Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Työtön nainen ei halunnut jatkaa deittailua minun kanssa siksi koska minä olen työtön...Syyksi sanoi että hän haluaa että edes toinen on töissä ja tienaa, ja tasapainottaa taloudellista tilannetta. Kenelle työtön mies sitten kelpaa???!
09.08.2023 |
Työssäkäyvällekään naiselle ei kelpaa työtön mies koska hän haluaa "ainakin saman verran tienaavan" jotta voidaan harrastaa samoja asioita eikä joudu elättämään toista.
Siis työtön mies ei kelpaa työttömälle, EIKÄ myöskään työssäkäyvälle naiselle!!!
Kenelle sitten sellainen mies kelpaa? Onko tuomittu iki-yksinäisyyteen?!
Kommentit (83)
Mulle työssäkäyvälle naiselle on kelvannut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minun mies oli työtön kun tavattiin, eikä hän ollut edes mikään "laatikkoleukainen adonis" vaan ihan normaali mies, hieman ylipainoinenkin.
Alue: Aihe vapaa
Siis monia näkökulmia voi olla.
Työtön voi olla fiksumpi tai älykkäämpi kun työssäkäyvä, vaikka tietenkin sellaisesta toisenlaisesta fiksuudesta arjen tai elämän kannalta kertoo se, että käy töissä.
Riippuu ihan henkilöstä millaisia vaikeuksia tuo työttömyys, mutta ei läheskään aina muuta kun rahaongelmia.
Jos tapaat työttömön, etkä tiedä mitään hänestä saattaa muodostua väärä kuva. Tosin, monille on jo jonkinlainen häpeä se, että kumppani olisi työtön ja Eihön se ole mikään normi olotila yleensä, joten ymmärrettävää.
Kyselisin: Missä ollut töissä elämänsä aikana, koulutus ja miksi on työtön juuri nyt.
Yleensä sitten muutkin asiat vaikuttaa kiinnostavuuteen, kuten persoona ja ulkonäkökin mutta joo, onhan työtyömyys outoa.
Kaikilla ei samat syyt työttömyydelle ja tiedän erään kenen elämäntarina ja suut työttömyyteen on täysin eri kun kenelläkään muulla, tässä maassa. Siitä voit olla varma!