2kk tapailua. Mies on aivan ihana, mukava, hyvä keskustelemaan, älykäs, komea, kaikkea mitä nainen vain voi toivoa
Mutta..
Seksiä ollut 3 kertaa ja se on onnetonta pikaista räpellystä. Tämä estää minua haluamasta vakavampaa seurustelua ja mies on kohta jäämässä friendzonelle =(
Onkohan mitään tehtävissä. Ollaan n. 50v, joten ei tässä iässä kuulu enää opettaa ketään
Kommentit (744)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Onko mies varmasti komea? Seksiä ei ole, joten tuskin on tätä ulkonäköäkään.
Harrastin joskus seksiä yhden miehen kanssa, joka oli lukiossa ikäluokkamme komeimpia, mutta seksi ei tuntunut oikein miltään :D siinä kohtaa huomaa ainakin, että yhteensopivuus on se, millä on väliä.
Osasit jo lukiossa arvioida miesten seksisuorituksia? Oho!
Vierailija kirjoitti:
Miesfä ei välttämättä kiinnosta sinun nautinto. Seurustelin todella komean miehen kanssa jokin aika sitten ja seksi oli hänen tulemiseen tähtäävää. Jos pyysin vaikka juuri hidastamaan tahtia tai hellempää kosketusta, mies lähti mielenosoitusmaisesti juuri pesulle kesken seksin. Komeiden miesten ei tarvitse nähdä vaivaa kun naisia on joka sormelle. Siihen tulokseen tulin.
Näinhän se luonnossakin toimii. Uros tekee hommansa ja jatkaa matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt niin vakavaa ole. On aika hienoa että iäkkäämmät seniorikansalaisetkin vielä harrastavat nuorten hommia kuten juurikin tätä seksiä!
Tuskin ne nyt enää sentään vanhoilla päivillään viitsivät mitään seksihommia.
Likaista ja hikistä turhaa ähellystä. Ylimainostettua hommaa. Miksi kuvitellaan, että hyvä seksi tai seksi ylipäätään kuuluu hyvään suhteeseen pakollisena?
Koska ainakin 95 prosenttia pariskunnista on sellaisia jossa ainakin toiselle toimiva seksielämä on tärkeää.
Linkki tutkimukseen, kiitos. Nimenomaan yli 50-ihmisille.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1447788
"Kysetutkimuksen mukaan yli 90 prosenttia sekä 50–59-vuotiasta että 60–65-vuotiasta suomalaisista oli sitä mieltä, että seksi on iloinen asia."
"Kumppanin kanssa 50–65-vuotiaat harrastavat seksiä tyypillisimmin (29 prosenttia) kerran viikossa, mikä ei puolestaan poikkea merkittävästi muiden ikäryhmien seksin harrastamisen tiheydestä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka 50-vuotias puhuu kuin teini? Friendzone?
Surullista jos totta.Aina mieluummin teini kuin kyyninen kirjoittaja vauvapalstalla
Toivottavasti et kuitenkaan pukeudu kuten teini : ) Mikään ei ole säälittävämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi ei toimi niin turha tekohengittää suhdetta sen pitempään. Eikä kyse ole siitä, että toinen oppisi kun kertoo ja näyttää, hyvään seksiin tarvitaan sitä että se on rentoa, hauskaa, estotonta ja molemmilla on luonnostaan halu oppia mistä toinen nauttii.
Totta. Jos toinen ei kykene suutaan aukaisemaan ja kertomaan mikä itseä kiihottaa ja miten haluaa tulla tyydytetyksi, niin saakin jäädä jatkamaan päiväuniaan lelujen kanssa. Ei miehet ole mitään ajatustenlukijoita jotka tietävät tasan tarkkaan mitä kukakin nainen haluaa seksiltä ja läheisyydeltä. Tulee aina mieleen että puhumaton nainen (tai miksei mieskin) on juuri se, joka ei myöskään ole valmis kyselemään vastapuolelta mistä hän kiihottuu ja mitä hän seksissä kaipaa: millaisia kosketuksia jne. Mykkänä oleminen ja vaietut oletukset tappaa kyllä halut niin sängyssä kuin sen ulkopuolellakin.
No minä kerroin, mitä haluan. Mies ei vaan pysty. Ei suusellaista, ei löydä g pistettä, ei takaa että ylettyis sisään, koska lyhyt.
Niin että ei se sanominenkaan aina auta. Vastaus on vaan, olen niin kokematon. Ei siis yritäkään kokeilla, joten olen vetänyt johtopäätöksen, että ei ole hetero. Ennemminkin aseksuaali.Nyt varmaan on tyytyväinen, kun en edes yritä niihin puuhiin. Ei vuosikausiin.
Mies ei takaa ylety sisään? Näen jo silmissäni kolminumeroisella kilomäärällä varustetun ryhävalaan, jonka jättimäinen perse pullottaa niin etäällä, että hilloviivaan on takaapäin reippaanlaisesti matkaa :D
Kerron sulle, kun sulla on tarkkaavaisuushäiriö.
Sillä on lyhyt. Ylettyisi takaa paremmin, mutta on niin kokematon, ettei osaa.Mitä helvettiä täällä oikein sävelletään. Jos on lyhyt, niin takaa ei todellakaan ole paras asento. Lyhyellä vähiten hukkasenttejä tulee nainen päällä asennossa.
En ole huomannut eroa. Mut paremmin näkis mihin se pitäisi mennä. Päällä ollen tää ei löydä aukkoa. Kun on niin kokematon ikämies.
Mikset voi ratsastaa päällä? Pystyt silloin käytännössä itse vaikuttamaan kaikkiin asioihin mihin siinä nyt vaikuttaa voi. Eri kulmat jne, ja pituus maksimaalisessa käytössä.
En ole ruo jolta kysyit, mutta itse en todellakaan tykkää ratsastamisesta. Mieheni sitä haluaa joskus ja tottakai joskus se sopiikin, mutta silloin toivon koko ajan, että mies saisi ja voisin lopettaa. Ja mieshän saa onneksi nopeasti. Yleensä olen tehnyt valmistelutyöt niin hyvin, että homma on ohi nopeasti.
Olen yrittänyt opetella asiaa monen monta vuotta eri tavoilla ja hyvällä mielellä, mutta mieheni ei pidä siitä tavasta, joka omissa oppimateriaaleissani on ollut. Niinpä siitä koko hommasta tulee vain minulle ikävää ja ärsyttävää touhua. Sitä paitsi kun talossa on nuorisoa samassa kerroksessa, niin tiedän, että sängyn natkuminen kuuluu ja se vie viimeisetkin innot siitä jutusta.
Selkä mieheen päin ratsastaminen on vielä ärsyttävämpää ja vaikka mies niin haluaisikin ja sillä aloitetaan, niin yleensä pyörähdän kesken kaiken naamatusten taas. Se asento ei vain sovi minun fysiikalle ollenkaan.
N50Kuvitelkaa joskus katsovanne itseänne tällaisessa "ratsastustilanteessa" niin eiköhän kiinnostus sellaiseen katoa : )
Ei seksissä ole tärkeää näyttää omasta mielestä kiihottavalta vaan sen kumppanin mielestä. Jos se toinen tykkää niin on ihan sama miltä omasta mielestä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt niin vakavaa ole. On aika hienoa että iäkkäämmät seniorikansalaisetkin vielä harrastavat nuorten hommia kuten juurikin tätä seksiä!
Likaista ja hikistä turhaa ähellystä. Ylimainostettua hommaa. Miksi kuvitellaan, että hyvä seksi tai seksi ylipäätään kuuluu hyvään suhteeseen pakollisena?
Koska ainakin 95 prosenttia pariskunnista on sellaisia jossa ainakin toiselle toimiva seksielämä on tärkeää.
"Kysetutkimuksen mukaan yli 90 prosenttia sekä 50–59-vuotiasta että 60–65-vuotiasta suomalaisista oli sitä mieltä, että seksi on iloinen asia."
"Kumppanin kanssa 50–65-vuotiaat harrastavat seksiä tyypillisimmin (29 prosenttia) kerran viikossa, mikä ei puolestaan poikkea merkittävästi muiden ikäryhmien seksin harrastamisen tiheydestä."
Voihan sitä tutkittaessa kertoa mitä tahansa mutta todellisuus taitaa kuitenkin olaa toinen : ) Kerran viikossa, hoh hoijaa : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi ei toimi niin turha tekohengittää suhdetta sen pitempään. Eikä kyse ole siitä, että toinen oppisi kun kertoo ja näyttää, hyvään seksiin tarvitaan sitä että se on rentoa, hauskaa, estotonta ja molemmilla on luonnostaan halu oppia mistä toinen nauttii.
