2kk tapailua. Mies on aivan ihana, mukava, hyvä keskustelemaan, älykäs, komea, kaikkea mitä nainen vain voi toivoa
Mutta..
Seksiä ollut 3 kertaa ja se on onnetonta pikaista räpellystä. Tämä estää minua haluamasta vakavampaa seurustelua ja mies on kohta jäämässä friendzonelle =(
Onkohan mitään tehtävissä. Ollaan n. 50v, joten ei tässä iässä kuulu enää opettaa ketään
Kommentit (744)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt valinnan paikka ap.
Minulla on ollut kaksi ääripäätä seurustelun merkeissä.
Toinen oli jees petipuuhissa, mutta valitettavasti sairas yläpäästä.Toinen oli kehno petipuuhissa, mutta ihastuttaa muilla elämän alueilla.
Valitsin jälkimmäisen puolisokseni. Nuo muut elämän alueet on niin tärkeitä minulle. Elellään seksitöntä suhdetta.
Kaikkea ei saa samaan pakettiin.
Ne joilla ilmenee psykon taipumuksia, manipulointia, kaasuvalotusta, hyväksikäyttöä ja väkivaltaa, pitää kiertää kaukaa. Vaikka psykolla olis kuinka hyvät taidot pedissä, niin ei ole sen arvoista kuitenkaan, että psyko tuhoaa sun muut kuviot.Mikä pakko se oli valita juuri noista kahdesta? Kyllä maailmassa on pilvin pimein miehiä, joilla on pääkoppa kunnossa ja seksihommatkin sujuu.
Vähän sama kuin käskettäisiin valita pettäjästä ja alkoholistista. Höpöhöpö, ei ole pakko valita huonoista vaihtoehdoista vaan voi olla yksin kunnes löytyy sopiva.
En käske toisia yhtään mihinkään. Tuo minun valinta oli minulle hyvä. Samalaista miestä en ole tavannut aiemmin, joka nyt on puolisoni yli viiskymppisenä.
Lähinnä tarkoitin, että ap jos arvostaa korkealle niitä muita asioita, joita kaverissa on, niin valitessaan panomiehen sen sijaan, hän menettäis mahdollisesti sen keskustelutaitoisen ihanan miehen.
En väitä mitään. Tämä on vain tuumailua, eikä siitä ole hyötyä kinata ja vetää hernettä nenään.
Niin, eli sinulle seksi ei ollut tärkeää. Minusta kuulostaa siltä että Ap:lle on. Silloin ei todennäköisesti ole toimiva ratkaisu valita kumppania seksittömään kämppisliittoon, vaan pitää malttaa odottaa että kohdalle tulisi ihminen joka ei ole hullu JA jonka kanssa seksi toimii. Ihan oikeasti niitäkin on. Suurin osa, melkeinpä.
Siitä samaa mieltä että kaikkea ei voi saada. Mutta siitä eri mieltä, että sänkyhommissa sopiva olisi automaattisesti kaikilla muilla tavoilla huono. Ei voi todennäköisesti saada miestä, joka näyttää kalsarimallilta, on hauska kuin stand up -koomikko, fiksu kuin avaruusfysiikan tohtori, rikas kuin Roope Ankka ja lisäksi panee kuin siitosori. Mutta on ihan realistinen odotus löytää mies, joka on sekä henkisiltä ominaisuuksiltaan että sänkykemian puolesta ihan riittävän hyvä. Mukava, perushauska ja seksi sujuu.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen etunimi alkaa K -kirjaimella niin parannusta ei ole luvassa seksin suhteet. Hoksaat kohta muutenkin, mitä muuta jännää miehessä on..
Kaarlo K? Narsistipsykopaatti ja ainakin neljää naista pyörittää "tallissaan"
Jopas on keskustelu lähtenyt rönsyilemäään...
Tänään tapaamme taas viikon tauon jälkeen, ja katotaan mitä tapahtuu. Kutsuin miehen kotiini ja viestien sydän- ja pusuhymiöistä päätellen mies on kovinkin ihastunut.
Itse toivoisin, että mies jäisi yöksi ja aamulla tilanne voisi olla parempi. Emme ole vielä kertaakaan nukkuneet yhdessä.
Minusta olisi ihanaa hieronta, halailu, pussailu, hellittely, jne josta sitten edetään seksiin tai sitten ei. Mutta se että mennään suoraan asiaan on aika tylyä..
