Ajatteleeko naiset koskaan, että miten tuo nainen on saanut tuollaisen miehen?
Miesten kesken on usein puhuttu siitä, että kun joskus tulee vastaan jotain pariskuntia, jossa on hyvännäköinen nainen ja jätkä sitten on joku vähemmän komea tapaus. Sitä sitten pohtii, että mitähän tuokin ysin muija näkee tuossa kutosen jätkässä.
Myöntääkö naiset koskaan ajattelevansa samalla tavalla, että miten joku komea mies on ottanut jonkun vähemmän viehättävän sutturan?
Kommentit (277)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen paria pinnalliseksi, jos molemmat kauniita, urheilullisia, huoliteltuja ym. Minua ja miestäni moni katsoo aina pitkään. Mies on tummapiirteinen ulkomaalaistaustainen, ihan kuin jostain lähi-idän mafiasta tatuointeineen ja nahkatakkeineen ja minä taas kiltti, uskovainen, opiskelijatyttö, en käytä meikkiä tai koruja, räikeitä vaatteita ym. 😅 Meillä kuitenkin luonteet sopii tosi hyvin yhteen, samat arvot ja kiinnostuksen kohteet. Jos näen esim. lihavan naisen ja urheilullisen miehen tai jonkun tosi kauniin naisen ja mielestäni ei niin kaksisen miehen, ajattelen, että heidän luonteensa sopivat yhteen.
No et sinä kovin uskovainen ole (ainakaan kristitty), jos tuollaisen tatskamamun kanssa pidät yhtä.
Onko tämä sitä kuuluisaa kristittyä lähimmäisenrakkautta, arvostella toista tällä tapaa? Kerro lisää, miten tatuoitu tai ulkomaalaistaustainen mies vähentää jonkun uskovaisuutta?
Ei aito sydämestään oleva uskovainen halua olla tuollaisen kanssa yhdessä. Se sotisi hänen uskoaan ja sisintään vastaan. Toki jos on sellainen nykyajan "liberaali uskovainen", niin se on asia erikseen, mutta minulle nämä tyypit eivät mitään uskovaisia ole.
Vähemmän kaunis tai komea, mutta älykäs, ei välttämättä edes viehäty automaattisesti komeasta tai kauniista. Ollenkaan.
Eri ihmiset arvottavat erilaisia asioita hakeutuessaan parisuhteeseen. Älykkäät useimmiten jotakin muuta kuin ulkonäköä ylitse muun.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on todella komea mies, joka on yhdessäolon aikana muuttunut säännöllisen treenin myötä laihasta luikusta sporttisen timmiksi ja ikää myöden miehekkäämmän näköiseksi. Mies pitkä, ja paksuhiuksinen. Itse olen vanhentunut ja vähän plösö.
Itselläni on luonteen ja sosiaalisten taitojen puolella avuja, jotka kompensoivat ulkonäköäni. Lisäksi meillä on pitkä suhde takana ja olemme kiintyneet toisiimme ja seksielämän osalta sovimme yhteen.
No oletteko te sitten saaneet jotain ihmettelyä siitä, miksi "komea mies on plösön" kanssa?
Älykläät pariutuvat keskenään ja toisin päin.
Toki myös älykkäissä ihmisissä on komeita ja kauniita. Eli nämä ominaisuudet voi yhdistyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on todella komea mies, joka on yhdessäolon aikana muuttunut säännöllisen treenin myötä laihasta luikusta sporttisen timmiksi ja ikää myöden miehekkäämmän näköiseksi. Mies pitkä, ja paksuhiuksinen. Itse olen vanhentunut ja vähän plösö.
Itselläni on luonteen ja sosiaalisten taitojen puolella avuja, jotka kompensoivat ulkonäköäni. Lisäksi meillä on pitkä suhde takana ja olemme kiintyneet toisiimme ja seksielämän osalta sovimme yhteen.
