Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatteleeko naiset koskaan, että miten tuo nainen on saanut tuollaisen miehen?

Vierailija
09.08.2023 |

Miesten kesken on usein puhuttu siitä, että kun joskus tulee vastaan jotain pariskuntia, jossa on hyvännäköinen nainen ja jätkä sitten on joku vähemmän komea tapaus. Sitä sitten pohtii, että mitähän tuokin ysin muija näkee tuossa kutosen jätkässä.
Myöntääkö naiset koskaan ajattelevansa samalla tavalla, että miten joku komea mies on ottanut jonkun vähemmän viehättävän sutturan?

Kommentit (277)

Vierailija
241/277 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

En ole, vaan päinvastoin just, että miten joku itseään kunnioittava moderni suomalainen nainen suostuu katselemaan alkoholistimiestä.

Alkoholistimies on jännittävä eli parempi, kuin joku tylsä komistus.

Vierailija
242/277 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä voi olla sekin taustalla, että harvoin kiva luonne ja hyvä ulkonäkö on samassa paketissa. Ja se paremman näköinen on todennäköisesti oppinut sen asian kokemuksen kautta.

Varsinkin naisten kohdalla se yleisesti tosi kuumaksi rankattu ulkonäkö edellyttää sellaista pingottamista ja rahan ja ajan käyttämistä ulkonäköön että se kyllä heijastuu jo suhteeseen. Ei sellaisen kanssa vietetä rentoa leffailtaa pizzan ja punkun kera, se muija on todennäköisemmin perjantai-iltana salilla ja aterioi sen jälkeen vihersmoothien ja menee aikaisin nukkumaan. Tiedän tämän koska olin sellainen onneton ja takakireä ylisuorittaja, joka kyllä käänsi päät. Nyt olen rento keski-ikäistyvä läski ja hauskaa seuraa.

No kohtuus kaikessa. Varsinkaan keski-iässä naiselta ei vaadita enää mitään urotekoja sIihen että erottuu ulkonäöltään edukseen. Teidän läskien (sinun termisi!) joukosta nimittäin.

Voi kuule, keski-iässähän sitä vasta vaaditaankin! Kaikki me vanhetaan ja rypistytään ja paikat alkaa roikkua, mutta nainen ei edelleenkään saisi vanheta siitä missä mies. Nuorena riittää että ei ole kovin lihava tai kauhean pahasti finninaamainen, neljän kympin jälkeen useimmat meistä sen sijaan joutuvat tekemään jo ihan hitokseen työtä sen eteen että vyötärön ympärys pysyy edes suunnilleen samana. Ihmisillähän on täysin vääristynyt käsitys luonnollisesta vanhenemisesta. Ajatellaan että joku Cate Blanchett on se miltä säädyllisesti ikääntyvä nainen näyttää.

Alan itse lähestyä jo 50 vuotta ja vyötärö on edelleen 64 senttiä. Eikä vaadi muuta kuin säännöllistä treeniä ja kohtuullisen ruokavalion.

Onneksi olkoon, olet harvinainen poikkeus, kun ikä ei ole sitten ilmeisesti tuonut minkäänlaisia muutoksia aineenvaihduntaan. Ylivoimainen enemmistö ihmisistä kyllä kokee että ikääntyessä ihannepainossa on vaikeampi pysyä ja että jopa ne, jotka pysyvät, havaitsevat kyllä muutoksia kehon muodossa. Salillani käy paljon aktiivisesti urheilevia keski-ikäisiä ja rohkenen olettaa, että jokainen siellä on eri muotoinen kuin 20 vuotta sitten. Painan itse näin nelikymppisenä vain viitisen kiloa enemmän kuin lukiossa, mutta asiat ovat tottavie vähän "eri paikoissa" eikä mikään määrä liikuntaa sitä muuta. Sitten on tietysti myös niitä ikääntymisensä kiistäviä jotka eivät oikein edes hahmota, mikä kaikki on todellisuudessa muuttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/277 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä ei ole mielestäni hyvännäköisiä. Pidän silti monen näköisistä miehistä, joskin he usein poikkeavat klassisesti komeina pidetyistä miehistä. Lihavuus ei minua haittaa, ei aknearvet tai moni muukaan asia. Hassua kyllä en voi sietää kaljuja, siis ajeltuja, mutta "luonnonkalju" ei haittaa. Parta tai viikset sen sijaan haittaavat.

