Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten paketoisin itse tehdyt suklaakonvehdit?

Vierailija
17.12.2006 |

ja voikohan ne kuljettaa sulamatta parin tunnin matkan ajan..? kiittis!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sotkeentuu rumaksi jos suklaat pääsevät vähääkään sulamaan, eikö vain?

Vierailija
2/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahvinen vai peltinen?



miten ne suklaat säilyivät? idea kuulostaa aika hyvältä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvänä säilyivät, pidin niitä viileäkaapissa ja ne meni kulutukseen sitten heti kun lahjat oli avattu :) -9-

Vierailija
4/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on se että suklaat pitää kuljettaa toiseen osoitteeseen ja ne saattavat lämmetä matkalla. sitä yritän jollakin tapaa ehkäistä ennalta.



muuten, jos laittaisi leivinpaperin tilalle kakkupaperin, olisko kiva? -ap

Vierailija
5/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaakohan löytyä kaupasta.. ;0)



kiitos vinkeistä! mulla olisi vielä kotona omia ja isoäidin tekemiä pitsejä joita aion jollakin tavalla hyödyntää paketoinnissa. harras toiveeni olisi että jätettä syntyisi mahdolisimman vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi