Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatteleeko naiset koskaan, että miten tuo nainen on saanut tuollaisen miehen?

Vierailija
09.08.2023 |

Miesten kesken on usein puhuttu siitä, että kun joskus tulee vastaan jotain pariskuntia, jossa on hyvännäköinen nainen ja jätkä sitten on joku vähemmän komea tapaus. Sitä sitten pohtii, että mitähän tuokin ysin muija näkee tuossa kutosen jätkässä.
Myöntääkö naiset koskaan ajattelevansa samalla tavalla, että miten joku komea mies on ottanut jonkun vähemmän viehättävän sutturan?

Kommentit (277)

Vierailija
21/277 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen paria pinnalliseksi, jos molemmat kauniita, urheilullisia, huoliteltuja ym. Minua ja miestäni moni katsoo aina pitkään. Mies on tummapiirteinen ulkomaalaistaustainen, ihan kuin jostain lähi-idän mafiasta tatuointeineen ja nahkatakkeineen ja minä taas kiltti, uskovainen, opiskelijatyttö, en käytä meikkiä tai koruja, räikeitä vaatteita ym. 😅 Meillä kuitenkin luonteet sopii tosi hyvin yhteen, samat arvot ja kiinnostuksen kohteet. Jos näen esim. lihavan naisen ja urheilullisen miehen tai jonkun tosi kauniin naisen ja mielestäni ei niin kaksisen miehen, ajattelen, että heidän luonteensa sopivat yhteen.

Mielestäni on outoa pitää pinnallisena ihmistä, jolle ulkonäöllä on väliä. Jos ei oikeasti syty kuin hyvännäköisestä, mitä silloin pitäisi tehdä? Ottaa väkisin joku ruma ja elää seksittömässä suhteessa? Ja sitten voisi kokea olevansa vähän parempi ihminen kun ei ole ainakaan pinnallinen.

Kiva että on ihmisiä jotka voivat syttyä mistä tahansa, mutta suurin osa ei kuitenkaan näihin kuulu.

Vierailija
22/277 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita täysin. Turha sitä on miettiä miten joku on jonkun kanssa. Ei kukaan voi tietää muiden makua naisten/miestdn suhteen. Menkää suoraan kysymään jos asia mietityttää niin saatte vastauksen.

Eikä se jos jossain on mies ja nainen kahdestaan tarkoita automaattisesti sitä että ovat pariskunta paitsi jos suutelevat ja kahmvät toisiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/277 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miesten kesken on usein puhuttu siitä, että kun joskus tulee vastaan jotain pariskuntia, jossa on hyvännäköinen nainen ja jätkä sitten on joku vähemmän komea tapaus. Sitä sitten pohtii, että mitähän tuokin ysin muija näkee tuossa kutosen jätkässä."

Tämänkö takia tuijotatte, jos kadulla liikkuu eriparisen näköinen pariskunta? Naisia ei vaikuta kiinnostavan, mutta miehet pällistelevät kuin pikkulapset. Missä käytöstavat?

Vierailija
24/277 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyllä ihmettelee, kun nainen on tyhmä ja ruma ja ihmisenäkin, noh, jotain. Silloin ei tule muuta mieleen kuin että molemmilla on sama fetissi tai jotain vastaavaa, mitä emme pääse näkemään. 

Vierailija
25/277 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti muiden ihmisten asioita mutta sitä olen kyllä ihmetelly että miten ihmeessä olen saanut sellaisia naisia elämssäni kuin olen saanut

Vierailija
26/277 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus komealla tai kauniilla on vaatimattoman näköinen puoliso.

On niin monia asioita, mitkä ihmisessä voi viehättää.

Kauniilla ystävälläni on rehellisesti sanottuna melkoisen ruma mies. Mutta tuo mies on älyttömän hyvä tyyppi, eikä hänen kanssaan ikinä ole tylsää.

Ovat hyvä pariskunta, sopivat toisilleen.

Miten sen naisen torttu kostuu kun sellaisen Quasimodon kanssa pitäisi touhuta?

Monet naiset menettävät jopa molemmat rintansa syövälle, toiset raajansa kolareissa, ulkonäkö voi rajusti muuttua erilaisten sairauksien takia, ja silti pysytään yhdessä. Mietipä sitä.

Vierailija
27/277 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden todella lihavan, melko ruman ja luonnekin on määräilevä ja hankala ja löysi ihan ok näköisen miehen. Ei mikään komistus mutta ihmettelin. Lähinnä ihmettelin miten mies kestää naisen luonnetta. Ulkonäköön tottuu mutta luonne...

Vuorovaikutukseen tarvitaan yleensä vähintään kaksi. Jos tuntuu että ympärillä on hankalasti käyttäytyviä ihmisiä, niin kannattaa katsoa peiliin. Et tiedä toisen suhteista mitään ja tämä kommentti antaa sinun älykkyydestäsi ja luonteestasi vähemmän mairittelevan kuvan.

Vierailija
28/277 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniilla ystävälläni on rehellisesti sanottuna melkoisen ruma mies. Mutta tuo mies on älyttömän hyvä tyyppi, eikä hänen kanssaan ikinä ole tylsää.

Monet naiset menettävät jopa molemmat rintansa syövälle, toiset raajansa kolareissa, ulkonäkö voi rajusti muuttua erilaisten sairauksien takia, ja silti pysytään yhdessä. Mietipä sitä.

Niillä naisilla onkin reppana-miehet, jotka ei parempaa saisi muutenkaan.