No oletteko te sitten saaneet jotain ihmettelyä siitä, miksi "komea mies on plösön" kanssa?
Ihanko aikuisena mietit tällaisia? Että joku toinen aikuinen jossakin ihmettelee tuollaista ääneen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Itse olen havainnut, että mies on ulkonäöltään mua selkeästi "tasokkaampi". Suhteen alussa oltiin samaa sarjaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitä Hugh Jackmanin vaimoa jo pitkään ihmetelty. Se äijä ois kuitenki saanu kenet vaan aikanaan.
Mä taas en ole koskaan ymmärtänyt sen Jackmanin ulkonäön hehkutusta. En lämpenis.
Toinen on Pierce Brosnan, jonka vaimoa on jatkuvasti haukuttu. Minusta nainen on aivan ihanan näköinen, vaikka ylipainoa onkin. Sittemmin kun Piercekin on pulskistunut, on pariskunta onneksi jätetty rauhaan.
Uskon että noi miehet saisivat kenet vain mutta ne kauniit noissa piireissä pyörivät taitavat olla tietyn luonteisia ja ehkä pinnallisia. Kuka jaksaa sellaista pidemmän päälle?
Ei kai siinä nyt ole mitään niin ihmeellistä. Näitä sattuu.
Minä olen niin tavallinen 50 v mies kuin vaan olla ja voi. Muutama kilo ylipainoa, ihan vaan keskituloinen, otsatukka on jo harventunut, yms, yms, ja minulla on kumminkin nuorempi, todella kaunis ja mukava vaimo. Kai tuo vaimo näkee minussa sitten jotain muuta kuin pelkän ulkokuoren? Koitan olla ihan hyvä aviomies, niinkuin miehen pitääkin, enkä mitään muuta. Jos se riittää joillekin? En tiiä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran olin todella, todella, todella hämmentynyt. Olimme jatkoilla ravintolassa, jonne hääpari oli tullut juhlimaan häitään pienen hääseurueen kanssa vihkimisen jälkeen (hääpuvut ym. yhä päällä), ja tuore vaimo oli hampaaton, rehellisesti sanottuna rankat viimeiset 15 v kodittomana olleen narkkarin näköinen tapaus, ja tuore aviomies puolestaan näytti siltä että olisi töissä investointipankissa, siisti, komea, nuori, tyylitajuinen ja sliipattu. Tästä on aikaa 15 v, mutta en vieläkään ymmärrä miten tuo oli mahdollista ja nyt aloin miettimään mitähän heille kuuluu. Toivottavasti hyvää, joko yhdessä tai erikseen. Ihan supisuomalaisia olivat molemmat, ja kovin juhlatuulella kumpikin.
Jospa se nainen oli vakavasti sairas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko aikuisena mietit tällaisia? Että joku toinen aikuinen jossakin ihmettelee tuollaista ääneen?
Ihanko tulit tähän ketjuun kyselemään tuollaisia?
Vierailija kirjoitti:
Ex-tapailumieheni nykyisestä ajattelisin jos en tietäisi miten pieni miehellä on. Pakko ottaa vähän huonompi nainen.
Tuskinpa joka mimmillä mauseria makuuhuoneesta löytyy.
Joskus kun kohtaa oikein veemäisen ihmisen ja kuulee että hän on naimisissa, säälin salaa puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitä Hugh Jackmanin vaimoa jo pitkään ihmetelty. Se äijä ois kuitenki saanu kenet vaan aikanaan.
Mä taas en ole koskaan ymmärtänyt sen Jackmanin ulkonäön hehkutusta. En lämpenis.
Toinen on Pierce Brosnan, jonka vaimoa on jatkuvasti haukuttu. Minusta nainen on aivan ihanan näköinen, vaikka ylipainoa onkin. Sittemmin kun Piercekin on pulskistunut, on pariskunta onneksi jätetty rauhaan.
