Työtön nainen ei halunnut jatkaa deittailua minun kanssa siksi koska minä olen työtön...Syyksi sanoi että hän haluaa että edes toinen on töissä ja tienaa, ja tasapainottaa taloudellista tilannetta. Kenelle työtön mies sitten kelpaa???!
Työssäkäyvällekään naiselle ei kelpaa työtön mies koska hän haluaa "ainakin saman verran tienaavan" jotta voidaan harrastaa samoja asioita eikä joudu elättämään toista.
Siis työtön mies ei kelpaa työttömälle, EIKÄ myöskään työssäkäyvälle naiselle!!!
Kenelle sitten sellainen mies kelpaa? Onko tuomittu iki-yksinäisyyteen?!
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suominaiset ovat oppineet liian hyvälle. Nyt niistä on tullut rahanahneita. Luulevat itsestään liikoja. M28
Suomalaiselle miehelle kelpaa rahalla käyvä kulissiliitto. Ei kun venaas, eipä kelpaakaan. Silti naisen halutaan käyttäytyvän kehitysmaasta saapuneen ostomorsiamen tavoin.
Juurikin näin. Suomimies haluaa " perinteisen" naisen joka tekee kaikki kotityöt ja hoitaa lapset, pukeutuu mekkoihin, jolla on pitkät hiukset ja joka antaa miehen olla perheen pää, mutta siitä huolimatta naisen pitää käydä töissä, maksaa puolet menoista ja tehdä perheen kaikki metatyöt muiden töiden lisäksi.
Miksi joku vielä ihmettelee, kun Suomessa syntyvyys laskee, ja naiset eivät halua tehdä lapsia? Perhe on naiselle orjatyölaitos.
Ulkomailla on perinteisiä naisia, jotka maksaa puolet menoista. Mikä estää suomalaista naista menemästä töihin ja imuroimasta? Muu kuin laiskuus.
Meillä on optio.
https://www.fertimedica.pl/en/price-list/
585 euroon laajasta luovuttaja valikoimasta saatavilla olevaa spermaa. Finnair ja RyanAir vie perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen työtön nainen ja kyllä minulle kelpaisi työtön mies, jos muuten olisimme samalla aaltopituudella. Työttömyys ei ole este seurustelulle.
Onko sulla kroppa kunnossa?
Paino/pituus? Urheiletko?
Päihteet? Ongelmia?
Tupakoitko?Minullako? (kirjoitin tuon edellisen viestin, johon viittaat). Kroppa on kunnossa, koska harrastan säännöllisesti ja runsaasti liikuntaa, pituus 166cm ja paino 55 kg. En käytä päihteitä enkä tupakoi.
Lähdetkö treffeille?
Olen mies 185cm 91kg ja treenaan 3x viikossa salilla, kroppa kunnossa. Ikää 37v.
En tupakoi tai käytä päihteitä.
Työtön olen.
Olet siis lihava ja työtön urheiluaddikti. Sorry, minullakin on rima jota en laske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa työtön mies. Anna yhteystietosi
T: ruskean reiän ritari
Olen hetero
Nyt vähän avarakatseisuutta. Siinä kuule unohtuu työttömyys ja muutkin maalliset murheet kun saat ensimmäisen kerran kovaa ja isoa kalua poikapilluusi.
Homo 38v
Joku toinen työtön nainen. Vaikka et just tuolle kelvannutkaan niin jollekin toiselle saatat. Tosin, jos valitat päivästä toiseen av:lla työttömyyttä ja naisten nirsoutta niin en tiedä löytyykö ketään joka sellaista jaksaa kuunnella.
Christiiina kirjoitti:
Onneksi työttömyys yleensä kestää vain max muutaman kuukauden, varsinkin nykyaikana kun on työvoimapula vähän kaikkialla...
Crisu hallitsee sarkasmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden naisen sanomiset ei ole kaikkien naisten mielipide.
Kannattaa jatkaa tutustumista uusiin ehdokkaisiin.Palstan miehille naiset on aina yhtenäinen,harmaa massa,joka ajattelee ja toimii sanoin. Miehet ovat aina uniikkeja lumihiutaleita.
Olen kyllä huomannut että naiset monesti tykkäävät esiintyvät koko sukupuolensa edustajina. En ole ikinä elämässäni kuullut miesten väittävän, että heidän henkilökohtainen mielipiteensä edustaisi heidän koko sukupuoltaan.
Kyllä työssäkäyvällekin naiselle voi työtön mies kelvata, jos se mies on riittävän taitava sosiaalisesti (mitä palstamies toki tuskin on). Yksi erittäin hyvännäköinen työssäkäyvä kaverini otti (minun mielestäni) rumahkon työttömän ulosottovelkaisen miehen. No, eihän siinä hyvin sit käynyt, mutta tällä kaverilla on kyllä aina ollut joku taipumus ihastua kusipäihin.
Ehkä joku sairaseläkeläinen voisi sut kelpuuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden naisen sanomiset ei ole kaikkien naisten mielipide.
Kannattaa jatkaa tutustumista uusiin ehdokkaisiin.Palstan miehille naiset on aina yhtenäinen,harmaa massa,joka ajattelee ja toimii sanoin. Miehet ovat aina uniikkeja lumihiutaleita.
Olen kyllä huomannut että naiset monesti tykkäävät esiintyvät koko sukupuolensa edustajina. En ole ikinä elämässäni kuullut miesten väittävän, että heidän henkilökohtainen mielipiteensä edustaisi heidän koko sukupuoltaan.
Et vissiin ole esim tätä palstaa juurikaan lukenut, täällähän jokainen mies esiintyy miessukupolven kaikkitietävänä edustajana 😅
Vierailija kirjoitti:
Kyllä työssäkäyvällekin naiselle voi työtön mies kelvata, jos se mies on riittävän taitava sosiaalisesti (mitä palstamies toki tuskin on). Yksi erittäin hyvännäköinen työssäkäyvä kaverini otti (minun mielestäni) rumahkon työttömän ulosottovelkaisen miehen. No, eihän siinä hyvin sit käynyt, mutta tällä kaverilla on kyllä aina ollut joku taipumus ihastua kusipäihin.
Jännä miehet ovat asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Siis yksi nainen sanoi. Jatka etsimistä?
No ei todellakaan kannata jatkaa. Sama vain toistuisi.
Mene töihin. Lopeta se ikuinen loisiminen niin alkaa kaikki osa-alueet parantumaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen työtön nainen ja kyllä minulle kelpaisi työtön mies, jos muuten olisimme samalla aaltopituudella. Työttömyys ei ole este seurustelulle.
Enpä ole ikinä valinnut lompakkoa vaan ihmisen.
Taas tätä miehen logiikkaa: yksi nainen tekee tai sanoo näin = kaikki naiset
Palstan miehille naiset on aina yhtenäinen,harmaa massa,joka ajattelee ja toimii sanoin. Miehet ovat aina uniikkeja lumihiutaleita.