Vierailija
29/277 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni😅 minä olen pieni ja pyöreä ja mieheni taas pitkä ja raamikas. Monesti isommissa juhlissa hyvännäköiset, humaltuneet naiset alkavat kouria ja lähennellä miestäni vaikka olisin vieressä ja meidät on esitelty pariskuntana. Ihan törkeää mitätöidä minua sillä tavalla. Onneksi mieheni osaa lähteä tilanteesta ja torjua hienovaraisesti nämä yritykset. Me olemme läheisiä, ja teemme kaiken yhdessä, luottamuspulaa ei 20 v yhdessäolomme aikana ole ollut. Mieheni on aina tykännyt rehevistä naisista, jo nuorena tyttöystävät oli pyöreähköjä.

Vierailija
30/277 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen paria pinnalliseksi, jos molemmat kauniita, urheilullisia, huoliteltuja ym. Minua ja miestäni moni katsoo aina pitkään. Mies on tummapiirteinen ulkomaalaistaustainen, ihan kuin jostain lähi-idän mafiasta tatuointeineen ja nahkatakkeineen ja minä taas kiltti, uskovainen, opiskelijatyttö, en käytä meikkiä tai koruja, räikeitä vaatteita ym. 😅 Meillä kuitenkin luonteet sopii tosi hyvin yhteen, samat arvot ja kiinnostuksen kohteet. Jos näen esim. lihavan naisen ja urheilullisen miehen tai jonkun tosi kauniin naisen ja mielestäni ei niin kaksisen miehen, ajattelen, että heidän luonteensa sopivat yhteen.

Mielestäni on outoa pitää pinnallisena ihmistä, jolle ulkonäöllä on väliä. Jos ei oikeasti syty kuin hyvännäköisestä, mitä silloin pitäisi tehdä? Ottaa väkisin joku ruma ja elää seksittömässä suhteessa? Ja sitten voisi kokea olevansa vähän parempi ihminen kun ei ole ainakaan pinnallinen.

Kiva että on ihmisiä jotka voivat syttyä mistä tahansa, mutta suurin osa ei kuitenkaan näihin kuulu.

Sinunkin kassit tai tissit alkavat jossain vaiheessa roikkumaan kun ikää tulee riittävästi. Jos korvien välissä ei ole tätä laadukkaampaa tavaraa, niin voipi jäädä yksinäiseksi.

Vierailija
31/277 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs ap, mietitkö tätä asiaa koskaan liikkuessasi ihmisten ilmoilla vaikkapa puolta nuoremman tai vanhemman työkaverinaisen tai äitisi kanssa? Että teitä pidetään pariskuntana ja taivastellaan millainen pari?

Vierailija
32/277 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et sinä kovin uskovainen ole (ainakaan kristitty), jos tuollaisen tatskamamun kanssa pidät yhtä.

Onko tämä sitä kuuluisaa kristittyä lähimmäisenrakkautta, arvostella toista tällä tapaa? Kerro lisää, miten tatuoitu tai ulkomaalaistaustainen mies vähentää jonkun uskovaisuutta?

Vierailija
33/277 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo myönnän joskus ajattelevani noin. Juuri yksi päivä näin timmin miehen lihavan itseään vanhemman naisen kanssa. Ajattelin, että mies varmasti rakastaa naista todella paljon, kun ei välitä ulkoisista seikoista.

Tai nainen on rikas

Vierailija
34/277 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinunkin kassit tai tissit alkavat jossain vaiheessa roikkumaan kun ikää tulee riittävästi. Jos korvien välissä ei ole tätä laadukkaampaa tavaraa, niin voipi jäädä yksinäiseksi.

Hyvännäköisyydessä on kyse pikkasen muustakin kuin kasseista ja tisseistä. T. Edellinen

Vierailija
35/277 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on huono itsetunto. Ehkä kiusattu lapsena

Vierailija
36/277 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis, urheilullinen ja huoliteltu = pinnallinen??? :D Jospa pari on tavannut vaikka salilla tai työkavereina? 

Pinnallisia täällä ovat nämä kommentit.

Mulla tosi komea mies ja itse olen suht hyvännäköinen. Lihoin sairastuttuani reilusti vuosia sitten, eikä mies viereltä liikahtanut minnekään. Hänelle moni sanoí, että "jätä tuo sika", saat paremman. Millähän oikeudella he arvostelivat meidän keskinäistä rakkautta? Laihdutin, mutta terveyssyistä. Yhdessä edelleen.

Vierailija
37/277 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanonta on että on naisia joiden kanssa mennään naimisiin ja naisia joiden kanssa pidetään hauskaa näillä miehillä joilla on ns.täydellinen vaimo huolehtimassa lapsista kodista ja miehen hyvinvoinnista on yleensä liuta muita naisia

Vierailija
38/277 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne miehet ovat niiden naisten omaan makuun sellaisia kenen kanssa haluavat olla eivätkä halua muunlaista miestä. Et voi muiden puolesta sanoa mitään. Yhtälailla kaikki eivät pidä sun mausta naisten/miesten suhteen

Vierailija
39/277 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne miehet ovat niiden naisten omaan makuun sellaisia kenen kanssa haluavat olla eivätkä halua muunlaista miestä. Et voi muiden puolesta sanoa mitään. Yhtälailla kaikki eivät pidä sun mausta naisten/miesten suhteen

Tai eivät ehkä haluakkaan muunlaista miestä. En voi tietää heidän puolestaan kuinka asia on

Vierailija
40/277 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä naisia että miehiä. Ihmisiä viehättävät hyvin erilaiset toisen sukupuolen edustajat.

Kollegat ylistävät komeita miehiään ja liian usein hämmästyn, kun näen kyseisen miehen. Yllätyn, että joku pitää heitä hyvännäköisinä.

Arkisen näköisellä ystävälläni on ollut kaksi upeaa miestä.