Ap
AP:lle tiedoksi, että miehellä on hyvin todennäköisesti suorituspaineita. Hän jännittää ja on epävarma, osin pitkän kuivan kauden takia. Hän voi haluta sinua todella paljon, mutta tositilanteessa alkaa liikaa miettimään omaa suoritustaan ja hommasta ei sitten tulekaan mitään. Miehelle itselle tuo tilanne on äärimmäisen noloa ja siitä voi alkaa inhottava kierre ja vielä pahemmat itsetunto-ongelmat. Niistä voi olla todella vaikea puhua. Mutta juuri nyt niistä pitäisi puhua. Tee aloite ja ota asia varovasti puheeksi, mies saattaa avautua ja lukot aueta.
Tiedän kokemuksesta, olen itse viisikymppinen mies ja tuollainen tilanne on joskus vastaan tullut. Räpellystä ollut ja koko ajan mielessä suoriutuminen loppun asti. Toisen nautinto siinä kyllä kärsii omien pelkotilojen takia ja ajaa itsekkääseen suoritukseen. Nykyään osaan olla rentona ja nauttimaan ja antamaan nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen etunimi alkaa K -kirjaimella niin parannusta ei ole luvassa seksin suhteet. Hoksaat kohta muutenkin, mitä muuta jännää miehessä on..
Kaarlo K? Narsistipsykopaatti ja ainakin neljää naista pyörittää "tallissaan"
Tää on muuten jännä juttu. Elämäni parasta seksiä olen saanut juurikin narsistipsykopaatilta. Jakoi tätä ihanuutta samaan aikaan monelle muullekin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni kysyy, onko ollut suuseksiä. No ei ole ollut. Kun on vähän pussailtu, mies kourii hätäisesti tissejä, räplää alapäätä ja heti kun saa edes puolikovan seisokin, niin äkkiä sisään, koska se ei välttämättä kestä kauaa. Jos estelen, että ei vielä, niin tulee lerpahdus ja miestä nolottaa se ja häipyy pesulle. En ole vielä keksinyt, miten kertoa mistä pidän. Tai no, voin sanoa että tykkään pitkästä esileikistä, jossa molemmi puolin annetaan ja vastaanotetaan, ja pitkästä yhdynnästä, jossa vaihdellaan asentoja. Ja että tykkään kovasta.
ApNuo sinun vaatimukset ovat sellaisia, että olette täysin vääriä toisillenne. Haluat kaiken pitkän kaavan mukaan ja kovaa vehjettä. Miehellä taas on selkeästi erektio-ongelmia. Tuosta yhtälöstä ei tule koskaan mitään. Tunnistan miehen tilanteen mahdottomaksi, kun itsellänikin jo ikää noin viisikymmentä. Ei todellakaan seiso enää niin kuin nuorena, jolloin oli kivikovana muutamassa sekunnissa jo pelkästä ajatuksesta. Nykyään pitää tehdä erektion eteen paljon enemmän töitä, eikä se ole yhtä kova kuin aiemmin, vaikka eteen ottaakin. Myös lerpahtaa paljon helpommin kuin nuorena, jolloin ei kesken touhujen lerpahtanut koskaan. Mies ei tuota voi radikaalisti muuttaa. Kuvainnollisesti hieman sama kuin pakottaisit keski-ikäisen naisen pysymään märkänä nyrkillä uhkaamalla.
Tämä. Omalla miehellä tullut iän myötä samoja juttuja, mutta ei haittaa, kun minultakin on esivaihdevuosissa menneet aika pitkälti seksinhimot. Tykkään siitä joskus, mutta voisin elää ilmankin eikä ole niin tärkeää jos se on vain nopea toimitus tai joskus ei onnistu ollenkaan. Mutta jos ap:lle seksi on niin valtavan tärkeää, tosiaan varmasti parempi etsiä toinen mies.
Tämä meilläkin ja samoilla sanoilla, että tykkään joskus, mutta pärjään hyvin ilmankin. Nopeat toimitukset kelpaavat minullekin mainiosti. Mies ajattelee onneksi samalla tavalla ja käytämme aikamme mielummin muihin yhteisiin asioihin ja läheisyyttä kyllä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen oli jees petipuuhissa, mutta valitettavasti sairas yläpäästä.Toinen oli kehno petipuuhissa, mutta ihastuttaa muilla elämän alueilla.
