Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihomatoja...

01.01.2007 |

Onko teillä kokemuksia asiasta? Se apteekista ilman reseptiä -kuuri on nyt syöty koko perhe, mutta tehonneeko miten hyvin? Käsiä pestään, vuodevaatteet ja pyyhkeet vaihdettu yms.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi