Kelpaako 40V mies, jos ei ole omaisuutta kertynyt?
Parisuhteeseen? Tuntuu joskus että naiset haluavat valmiin paketin ja miehen jolla ns pinkka kunnossa, myös taloudellisesti. Entäs jos tämä mies sattuu myös olemaan työtön? Näitäkin nimittäis on ja vielä kun ottaa huomioon, että 40v mies on ihan hyvässä kunnossa noin muuten.
Kommentit (114)
Kyllä joku epätoivoinen kela tuilla elävä yyhhoo jolla 4 kipaletta 4 eri miehen kanssa tehtyä lasta saattaa kelpuuttaakkin.
Kukaan normaali ihminen tuskin ottaisi tuollaista riippakiveä kantaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kelpaa työtön, köyhä ja ihminen, jolla ei ole omaisuutta. Eipä itselläkään ole omaisuutta juurikaan. Miehen pitää olla reipas ja melko raitis. Jos joskus juo alkoholia, ei haittaa, mutta ei saa olla tapana.
Sittenkö pukkaatte lapsia nipullisen yhteiskunnan elätettäviksi???
Lasten tekemiseen pitäisi oikeasti asettaa tulorajat.
Riippuu siitä miksi on työtön ja varaton, ja elämänarvoista yleensäkin. Jos on vaikka sairastelua taustalla tms. Silloin ei ongelmaa, jos on elämä ja talous muuten hallinnassa, ja elämä aktiivista kuitenkin.
Sohvalla makaavaa, huvikseen tuilla elävää elämänhallintaongelmaista en ottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava kuulla, että kelpaa. Tosiaan työttömän etuihin voidaan lukea suuri vapaa-ajan määrä mikä myös voi viehättää naista, kun on varaa panostaa suhteeseen enemmän. Moni työtön mies on sydämmellinen ja ei rahan ahne mikä myös lupailee hyvää.
Työttömässä ei ole mitään etua. Pelkkä yhteiskunnan painolasti. En ymmärrä miten joku edes kehtaa olla kuukautta pidempään työtön. Luulisi häpeän pakottavan töihin.
Ei kaikki ole aina itsestä kiinni. On työttömiä, jotka tekevät kaikkensa päästäkseen töihin, tuloksetta.
En ymmärrä tätä rasismia! Tämä ihmisviha on aivan käsittämätön.
Suomesta kyllä löytyy jokaiselle työkykyiselle työpaikka. Ne eivät ehkä ole mitään unelmatyöpaikkoja ja työtä tehdessä saattaa tulla hiki, mutta kunnolliselle työntekijälle on aina paikka vapaana.
Itse olen rakastunut 44-v mieheen joka on ulosotossa eikä aio mennä hetkeen töihin. Itse olen vakavarainen nainen. Mutta saan tehdä töitä että mies huolii minut.
On mielenkiintoista lukea mielipiteitä. Kaikillahan tunnetusti on mielipide. Kannattaa kuitenkin kysyä siltä naiselta. Ei tietenkään heti kättelyssä. Näillä palstoilla pitää siitäkin muistuttaa.
Andreas kirjoitti:
Kyllä joku epätoivoinen kela tuilla elävä yyhhoo jolla 4 kipaletta 4 eri miehen kanssa tehtyä lasta saattaa kelpuuttaakkin.
Kukaan normaali ihminen tuskin ottaisi tuollaista riippakiveä kantaakseen.
Kun tutustuin nykyiseen puolisooni, oli hän 39v. pätkätyö yh isä. Nyt olemme olleet yhdessä sen 18 vuotta. Molemmat vakityössä. Yhteisiä lapsia, okt ja sukanvarsi. En tiedä, mitä muuta pitäisi olla. On meillä aika uusi auto, muutama vuosi sitten pakasta vedettiin. Ei eletä kädestä suuhun, ollaan hyvin toimeentulevia kaikessa suhteessa.
Olen pitkäaikaistyötön, ylipainoinen ja minulle maistuu alkoholi. Luottotiedotkin menneet. Tapasin kuitenkin menestyvän ja kauniin 15-vuotta nuoremman vaimoni 6 kuukautta sitten. Kävi vieläpä niin että nainen piiritti minua ja annoin sitten chanssin. Muutetaan yhteen syksyllä ja saadaan lapsikin jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys ei ole ongelma mutta jos nelikymppisenä ei ole kertynyt mitään varallisuutta niin se kuulostaa kyllä siltä että työttömyys on ollut todella pitkäaikaista tai sitten ei ole mitään elämänhallintaa ja kaikki on aina mennyt mitä on tullutkin. Näitä jälkimmäisiä olen kyllä tavannut, miehiä jotka tienaa jotain kolme tonnia kuussa ja minkäänlaisia säästöjä ei silti ole.
odotas muutama vuosi niin tilanne muuttuu kun milleniaalit pääsee 40 vuotiaiksi.