Valitsin jälkimmäisen puolisokseni. Nuo muut elämän alueet on niin tärkeitä minulle. Elellään seksitöntä suhdetta.
Ne joilla ilmenee psykon taipumuksia, manipulointia, kaasuvalotusta, hyväksikäyttöä ja väkivaltaa, pitää kiertää kaukaa. Vaikka psykolla olis kuinka hyvät taidot pedissä, niin ei ole sen arvoista kuitenkaan, että psyko tuhoaa sun muut kuviot.Mikä pakko se oli valita juuri noista kahdesta? Kyllä maailmassa on pilvin pimein miehiä, joilla on pääkoppa kunnossa ja seksihommatkin sujuu.
Vähän sama kuin käskettäisiin valita pettäjästä ja alkoholistista. Höpöhöpö, ei ole pakko valita huonoista vaihtoehdoista vaan voi olla yksin kunnes löytyy sopiva.
Todellisuudessa niitä, joilla on molemmat asiat kunnossa, niin niitä ei vaan riitä jokaiselle suhdetta etsivälle.
Ja keski-ikäisinä heitä on vielä vähemmän vapailla markkinoilla. Hyvistä pidetään kiinni.
Minulla meni reilu 10 vuotta löytää sopiva kumppani keski-ikäisenä 'uudis-sinkkuna'.
Itse sinkuunnuin 40+ ja kyllä niitä hyviä on itselle näyttänyt löytyvän. Voi toki olla tuuripeliäkin.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tapaamme taas viikon tauon jälkeen, ja katotaan mitä tapahtuu. Kutsuin miehen kotiini ja viestien sydän- ja pusuhymiöistä päätellen mies on kovinkin ihastunut.
Itse toivoisin, että mies jäisi yöksi ja aamulla tilanne voisi olla parempi. Emme ole vielä kertaakaan nukkuneet yhdessä.
Minusta olisi ihanaa hieronta, halailu, pussailu, hellittely, jne josta sitten edetään seksiin tai sitten ei. Mutta se että mennään suoraan asiaan on aika tylyä..
Ap
Okei, ensimmäinen kirjoitus sinulta, jota peukutin
N49
Vierailija kirjoitti:
AP:lle tiedoksi, että miehellä on hyvin todennäköisesti suorituspaineita. Hän jännittää ja on epävarma, osin pitkän kuivan kauden takia. Hän voi haluta sinua todella paljon, mutta tositilanteessa alkaa liikaa miettimään omaa suoritustaan ja hommasta ei sitten tulekaan mitään. Miehelle itselle tuo tilanne on äärimmäisen noloa ja siitä voi alkaa inhottava kierre ja vielä pahemmat itsetunto-ongelmat. Niistä voi olla todella vaikea puhua. Mutta juuri nyt niistä pitäisi puhua. Tee aloite ja ota asia varovasti puheeksi, mies saattaa avautua ja lukot aueta.
Tiedän kokemuksesta, olen itse viisikymppinen mies ja tuollainen tilanne on joskus vastaan tullut. Räpellystä ollut ja koko ajan mielessä suoriutuminen loppun asti. Toisen nautinto siinä kyllä kärsii omien pelkotilojen takia ja ajaa itsekkääseen suoritukseen. Nykyään osaan olla rentona ja nauttimaan ja antamaan nautintoa.
Vaikka olisi suorituspaineita, ei toista saa kohdella rakastellessa miten sattuu. Ainoastaan itsekkäät ihmiset ajattelevat näin.
Empatiaan kykenevä suorituspaineinen keskittyy tuottamaan kumppanilleen nautintoa, jottei oma heikko erektio / orgasminsaantikyky tee seksistä ankeaa kumppanille.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on vähän hassuja jos ei tällaista ymmärrä. Miehillä ei juuri mahdollisuuksia ole harrastaa seksiä koko elämänsä aikana. Olisko siis neitsyt mies ollut jota jännittää ? melko todennäkköistä . Ensin ei yhtäkään vastausta haluta antaa esim nettideiteissä miehille mutta sitten pitäisi pystyä seksiin normaalisti. Millainen kaistapää ei ymmärrä tätä ? Jos ei pääse koskaan edes juttelemaan naisille miten voi olla hyvä seksissä. Ei ole mahdollista että edes erektio toimii jos ekaa kertaa vaikka asialla. Ihan normi juttuja nämä. Mut naiset vaan haluaa olla ilkeitä ja vaatia vaikka itse ei osata yhtään mitään sängyssä.