Tässä valossa en ihmettele epäsuhtaisia pariskuntia. Makuja on niin monia ja ihminen on muutakin kuin ulkonäkönsä.

Vierailija
244/277 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä voi olla sekin taustalla, että harvoin kiva luonne ja hyvä ulkonäkö on samassa paketissa. Ja se paremman näköinen on todennäköisesti oppinut sen asian kokemuksen kautta.

Varsinkin naisten kohdalla se yleisesti tosi kuumaksi rankattu ulkonäkö edellyttää sellaista pingottamista ja rahan ja ajan käyttämistä ulkonäköön että se kyllä heijastuu jo suhteeseen. Ei sellaisen kanssa vietetä rentoa leffailtaa pizzan ja punkun kera, se muija on todennäköisemmin perjantai-iltana salilla ja aterioi sen jälkeen vihersmoothien ja menee aikaisin nukkumaan. Tiedän tämän koska olin sellainen onneton ja takakireä ylisuorittaja, joka kyllä käänsi päät. Nyt olen rento keski-ikäistyvä läski ja hauskaa seuraa.

No kohtuus kaikessa. Varsinkaan keski-iässä naiselta ei vaadita enää mitään urotekoja sIihen että erottuu ulkonäöltään edukseen. Teidän läskien (sinun termisi!) joukosta nimittäin.

Voi kuule, keski-iässähän sitä vasta vaaditaankin! Kaikki me vanhetaan ja rypistytään ja paikat alkaa roikkua, mutta nainen ei edelleenkään saisi vanheta siitä missä mies. Nuorena riittää että ei ole kovin lihava tai kauhean pahasti finninaamainen, neljän kympin jälkeen useimmat meistä sen sijaan joutuvat tekemään jo ihan hitokseen työtä sen eteen että vyötärön ympärys pysyy edes suunnilleen samana. Ihmisillähän on täysin vääristynyt käsitys luonnollisesta vanhenemisesta. Ajatellaan että joku Cate Blanchett on se miltä säädyllisesti ikääntyvä nainen näyttää.

Alan itse lähestyä jo 50 vuotta ja vyötärö on edelleen 64 senttiä. Eikä vaadi muuta kuin säännöllistä treeniä ja kohtuullisen ruokavalion.

Onneksi olkoon, olet harvinainen poikkeus, kun ikä ei ole sitten ilmeisesti tuonut minkäänlaisia muutoksia aineenvaihduntaan. Ylivoimainen enemmistö ihmisistä kyllä kokee että ikääntyessä ihannepainossa on vaikeampi pysyä ja että jopa ne, jotka pysyvät, havaitsevat kyllä muutoksia kehon muodossa. Salillani käy paljon aktiivisesti urheilevia keski-ikäisiä ja rohkenen olettaa, että jokainen siellä on eri muotoinen kuin 20 vuotta sitten. Painan itse näin nelikymppisenä vain viitisen kiloa enemmän kuin lukiossa, mutta asiat ovat tottavie vähän "eri paikoissa" eikä mikään määrä liikuntaa sitä muuta. Sitten on tietysti myös niitä ikääntymisensä kiistäviä jotka eivät oikein edes hahmota, mikä kaikki on todellisuudessa muuttunut.

Ehkä olen sitten harvinainen poikkeus mutta kuten totesin, ainakin erotun ikäiseni joukosta. Sitähän minä en tiedä mitä muut ikäiseni tekevät. Ehkä se panostus kuitenkin on vähäisempää kuin mulla vaikka itsekään en todellakaan koe näkeväni erityisesti suurta vaivaa minkään eteen. Ja joo, mulla on nuorempi mies, joka nauttii kyllä suuresti seurastani, vaikka kieltämättä punkkua meistä kumpikaan ei juo. Pizzaa kyllä tehdään useinkin. Jos nämä nyt oli ne hauskan seuran edellytykset.

Vierailija
245/277 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on tosi vaihtelevaa, kenet kukakin kokee viehättäväksi. Matti Nykänen, Jaajo, Hjallis, Wille Rydman, Esko Eerikäinen, Jolle Harkimo, Stefan Therman

Näilläkin on vientiä ja minä en ymmärrä, miksi

Vierailija
246/277 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on sekä vaatimattomamman näköinen että vanhempi, kyseessä on lähes täydellä varmuudella tietynlainen mammafetissi. Ihan kohtalaisen hyvän näköisellä, kolmikymppisellä tuttavamiehellä on nelikymppinen, reippaasti ylipainoinen rouva. Miehen oma äitisuhde on huono, joten jotain korviketta siinä ehkä haetaan. Olin ihan hölmistynyt ekan kerran kun näin tämän sydämen valitun, kun sinänsä pelimerkit olis riittäneet muuhunkin.

Palstan p-addikti yrittää osallistua keskusteluun, omista

fetissi ym. lähtökohdistaan katsoen. Kirjoittelee oikein monta lausettakin. Liikuttavaa jotenkin.

Vierailija
247/277 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muu käy minulle miehissä, paitsi parta ja viikset. Ja luonteen puolelta narsisti ei käy, eikä väkivaltaisuus. Ajokortti olisi eduksi, kun haluaisin matkailuauton ja kuskin. Eikä yökyöpeli käy, pitää osata käydä illalla nukkumaan.

Tätähän ei kysytty, mutta näytti olevan puhetta mieltymyksistä , niin laitoinpa omanikin.

Vierailija
248/277 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ihmettelen, jos lääkäri avioituu hoitajan kanssa tai menestyvä johtaja sihteerin(sä) kanssa. Ulkonäkö saattaa myös joskus ihmetyttää: mitä kaunis nainen näkee tuossa miehessä.

Vierailija
249/277 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, varsinkin jos viisikymppinen kulkee nuori tyttönen kainalossa. Henkisesti pojaksi jäänyt miesparka!

Mieluummin henkisesti pojaksi jäänyt viiskymppinen nuoren kaunottaren kainalossa  kuin normaali viiskymppinen rupsahtaneen vaihdevuotisen seurassa.

Vierailija
250/277 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitä muitakin kriteerejä voi parinvalinnassa olla kuin ulkonäkö. Samalla aaltopituudella oleminen esimerkiksi.

Vierailija
251/277 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista naisista en tiedä, mutta itse en ole ajatellut. Niin isoihin ulkonäköeroihin en sitten ehkä ole törmännyt tai on muuten vain ollut selvää, että pariskunta sopii yhteen.

252/277 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen paria pinnalliseksi, jos molemmat kauniita, urheilullisia, huoliteltuja ym. Minua ja miestäni moni katsoo aina pitkään. Mies on tummapiirteinen ulkomaalaistaustainen, ihan kuin jostain lähi-idän mafiasta tatuointeineen ja nahkatakkeineen ja minä taas kiltti, uskovainen, opiskelijatyttö, en käytä meikkiä tai koruja, räikeitä vaatteita ym. 😅 Meillä kuitenkin luonteet sopii tosi hyvin yhteen, samat arvot ja kiinnostuksen kohteet. Jos näen esim. lihavan naisen ja urheilullisen miehen tai jonkun tosi kauniin naisen ja mielestäni ei niin kaksisen miehen, ajattelen, että heidän luonteensa sopivat yhteen.

Ihanaa, miehesi kuulostaa todella jännältä.