Totta. Jos toinen ei kykene suutaan aukaisemaan ja kertomaan mikä itseä kiihottaa ja miten haluaa tulla tyydytetyksi, niin saakin jäädä jatkamaan päiväuniaan lelujen kanssa. Ei miehet ole mitään ajatustenlukijoita jotka tietävät tasan tarkkaan mitä kukakin nainen haluaa seksiltä ja läheisyydeltä. Tulee aina mieleen että puhumaton nainen (tai miksei mieskin) on juuri se, joka ei myöskään ole valmis kyselemään vastapuolelta mistä hän kiihottuu ja mitä hän seksissä kaipaa: millaisia kosketuksia jne. Mykkänä oleminen ja vaietut oletukset tappaa kyllä halut niin sängyssä kuin sen ulkopuolellakin.
No minä kerroin, mitä haluan. Mies ei vaan pysty. Ei suusellaista, ei löydä g pistettä, ei takaa että ylettyis sisään, koska lyhyt.
Niin että ei se sanominenkaan aina auta. Vastaus on vaan, olen niin kokematon. Ei siis yritäkään kokeilla, joten olen vetänyt johtopäätöksen, että ei ole hetero. Ennemminkin aseksuaali.Nyt varmaan on tyytyväinen, kun en edes yritä niihin puuhiin. Ei vuosikausiin.
Mies ei takaa ylety sisään? Näen jo silmissäni kolminumeroisella kilomäärällä varustetun ryhävalaan, jonka jättimäinen perse pullottaa niin etäällä, että hilloviivaan on takaapäin reippaanlaisesti matkaa :D
Sillä on lyhyt. Ylettyisi takaa paremmin, mutta on niin kokematon, ettei osaa.Mitä helvettiä täällä oikein sävelletään. Jos on lyhyt, niin takaa ei todellakaan ole paras asento. Lyhyellä vähiten hukkasenttejä tulee nainen päällä asennossa.
En ole huomannut eroa. Mut paremmin näkis mihin se pitäisi mennä. Päällä ollen tää ei löydä aukkoa. Kun on niin kokematon ikämies.
Mikset voi ratsastaa päällä? Pystyt silloin käytännössä itse vaikuttamaan kaikkiin asioihin mihin siinä nyt vaikuttaa voi. Eri kulmat jne, ja pituus maksimaalisessa käytössä.
En ole ruo jolta kysyit, mutta itse en todellakaan tykkää ratsastamisesta. Mieheni sitä haluaa joskus ja tottakai joskus se sopiikin, mutta silloin toivon koko ajan, että mies saisi ja voisin lopettaa. Ja mieshän saa onneksi nopeasti. Yleensä olen tehnyt valmistelutyöt niin hyvin, että homma on ohi nopeasti.
Olen yrittänyt opetella asiaa monen monta vuotta eri tavoilla ja hyvällä mielellä, mutta mieheni ei pidä siitä tavasta, joka omissa oppimateriaaleissani on ollut. Niinpä siitä koko hommasta tulee vain minulle ikävää ja ärsyttävää touhua. Sitä paitsi kun talossa on nuorisoa samassa kerroksessa, niin tiedän, että sängyn natkuminen kuuluu ja se vie viimeisetkin innot siitä jutusta.
Selkä mieheen päin ratsastaminen on vielä ärsyttävämpää ja vaikka mies niin haluaisikin ja sillä aloitetaan, niin yleensä pyörähdän kesken kaiken naamatusten taas. Se asento ei vain sovi minun fysiikalle ollenkaan.
N50Kuvitelkaa joskus katsovanne itseänne tällaisessa "ratsastustilanteessa" niin eiköhän kiinnostus sellaiseen katoa : )
Ei seksissä ole tärkeää näyttää omasta mielestä kiihottavalta vaan sen kumppanin mielestä. Jos se toinen tykkää niin on ihan sama miltä omasta mielestä näyttää.
Niin, lähinnä ajattelin sitä kuinka huvittavalta tuollainen näyttää yli 50-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä tutkittaessa kertoa mitä tahansa mutta todellisuus taitaa kuitenkin olaa toinen : ) Kerran viikossa, hoh hoijaa : )
No saat tietenkin olla sitä mieltä että sinun oma henkilökohtainen näkemyksesi on oikeampi kuin kyselytutkimukset mutta et nyt kauhean vahvalla pohjalla ole väitteesi kanssa. Ennemmin vaikuttaa siltä että et halua uskoa että muilla on asiat toisin koska se asettaa jotenkin kyseenalaiseksi sen millainen oma elämäsi on. Mutta saathan sinä olla ihan vapaasti harrastamatta seksiä ja olla nauttimatta seksistä jos et halua. Mutta fakta nyt vain on se että olet vähemmistöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, lähinnä ajattelin sitä kuinka huvittavalta tuollainen näyttää yli 50-vuotiaana.
No normaali tavallisten ihmisten seksi nyt näyttää lähes aina huvittavalta ähellykseltä jos sitä katsoo ulkoa niin että ei ole itse mukana. Mutta onneksi se ei enää ole huvittavaa kun on itse siinä tilanteessa ja nauttii.
Jos miehen etunimi alkaa K -kirjaimella niin parannusta ei ole luvassa seksin suhteet. Hoksaat kohta muutenkin, mitä muuta jännää miehessä on..
Tässä on nyt valinnan paikka ap.
Minulla on ollut kaksi ääripäätä seurustelun merkeissä.
Toinen oli jees petipuuhissa, mutta valitettavasti sairas yläpäästä.
Toinen oli kehno petipuuhissa, mutta ihastuttaa muilla elämän alueilla.
Valitsin jälkimmäisen puolisokseni. Nuo muut elämän alueet on niin tärkeitä minulle. Elellään seksitöntä suhdetta.
Kaikkea ei saa samaan pakettiin.
Ne joilla ilmenee psykon taipumuksia, manipulointia, kaasuvalotusta, hyväksikäyttöä ja väkivaltaa, pitää kiertää kaukaa. Vaikka psykolla olis kuinka hyvät taidot pedissä, niin ei ole sen arvoista kuitenkaan, että psyko tuhoaa sun muut kuviot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Onko mies varmasti komea? Seksiä ei ole, joten tuskin on tätä ulkonäköäkään.
Harrastin joskus seksiä yhden miehen kanssa, joka oli lukiossa ikäluokkamme komeimpia, mutta seksi ei tuntunut oikein miltään :D siinä kohtaa huomaa ainakin, että yhteensopivuus on se, millä on väliä.
Osasit jo lukiossa arvioida miesten seksisuorituksia? Oho!
??? Käsittämätön kommentti. Kai hän nyt tiesi, saiko vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli onko kyse siitä että jotkut miehet pelkäävät tekevänsä jotain väärin ja siksi tarvitsevat selkeät ohjeet naiselta kuinka se tyydytetään?
Aloittajan mielestä mies on räplännyt. Eli ei miellytä. Pitäisihän sen nyt olla itsestäänselvää ettei mies voi puhumatta tietää millaisista asioista ja otteista nainen seksin yhteydessä pitää, joten kai luonnollistakin että miehet pelkäävät. Eivät kaikki naiset nauti samoista asioista, joten ei voi niputtaa naisten tyydyttämistä yhdeksi oikeaksi ja ainoaksi tavaksi. Suurin ongelma tässä tapauksessa lienee kuitenkin kemioiden puuttuminen. Kyllä ihminen kiihottuu ja haluaa tyydyttää (ja opetella tyydyttämään) vastapuolen jos kemiat muuten toimii.
Sinulla on kovin optimistininen näkemys miesten halusta tyydyttää nainen muissa kuin suurissa puheissaan.
Mulle ei tule useinkaan pettymyksiä kun en paneskele jokaisen miehen kanssa joka sattuu vastaan tulemaan.
Kuka on tämä kaikkien miesten kanssa paneskeleva nainen? Useimmat miehet ja naiset joutuvat seurustelemaan useamman kumppanin kanssa ennen kuin se sopiva löytyy. Tämäkö on sitten tuomittavaa ja pitäisi pysyä ensimmäisen kanssa yhdessä hampaat irvessä vaikka väkisin, jotta olisi "siveellinen"?
Joo. Ihan kaikkien ja jokaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Toinen oli jees petipuuhissa, mutta valitettavasti sairas yläpäästä.Toinen oli kehno petipuuhissa, mutta ihastuttaa muilla elämän alueilla.
Valitsin jälkimmäisen puolisokseni. Nuo muut elämän alueet on niin tärkeitä minulle. Elellään seksitöntä suhdetta.
Ne joilla ilmenee psykon taipumuksia, manipulointia, kaasuvalotusta, hyväksikäyttöä ja väkivaltaa, pitää kiertää kaukaa. Vaikka psykolla olis kuinka hyvät taidot pedissä, niin ei ole sen arvoista kuitenkaan, että psyko tuhoaa sun muut kuviot.
Mikä pakko se oli valita juuri noista kahdesta? Kyllä maailmassa on pilvin pimein miehiä, joilla on pääkoppa kunnossa ja seksihommatkin sujuu.
Vähän sama kuin käskettäisiin valita pettäjästä ja alkoholistista. Höpöhöpö, ei ole pakko valita huonoista vaihtoehdoista vaan voi olla yksin kunnes löytyy sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäbseksi ei vain sinun kanssasi lähde liikkeelle?
