FARMI official 2023/2024, kausi 5.
Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.
Iltasanomat 10.8.2023:
"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.
Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.
Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4137)
Etsivät neulaa heinäsuovasta.
Vierailija kirjoitti:
Jännää, että pikkuhiljaa kaikista alkaa tulla esiin kilpailuvietin tuomia ikäviä puolia. Veeti on valmis uhraamaan kaverin tuosta vaan, jopa toivoo sen poistuvan mahd. pian. Samista on tullut hiukan ylimielinen, kiinnitin huomiota, että spekuloi asioista malliin "kun olen finaalissa tuota tai tuota vastaan". Pitäisikö kuitenkin miettiä, että jos olen. Selvästi yllättyi, että Dani voitti sen parkkananheiton. Mikä oli hyvä! Dani tuo kaivattua uutta verta ja asennetta farmille. Ihanaa, että siellä on joku, joka aidosti jaksaa vielä innostua asioista. Tykkään Danista! Toistaiseksi... Kirsikka ja Michael vaan, no, ovat hajuttomia ja mauttomia. Merja samaa kastia. Linnea, en tykkää. Siispä Dani voittoon! :D
Itse en niin Dania fanita, mutta on aina kiva, kun joku haastaa. Samoin toi Mikaelin voimannäyte oli kiva. Siis kiva yllätys. Kun siihen ei muut olleet varautuneet. Sami ainakin tais olla yllättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää, että pikkuhiljaa kaikista alkaa tulla esiin kilpailuvietin tuomia ikäviä puolia. Veeti on valmis uhraamaan kaverin tuosta vaan, jopa toivoo sen poistuvan mahd. pian. Samista on tullut hiukan ylimielinen, kiinnitin huomiota, että spekuloi asioista malliin "kun olen finaalissa tuota tai tuota vastaan". Pitäisikö kuitenkin miettiä, että jos olen. Selvästi yllättyi, että Dani voitti sen parkkananheiton. Mikä oli hyvä! Dani tuo kaivattua uutta verta ja asennetta farmille. Ihanaa, että siellä on joku, joka aidosti jaksaa vielä innostua asioista. Tykkään Danista! Toistaiseksi... Kirsikka ja Michael vaan, no, ovat hajuttomia ja mauttomia. Merja samaa kastia. Linnea, en tykkää. Siispä Dani voittoon! :D
Itse en niin Dania fanita, mutta on aina kiva, kun joku haastaa. Samoin toi Mikaelin voimannäyte oli kiva. Siis kiva yllätys. Kun siihen ei muut olleet varautuneet. Sami ainakin tais
Kiva, kiva, kiva. 3 kertaa kiva. Onpa kiva näitä yksin kirjoittaa kivoista.. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Oi miten kivvvaa
Mikä kenenkin tasoiselle on kivvvaa
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihan yleisellä tasolla ihmettelen nykynaisten suvaitsemattomuutta. "Turvaton tila" syntyy ja itku tulee heti jos joku sanoo haista v- ttu.
No sitähän ei ole kukaan vielä missään kertonut, mihin sillä turvattomalla tilalla tässä tapauksessa viitataan. Vaikka käsite onkin tullut amerikoista, minusta ihan hyvä silti. Olis tärkeää, että eri yhteyksissä olis turvallinen tila, missä kukin saa toimia ja ilmaista mielipiteensä ilman pelkoa mistään. Ihan vaan sellainen henkinen turvallinen tila.
Alunperin voittajasuosikkini olivat Sami tai Miina. Sami voittaa koko kilpailun, jos ei mitään odottamatonta tapahdu. "Farmilla" on tänä vuonna yllätyksiä nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tippuu seuraavaksi? Saisi nyt tippua kaksi, kun viime jaksossa ei tippunut kukaan.
Kirsikka on aika turha tuolla... Hän voisi lähteä.
Minusta kukaan henkilö ei ole turha. Minä taas tykkään Kirsikasta.
Tykkään myös Kirsikasta! Hänen kommentointi on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihan yleisellä tasolla ihmettelen nykynaisten suvaitsemattomuutta. "Turvaton tila" syntyy ja itku tulee heti jos joku sanoo haista v- ttu.
No sitähän ei ole kukaan vielä missään kertonut, mihin sillä turvattomalla tilalla tässä tapauksessa viitataan. Vaikka käsite onkin tullut amerikoista, minusta ihan hyvä silti. Olis tärkeää, että eri yhteyksissä olis turvallinen tila, missä kukin saa toimia ja ilmaista mielipiteensä ilman pelkoa mistään. Ihan vaan sellainen henkinen turvallinen tila.
No ihan varmasti, keväällä poliisi suositteli ettei liikuta yksin kaduilla. Kyllä tässä turvallista tilaa toivoo itse kukin sääty🤧
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvä uusin jakso ruutu plussasta. Puusavottaa, ja tiputus kolminkamppailuna.
paljon hauskoja hetkiä. Kiva seurata kun jäljellä olevalla porukalla tuntuu olevan tosi mukavaa yhdessä ja hyvä henki farmilla.
Oliko torpparia? Ja kuka oli se kolmas? Jos jaksat kerrotko vähän lisää
ei ollu torpparia. Marjo Kirsikka ja Veeti areenalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan varmasti, keväällä poliisi suositteli ettei liikuta yksin kaduilla. Kyllä tässä turvallista tilaa toivoo itse kukin sääty🤧
Oliko se poliisi Timo Vornanen 🙄
Tuen 7.00 tänne aikun kivvvaa
Vierailija kirjoitti:
Jos joku yrittää täällä keskustella itse ohjelmasta, joka on nyt menossa, niin keskustelu hukkuu tähän Miina-Linnea juupas-eipäs rähinään.
Jos asia noin vaivaa voisi kysyä asianomaisilta suoraan.
Minä nyt olen paljon kiinnostuneempi kuka on seuraava torppari ? Onneksi sellainen vielä on tulossa. Se määrittelee pitkälle sen kuka tippuu seuraavaksi !
Osa on moittinut myös Jauhojärveä ylimieliseksi. En sanoisi että olisin ,, hän on urheilija ja pyrkinyt aina voittamaan.
Ei kisaan mennä sillä mielellä , että tulin häviämään.
Niin kuin hän itsekin sanoi, ensimmäisellä sijalla on merkitystä kisoissa, muut sijoitukset ei ole mitään !
Ja joku toinen moitti , että mukana on politikko. Ainahan farmilla on ollut joku politikko mukana, jotku on jopa pärjänneet.
Ajatelkaa jos ensi vuonna olisi Hrkimo tai Hakkarainen. Tynkkysen jos olisi, saisi kaksi kiintiö hahmoa kerralla.
Ai että kun tuonne saisi jollekin kaudelle esim Paavo Väyrysen vanhan liiton farmilaiseksi. Ja sitten just vaikka Sebu Tynkkynen. Olisihan näitä mielenkiintoisia ja ristiriitaisia henkilöitä sinne.
Huvittaa kun näyttää että aurikopäivä. Villivekkaus errä tulee. Kivaa ja huvittaa.
... Tynkkynen ja Jokaim Vigilius olisi kiva aisapari. Villivekkaus että olisi kivvvaaaa.
Vierailija kirjoitti:
... Tynkkynen ja Jokaim Vigilius olisi kiva aisapari. Villivekkaus että olisi kivvvaaaa.
Huvittaaa miten kiva ehdotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii'i. Poliisi ja päättäjä T Vornanen vaatii että katurikollisuudesta nostettaisiin rangaistuksia tuntuvasti.