🙌😂

Vierailija
253/277 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella usein ihmettelen miten hyvännäköisillä miehillä on niin turvonneisiin ja kiukkuisia vaimoja. Ihan pakosti on täytynyt ulkonäön muuttua matkan varrella - ja luonteen. Sen sijaan harvemmin näkee todellarumia miehiä, jolla on kaunis kumppani. Poislukien tietty rahalla ostetut naiset.

Vierailija
254/277 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuota tullut märehdittyä ja että miten muut ylipäätään saa parisuhteita kun itseltä se ei koskaan onnistunut. Sitten totesin että en mä saisi suhdetta vaikka joku mulle osaisi vastatakin, niin lakkasin haaskaamasta aikaani tuollaiseen. Ei kuulu minulle toisten ihmisten asiat ja nyt en voi niin huonostikaan kun olen lakannut märehtimästä muiden elämiä.

Vierailija
255/277 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan epävarmoja nämä pariskuntien ne, ei niin hehkeät puoliskot ovat parisuhteessa ja kuinka yleistä se epävarmuus sitten on?

Kun näin kerran tapauksen missä pariskuntana oli mies, joka näytti siltä että pitää itsestään ja ulkonäöstään sitä perushuolta ja nainen taas oli sellainen niin sanottu "kaloriina". Tätä pariskuntaa vastaan tuli muutama teinityttö, niin samantien tämä pariskunnan nainen nappasi miehensä käsikynkkään kun ohittivat tytöt, ja samalla tuijotti miestään koko ohitustilanteen ajan.

Siis onko tuollainen epävarmuus yleistä vai vain yksilökohtaista?

Vierailija
256/277 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mies ei ole mikään saavutus.

Vierailija
257/277 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, mutta se ei liity ulkonäköön. Joskus mietin, miksi tuo nainen tai mies sietää tuollaista käytöstä kumppaniltaan. Siis alistavaa, dissaavaa, loukkaavaa, halveksuvaa tms negatiivista käytöstä, joka on jatkuvaa. Siis miksi jotkut menee yhteen niin hankalien ihmisten kanssa. Se ihmetyttää.

Vierailija
258/277 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin kaikkien mielestä se "hyvännäköinen" ei tarkoita sitä, mitä yleisesti/kauneusihanteiden mukaan pidetään komeana/kauniina. Oma lihava mieheni on ihan superseksikäs vaikka muut ei ehkä sitä tajua. Mieluummin hengaan sellaisen ihmisen kanssa, joka on mun mielestä hottis, enkä sellaisen, joka on muiden mielestä "komea". Toisekseen pelkkä ulkonäkö ei määrää seksuaalista vetovoimaa vaan esim. tuoksulla on siinä aika iso rooli monilla ihmisillä. Kolmanneksi sillä luonteella ja henkisellä yhteydellä on kyllä myös merkittävä vaikutus.

Olette pöhköjä kun luulette, että parin valinnassa määrää jotkut muiden keksimät kauneusihaneet.

Ihanteet eivät ole kenenkään keksimiä, vaan se on pitkälti universaalia. Samoja piirteitä pidetään viehättävinä joka paikassa. Toki jonkin verran on henkilökohtaista vaihtelua siinä, mutta pitkälti on kyse myös siitä että rakkaus sokaisee, kuten sanotaan.

Vierailija
259/277 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo myönnän joskus ajattelevani noin. Juuri yksi päivä näin timmin miehen lihavan itseään vanhemman naisen kanssa. Ajattelin, että mies varmasti rakastaa naista todella paljon, kun ei välitä ulkoisista seikoista.

Öööö... jotkut pitävät isoista?????

Fetissit on erikseen.

Vierailija
260/277 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän miettinyt vuosien takaista exääni ja hänen nyxäänsä jonka tunnen myös että mitenhän noista tuli pari. Miehellä niin erikoiset toivomukset että kaipa nyxä ne sitten täyttää, minä en...