Ja yksi syy lisää olla deittailematta niitä miehiä, jotka eivät ole kelvanneet kenellekään muulle.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voisit lähettäää miehelle viestin sydämien kera, jossa kerrot haaveilevasi yhteisestä yöstä nauttien halailusta, hellistä kosketuksista ja suudelmista, jotta miehelle on jo etukäteen selvää, millaista yhteistä aikaa haluat viettää.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on paljon muutakin kuin yhdyntää! Tyydyttäkää nainen suulla ja/tai sormilla ja vasta sen jälkeen yhdyntä, jos molemmat sitä haluavat. Tai nainen vuorostaan tyydyttää miehen kädellä ja/tai suulla.
Tutkimusten mukaan alle puolet naisista ylipäänsä saa pelkällä yhdynnällä. Itse kuulun heihin, jotka eivät saa yhdynnän aikana vaikka samaan aikaan hyväilisivät itseään vaan laukean vain kun saan rentoutua ja mies hyväilee klitorista. En voisi kuvitellakaan olevani miehen kanssa, jolle seksi = yhdyntä, sen sijaan saan kumppanini kanssa aina ensin itse tyydytyksen ja sen jälkeen hän saa haluamallaan tavalla.
(Ei kannata tulla sanomaan, että kohdalleni ei vain ole osunut miestä, joka osaisi panna, kyllä sen verran monen ja monen kokoisella varustetun kanssa olen pannut ja seksi on ollut todella estotonta.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käske toisia yhtään mihinkään. Tuo minun valinta oli minulle hyvä. Samalaista miestä en ole tavannut aiemmin, joka nyt on puolisoni yli viiskymppisenä.
Lähinnä tarkoitin, että ap jos arvostaa korkealle niitä muita asioita, joita kaverissa on, niin valitessaan panomiehen sen sijaan, hän menettäis mahdollisesti sen keskustelutaitoisen ihanan miehen.
En väitä mitään. Tämä on vain tuumailua, eikä siitä ole hyötyä kinata ja vetää hernettä nenään.
Niin, eli sinulle seksi ei ollut tärkeää. Minusta kuulostaa siltä että Ap:lle on. Silloin ei todennäköisesti ole toimiva ratkaisu valita kumppania seksittömään kämppisliittoon, vaan pitää malttaa odottaa että kohdalle tulisi ihminen joka ei ole hullu JA jonka kanssa seksi toimii. Ihan oikeasti niitäkin on. Suurin osa, melkeinpä.
Siitä samaa mieltä että kaikkea ei voi saada. Mutta siitä eri mieltä, että sänkyhommissa sopiva olisi automaattisesti kaikilla muilla tavoilla huono. Ei voi todennäköisesti saada miestä, joka näyttää kalsarimallilta, on hauska kuin stand up -koomikko, fiksu kuin avaruusfysiikan tohtori, rikas kuin Roope Ankka ja lisäksi panee kuin siitosori. Mutta on ihan realistinen odotus löytää mies, joka on sekä henkisiltä ominaisuuksiltaan että sänkykemian puolesta ihan riittävän hyvä. Mukava, perushauska ja seksi sujuu.
En väittänyt, että automaattisesti on jompaa kumpaa. Kerroin omalle kohdalle osuneista tapauksista.
Mielipiteitä on monenlaisia. Jokainen saa puolestani pitää omansa.
Toisilla on kuvitelma, että juuri hän tietää kaikkien asioiden oikean laidan, ja se on ainoa totuus.
Kannattaa opetella suvaitsevaisuutta muita kommentoijia kohtaan, ja tajuta se, että toisilla on toisenlaisia ajatuksia. Ei sinä väittelemällä saa muita mieleiseksesi ja ruotuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa niitä, joilla on molemmat asiat kunnossa, niin niitä ei vaan riitä jokaiselle suhdetta etsivälle.
Ja keski-ikäisinä heitä on vielä vähemmän vapailla markkinoilla. Hyvistä pidetään kiinni.
Minulla meni reilu 10 vuotta löytää sopiva kumppani keski-ikäisenä 'uudis-sinkkuna'.
No sitten ei vaan valita niitä epäsopiviakaan. Kun kerran sopivia ei riitä niin ei riitä.