Uskon että noi miehet saisivat kenet vain mutta ne kauniit noissa piireissä pyörivät taitavat olla tietyn luonteisia ja ehkä pinnallisia. Kuka jaksaa sellaista pidemmän päälle?
Lisään että mun mielestä noiden vaimot ihan kivan näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset nyt vaan on usein törkeitä. Jotkut tahattomasti, jotkut tahallaan. Kyllä voi tulla kommenttia epäsuorasti vihjaillen tai suoraan päin naamaa. Nähty on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tulit tähän ketjuun kyselemään tuollaisia?
Niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus komealla tai kauniilla on vaatimattoman näköinen puoliso.
On niin monia asioita, mitkä ihmisessä voi viehättää.Kauniilla ystävälläni on rehellisesti sanottuna melkoisen ruma mies. Mutta tuo mies on älyttömän hyvä tyyppi, eikä hänen kanssaan ikinä ole tylsää.
Ovat hyvä pariskunta, sopivat toisilleen.Minä olen sellainen 125 kg punkero mies, naamasta tosin mielestäni ihan ok. Olen "saanut" useita (tai no ainakin muutamia) sellaisia ihan hoikkia ja varsin hyvännäköisiä naisia kiinnostumaan itsestäni juuri luonteeni ja huumorintajuni takia. Ongelma vain on ollut siinä, että näistä hoikista naisista kaikki vaan ovat olleet sellaisia tyhjäpäitä, etten ole kenenkään kanssa mitään sen vakavampaa edes harkinnut.
Ihan hauskaa yleisseuraa ja nauretaan kaikille erinäisille jutuille, mutta jos ei ole mitään oikeasti syvällisiä ajatuksia tai mielipiteitä mistään tärkeistä asioista, niin ei edes tälläinen punkero halua sellaista tyhjäpäätä vakavassa mielessä.
Olet sitten tämän palstan parhaimmistoa miehissä. Täällä usein miehillä on ollut vaikeus saada yhtäkään naista tai korkeintaan yksi elämänsä aikana.
Moni mies joutuu tyytymään. Siksi tuo on yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niin monia asioita, mitkä ihmisessä voi viehättää.Kauniilla ystävälläni on rehellisesti sanottuna melkoisen ruma mies. Mutta tuo mies on älyttömän hyvä tyyppi, eikä hänen kanssaan ikinä ole tylsää.
Ovat hyvä pariskunta, sopivat toisilleen.Minä olen sellainen 125 kg punkero mies, naamasta tosin mielestäni ihan ok. Olen "saanut" useita (tai no ainakin muutamia) sellaisia ihan hoikkia ja varsin hyvännäköisiä naisia kiinnostumaan itsestäni juuri luonteeni ja huumorintajuni takia. Ongelma vain on ollut siinä, että näistä hoikista naisista kaikki vaan ovat olleet sellaisia tyhjäpäitä, etten ole kenenkään kanssa mitään sen vakavampaa edes harkinnut.
Ihan hauskaa yleisseuraa ja nauretaan kaikille erinäisille jutuille, mutta jos ei ole mitään oikeasti syvällisiä ajatuksia tai mielipiteitä mistään tärkeistä asioista, niin ei edes tälläinen punkero halua sellaista tyhjäpäätä vakavassa mielessä.
Olet sitten tämän palstan parhaimmistoa miehissä. Täällä usein miehillä on ollut vaikeus saada yhtäkään naista tai korkeintaan yksi elämänsä aikana.
125kg mies voi olla raamikas ja kasvot miellyttävät. Pelkkä paino ei kerro ulkonäöstä ja viehättävyydestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miten se "parhaimmisto" mitataan. Minulla on pari komeaa gigolokaveria, jotka viikottain Tinderin kautta nusauttelevat eri muijia. Heillä on matcheja tajuttomat määrät oikeasti timmeiltä naisilta. En minä niistä naisista saisi Tinderin kautta varmaan juuri ketään.