Ja kyllä todellakin voi viisikymppiselle kertoa mistä itse pitää! Ei edes viisikymppinen voi tietää mistä juuri sinä pidät vai niinkö oletat? Nyt siis vain hellän hetken tullessa näytät ja kerrot mistä sinä pidät ja mikä tuntuisi ihanalta. Jos et kehtaa, niin voi voi vaan.
Ja missäköhän tuon lisäksi niin edellytetään että seksin tulee olla joku infernaalisen maksimaalisesti onnistunut huippusuoritus. Mielestän riittää kyllä ihan normaali. Tuon takia en enään haluakaan koko touhua. Olkoot ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni kysyy, onko ollut suuseksiä. No ei ole ollut. Kun on vähän pussailtu, mies kourii hätäisesti tissejä, räplää alapäätä ja heti kun saa edes puolikovan seisokin, niin äkkiä sisään, koska se ei välttämättä kestä kauaa. Jos estelen, että ei vielä, niin tulee lerpahdus ja miestä nolottaa se ja häipyy pesulle. En ole vielä keksinyt, miten kertoa mistä pidän. Tai no, voin sanoa että tykkään pitkästä esileikistä, jossa molemmi puolin annetaan ja vastaanotetaan, ja pitkästä yhdynnästä, jossa vaihdellaan asentoja. Ja että tykkään kovasta.
ApNuo sinun vaatimukset ovat sellaisia, että olette täysin vääriä toisillenne. Haluat kaiken pitkän kaavan mukaan ja kovaa vehjettä. Miehellä taas on selkeästi erektio-ongelmia. Tuosta yhtälöstä ei tule koskaan mitään. Tunnistan miehen tilanteen mahdottomaksi, kun itsellänikin jo ikää noin viisikymmentä. Ei todellakaan seiso enää niin kuin nuorena, jolloin oli kivikovana muutamassa sekunnissa jo pelkästä ajatuksesta. Nykyään pitää tehdä erektion eteen paljon enemmän töitä, eikä se ole yhtä kova kuin aiemmin, vaikka eteen ottaakin. Myös lerpahtaa paljon helpommin kuin nuorena, jolloin ei kesken touhujen lerpahtanut koskaan. Mies ei tuota voi radikaalisti muuttaa. Kuvainnollisesti hieman sama kuin pakottaisit keski-ikäisen naisen pysymään märkänä nyrkillä uhkaamalla.
Tämä. Omalla miehellä tullut iän myötä samoja juttuja, mutta ei haittaa, kun minultakin on esivaihdevuosissa menneet aika pitkälti seksinhimot. Tykkään siitä joskus, mutta voisin elää ilmankin eikä ole niin tärkeää jos se on vain nopea toimitus tai joskus ei onnistu ollenkaan. Mutta jos ap:lle seksi on niin valtavan tärkeää, tosiaan varmasti parempi etsiä toinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen oli jees petipuuhissa, mutta valitettavasti sairas yläpäästä.Toinen oli kehno petipuuhissa, mutta ihastuttaa muilla elämän alueilla.
Ne joilla ilmenee psykon taipumuksia, manipulointia, kaasuvalotusta, hyväksikäyttöä ja väkivaltaa, pitää kiertää kaukaa. Vaikka psykolla olis kuinka hyvät taidot pedissä, niin ei ole sen arvoista kuitenkaan, että psyko tuhoaa sun muut kuviot.Mikä pakko se oli valita juuri noista kahdesta? Kyllä maailmassa on pilvin pimein miehiä, joilla on pääkoppa kunnossa ja seksihommatkin sujuu.
Vähän sama kuin käskettäisiin valita pettäjästä ja alkoholistista. Höpöhöpö, ei ole pakko valita huonoista vaihtoehdoista vaan voi olla yksin kunnes löytyy sopiva.
En käske toisia yhtään mihinkään. Tuo minun valinta oli minulle hyvä. Samalaista miestä en ole tavannut aiemmin, joka nyt on puolisoni yli viiskymppisenä.
Lähinnä tarkoitin, että ap jos arvostaa korkealle niitä muita asioita, joita kaverissa on, niin valitessaan panomiehen sen sijaan, hän menettäis mahdollisesti sen keskustelutaitoisen ihanan miehen.
En väitä mitään. Tämä on vain tuumailua, eikä siitä ole hyötyä kinata ja vetää hernettä nenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ihan vielä 50, mutta ylipainoinen keski-ikäinen kyllä, ja ihan hyvin se näky näyttää miesystävälle kelpaavan. Ja itsekin katselen välillä peilistä.