Minäkin haluaisin asua omakotitalossa, mutta kun ei rahkeet siihen riitä niin ei riitä.
Kummallinen ajatus, että ikäänkuin olisi pakko ottaa sopimaton ihminen vaikka jo alussa tietää, että on epäsopiva.
Toisilla menee vuoden löytää, joillakin 10 vuotta, jotkut vaan sitten elävät yksin tai satunnaisissa ja etäsuhteissa tms.
Vierailija kirjoitti:
Kuka 50-vuotias puhuu kuin teini? Friendzone?
Surullista jos totta.
Kyllä, finglishin kylväminen on merkki todellisesta junttimaisuudesta, varmaan löytyy Kouvvolatatskat myös?
Sopivuudesta ja seksistä noin yleensä.
Seksissä on tärkeää juuri ihmisten yhteensopivuus seksuaalisesti. Joidenkin kanssa on sopivampi kuin toisten.
Jos on kaksi ihan samantasoista miestä ja molempien kanssa on olut seksiä niin usein on niin, että toisen kanssa seksi on parempaa ja luonnikkaampaa.
Jos nyt oetetaan, että kummatkin myös samantasoisia seksissä.
Vaikka molemmat toimisivat suurinpiirtein samoin niin toisen kanssa olisi puisevampaa ja yhteys puuttuisi.
Vierailija kirjoitti:
Moni kysyy, onko ollut suuseksiä. No ei ole ollut. Kun on vähän pussailtu, mies kourii hätäisesti tissejä, räplää alapäätä ja heti kun saa edes puolikovan seisokin, niin äkkiä sisään, koska se ei välttämättä kestä kauaa. Jos estelen, että ei vielä, niin tulee lerpahdus ja miestä nolottaa se ja häipyy pesulle. En ole vielä keksinyt, miten kertoa mistä pidän. Tai no, voin sanoa että tykkään pitkästä esileikistä, jossa molemmi puolin annetaan ja vastaanotetaan, ja pitkästä yhdynnästä, jossa vaihdellaan asentoja. Ja että tykkään kovasta.
Ap
Pysäytä hänet lempeästi.
Sano, että mennään yhdessä suihkuun, jossa peset hänet (ja käytät vaikka kalua suussa) ja pyydät, että hän pesee sinut.
Sitten sänkyyn, jossa sanot, että haluaisit, että hän vaikka suutelee sua eri puolille kroppaa - ja myös teet itse samaa hänelle.
Hän ei selvästi taida osata. Jos et saa sanottua ääneen näitä asioita, mikään ei muutu.
Tai voisit ennen pussailua kysyä häneltä suoraan: "Millaisesta seksistä tykkäät? Millainen kosketus mielestäsi on ihanaa? Tykkäätkö suuseksistä, antaa ja saada?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on paljon muutakin kuin yhdyntää! Tyydyttäkää nainen suulla ja/tai sormilla ja vasta sen jälkeen yhdyntä, jos molemmat sitä haluavat. Tai nainen vuorostaan tyydyttää miehen kädellä ja/tai suulla.
Tutkimusten mukaan alle puolet naisista ylipäänsä saa pelkällä yhdynnällä. Itse kuulun heihin, jotka eivät saa yhdynnän aikana vaikka samaan aikaan hyväilisivät itseään vaan laukean vain kun saan rentoutua ja mies hyväilee klitorista. En voisi kuvitellakaan olevani miehen kanssa, jolle seksi = yhdyntä, sen sijaan saan kumppanini kanssa aina ensin itse tyydytyksen ja sen jälkeen hän saa haluamallaan tavalla.
(Ei kannata tulla sanomaan, että kohdalleni ei vain ole osunut miestä, joka osaisi panna, kyllä sen verran monen ja monen kokoisella varustetun kanssa olen pannut ja seksi on ollut todella estotonta.)
On todellakin muuta kuin vaan pelkkä yhdyntä. Ja noin se meilläkin lähes aina menee, nainen ensin sitten mies. Joskus nopeammin, joskus hitaasti sormin, suulla tai muilla välineillä jne. Ei sillä ole oikeastaan väliä, kunhan molemmat nauttivat.
Vierailija kirjoitti:
Ap
"Suoraan asiaan" voi olla hänen tyylinsä. En tiedä..
Ehkä kannattaisi puhua asiasta ja ilmaista sun omat toiveesi.