Osa milleniaaleista on jo nyt nelikymppisiä, joten mikä on pointtisi? Terveisin 41-vuotias milleniaali sadan tonnin osakesalkulla
pointtini on se että kaikki milleniaalit eivät selviytyneet voittajina lamasta.
Ylipäätään kaikki ihmiset eivät selviytyneet voittajina lamasta, joten ei liity varsinaisesti milleniaaleihin.
Nimen omaan liittyy sillä se oli heidän lapsuus.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkäaikaistyötön, ylipainoinen ja minulle maistuu alkoholi. Luottotiedotkin menneet. Tapasin kuitenkin menestyvän ja kauniin 15-vuotta nuoremman vaimoni 6 kuukautta sitten. Kävi vieläpä niin että nainen piiritti minua ja annoin sitten chanssin. Muutetaan yhteen syksyllä ja saadaan lapsikin jossain vaiheessa.
Höpöhöpö. Vaimo muka, 6 kk sitten tavattu, yhdessäkään ette asu ja vaimo jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on varmaankin Thaikkulasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä kuvittelet?
Tuossa iässä pitää olla kyllä asiat aika hyvässä mallissa jo vähimmäistasona. Ja sanotaanko, että tuon ikäisissä alkaa näkyä se ero asiansa hoitaneiden ja luusereiden välillä. On normaalit, järkevät ja menestyvät ihmiset joilla on työpaikka, ura, omaisuutta, harrastuksia ja erilaisia kiinnostuksenkohteita. Sitten on näitä työttömiä, osa-aikatyöläisiä ja juoppoja, jotka vain vaeltavat elämässään eteenpäin välittämättä mistään.
Kumman ryhmän luulet olevan kuumempaa kamaa?
Sinua en ainakaan huolisi, Mutta huolisin tuon työttömän ihmisen.
Sivusta
Ei sillä ole mitään väliä yli nelikymppiselle ihmiselle mikä omaisuus on tai ei ole. Siinä ikäluokassa seurustellaan ja ollaan parisuhteissa omista kodeistaan käsin eikä perusteta enää mitään perheitä. Ne on hankittu jo aikaa päivää sitten ja korkeintaan siedetään kummankin jälkikasvua ajoittain nurkissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auervaaroilla ei pitkään kestä
Vierailija kirjoitti:
Itse olen rakastunut 44-v mieheen joka on ulosotossa eikä aio mennä hetkeen töihin. Itse olen vakavarainen nainen. Mutta saan tehdä töitä että mies huolii minut.
Mitä lie esittää hetken, jotta saa sinut koukutettua maksamaan elämänsä. Sellainen neuvo, että ihminen jolla ei ole yhtään mitään menetettävää auttaa sinuakin menettämään kaiken.
Ei todellakaan kelpaa. Jos tuon ikäiseksi asti on juonut, polttanut ja pelannut kaikki rahansa niin miksi se jatkossakaan muuttuisi?
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että sen miehen suurin ongelma on se sama, minkä takia hän ei vielä nelikymppisenä ole parisuhteessa eli joko hänellä on niin alhainen libido, ettei hän kaipaa naista seksikumppaniksi, tai hän on poke-riippuvainen. Ja/tai hän ei kohtaa missään naisia tai ei osaa ottaa naisiin kontaktia. Jotain siellä taustalla joka tapauksessa on, eikä se sieltä mihinkään yhtäkkiä häviä.
Ai riippuvainen portsareista?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa onkin niin paljon rikkaita miehiä... Taas joku incel joka itkee miten kelatuilla loisiva mies ei kelpaa naisille
Yksinäisyyden käyttäminen haukkumisperusteena kielii kiusaajaluonteesta. - joten häpeä, kiusaajapaska!
Jos on voimakaat kädet ja hienokoordinaatio kunnossa niin rikkinäinenkin mies käy enemmän kuin hyvin.
Avainsana ei ole seksi vaan hellyys ja sxxxi tulee osana sitä. Seksi etunenässä ei kannata lähteä alkuun. Nainen on kuin herkkäviriteinen mootoripyörä ja käy ja kukkuu oikein viritettynä.
Ylipäätään kaikki ihmiset eivät selviytyneet voittajina lamasta, joten ei liity varsinaisesti milleniaaleihin.