälkähtää.

Vierailija
2748/4137 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Luultavasti poistettiin, koska Miina halusi piirakkaa. On kertomansa mukaan ollut kiinnostunut naisista. Purkautumatonta erotiikkaa tai jotain."

Ai haluat keksiä valheita Miinasta? Luultavasti Linnea valitti Miinasta tuottajille kostaakseen sen ettei  Miina halunnut antaa Linnealle piirakkaansa.

Onpa sairas väite ja kommentti. Hyi hitto.

Päättäkää nyt kummalla parempi piirakka? Olisiko kokilla parempi ja tuoreempi?

En päätä kuule yhtään mitään, mulla ei ole mitään haluja miettiä kummankaan/kenenkään alapäitä. Juuri siksi sanoinkin sairaaksi tuollaista kommentointia.

kun ei enää muuta keksitä niin aletaan väittämään jotain tuollaista, kunhan saa herjata itselleen vierasta telkussa esiintyvää ihmistä. Menkää hoitoon!

Vierailija
2749/4137 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Luultavasti poistettiin, koska Miina halusi piirakkaa. On kertomansa mukaan ollut kiinnostunut naisista. Purkautumatonta erotiikkaa tai jotain."

Ai haluat keksiä valheita Miinasta? Luultavasti Linnea valitti Miinasta tuottajille kostaakseen sen ettei  Miina halunnut antaa Linnealle piirakkaansa.

En päätä kuule yhtään mitään, mulla ei ole mitään haluja miettiä kummankaan/kenenkään alapäitä. Juuri siksi sanoinkin sairaaksi tuollaista kommentointia.

kun ei enää muuta keksitä niin aletaan väittämään jotain tuollaista, kunhan saa herjata itselleen vierasta telkussa esiintyvää i

Ei saa kirjoittaa ees piirakasta😖

Vierailija
2750/4137 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Selasin taaksepäin n. 10 sivua ja yhtä ainoaa teidän viestiä ei ole lähtenyt"

Oho.  Mistä tiedät mitkä kommentit ovat minun? Olet siis  palstan ylläpitäjä. No sitten tiedät etten ole kertaakaan vaatinut kenenkään toisen kirjoittamaa kommenttia poistettavaksi enkä ole ketään estänyt kommentoimasta.

Pariin päivään en ole palstalla käynyt mutta muistan että Miinan poistamisen jälkeen kyllä yritin kommentoida mutta minun ja muidenkin kommentit katosivat  muutaman minuutin sisään. Siitä taitaa ollakin enemmän kuin 10 sivua.

En ole tietääkseni myöskään arvostellut toisia kilpailijoita, en edes Linneaa. Toisten haukkuminen ei kuulu tapoihini (vaikka se taitaa olla palstan ylläpitäjien tapa, niin ala-arvoisesti meitä Miinan puolustajia  yritetään vaientaa )

Ja mitä enemmän  sananvapautta yritetään tukahduttaa, sitä voimakkaammin tuntuu että taitaa jossain olla jotain hämäräperäistä salattavaa ...

Vierailija
2751/4137 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä keskustelupalstalla saa/voi kukaan määräillä missä järjestyksessä  ihminen  farmin jaksoja milloinkin katsoo ja mitä hänen päähänsä  niistä pälkähtää.

Kukin tyylillään... Uskallan kuitenkin väittää, että suurin osa ihmisistä jotka alkavat katsoa jotain kilpailuohjelmaa tekevät sen kronologisessa järjestyksessä. Eli ekasta jaksosta eteenpäin jne. Harva odottaa, että kausi on lopuillaan ja alkaa sitten summassa arpoa, että katsonpa tänään jakson nro 8 ja huomenna nro 3. Jotenkin ei vaan nyt tunnu kauhean järkevältä...

Vierailija
2752/4137 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kun ei enää muuta keksitä niin aletaan väittämään jotain tuollaista, kunhan saa herjata itselleen vierasta telkussa esiintyvää i

Puhuin piirakasta.

Vierailija
2753/4137 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoina oli voima, taito ja tieto

Vierailija
2754/4137 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää, että pikkuhiljaa kaikista alkaa tulla esiin kilpailuvietin tuomia ikäviä puolia. Veeti on valmis uhraamaan kaverin tuosta vaan, jopa toivoo sen poistuvan mahd. pian. Samista on tullut hiukan ylimielinen, kiinnitin huomiota, että spekuloi asioista malliin "kun olen finaalissa tuota tai tuota vastaan". Pitäisikö kuitenkin miettiä, että jos olen. Selvästi yllättyi, että Dani voitti sen parkkananheiton. Mikä oli hyvä! Dani tuo kaivattua uutta verta ja asennetta farmille. Ihanaa, että siellä on joku, joka aidosti jaksaa vielä innostua asioista. Tykkään Danista! Toistaiseksi... Kirsikka ja Michael vaan, no, ovat hajuttomia ja mauttomia. Merja samaa kastia. Linnea, en tykkää. Siispä Dani voittoon! :D

Mitään kilpailuviettiä, rahanhimo Veeti myönsikin. Voitosta söisivät vaikka säkillisen porkkanoita😄

Vierailija
2755/4137 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtoina oli voima, taito ja tieto

Tieto ei ollut vaihtoehtona, koska se oli ollut edellisessä kaksintaistelussa lajina. Tämä on sääntö. 

Vierailija
2756/4137 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso Farmia noiden höpsöjen tyyppien keskinäisen kilpailemisen  tai juonimisten takia. Julkisuudenkipeät hmiset eivät ole kiinnostavia.

Katson eri jaksoja ruudusta pelkästään siksi että minusta on mukavaa ymmärtää miten ennen elettiin ja miten töitä tehtiin. Joten on ihan sama missä järjestyksessä jaksoja katsoo, sillä jokaisessa jaksossa on uudenlaiset tehtävät ja työt.

Vierailija
2757/4137 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeesti oo todellista! Tää yksi ulvoo täällä edelleen lehmiä tönivän miinan perään. Toi ei oo enää tervettä!!! Miiiiiiinaaa, miiiiiinaaaa miiiiinaaa! Mitä sä oikeen vedät? Sieniä?

Vierailija
2758/4137 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku yrittää täällä keskustella itse ohjelmasta, joka on nyt menossa, niin keskustelu hukkuu tähän Miina-Linnea juupas-eipäs rähinään.

Jos asia noin vaivaa voisi kysyä asianomaisilta suoraan.

Minä nyt olen paljon kiinnostuneempi kuka on seuraava torppari ? Onneksi sellainen vielä on tulossa. Se määrittelee pitkälle sen kuka tippuu seuraavaksi !

Vierailija
2759/4137 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina esiintyy perjantai ohjelmassa. Kyllä Miinalla on paljon viisautta. Katsojille olisi pitänyt kertoa miksi Miina sai lähtöpassit. Mahtoikohan Miina itsekään tietää. Veikkaan että ohjelma menetti katsojia ainakin jonkin verran.

Vierailija
2760/4137 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miina esiintyy perjantai ohjelmassa. Kyllä Miinalla on paljon viisautta. Katsojille olisi pitänyt kertoa miksi Miina sai lähtöpassit. Mahtoikohan Miina itsekään tietää. Veikkaan että ohjelma menetti katsojia ainakin jonkin verran.

Täällä yritetään luoda jännitystä loppupeleihin, ketä kiinnostaa enää Miina on voittaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi