Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret naiset pukeutuu joka paikkaan paljastavasti ja miehet peittävästi?

Vierailija
08.08.2023 |

Naisilla
Viileämmällä säällä tiukat juoksutrikoot.
Lämpimällä sää tiukat pyöräilyshortsit.
Uimarannalla pienet narubikinit.

Miehillä
Viileämmällä säällä löysät pitkät housut.
Lämpimällä säällä löysät pitkät shortsit.
Uimarannalla löysät pitkät uimashortsit.

Kommentit (195)

Vierailija
81/195 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on törkeän näköistä kun keski-ikäinen mies ahtaa valtavan mahansa liian pieneen kauluspaitaan ja kulkee ihmisten ilmoilla. Irvokas näky. En ymmärrä tuota mahatynnyrin esittelyä. Luulisi että hävettää.

Ok hyvä pointti, mutta miksi puhut vain miesten vatsan koosta, myös monet naiset ovat ylipainoisia. Tuon tekstisi muodon takia kysyn, vihaatko miehiä? Mitä he ovat sinulle tehneet? Ovatko he pettäneet/karanneet? Vai etkö ole sitä oikeaa löytänyt elämääsi?

Vain miehet esittelevät itseään noin. Huvittavaa että yrität kääntää miesten viat minun ongelmakseni.

Vierailija
82/195 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on teini, joka tykkää käyttää lyhyitä sortseja ja toppeja jne. Hänellä on itellään hyvin sellainen mutkaton suhtautuminen kehoonsa (urheilija kun on), että se on vaan keho. Hän ei nyt ihan oikeasti hahmota, että hänen pukeutumisensa olisi jotenkin seksuaalisesti provosoivaa. Mua itteänikin ärsyttää tosi paljon se, että on nyt hänen murrosikänsä alettua pitänyt ottaa puheeksi tissejä ja takapuolta kuolaavat ällöttävät äijät ja kertoa, että jollekin sinun kehosi on objekti ja että sen takia ei voi lähteä kauppaan urkkatopissa, vaikka kuumalla ilmalla se olisikin mukavin vaihtoehto. 

Tiedän mitä tarkoitat. Välillä kaupassa näkee näitä nuoria vanhempiensa kanssa. Niin vanhemmat kuin monet muutkin ihmiset vaikuttavat kiusaantuneilta. Ja varmaan nämä nuoret ei pukeudu niin saadakseen huomiota aikuisilta mutta monille aikuisille vaan tulee inhottava olo jos näkee lapsia puolialasti.

Hyvin tiivistetty asian ydin. Kiivas sivu kaupalla naisten ja miesten kommentteja ja lopputulos näin yksinkertainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/195 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on törkeän näköistä kun keski-ikäinen mies ahtaa valtavan mahansa liian pieneen kauluspaitaan ja kulkee ihmisten ilmoilla. Irvokas näky. En ymmärrä tuota mahatynnyrin esittelyä. Luulisi että hävettää.

Ihan hyvä huomio, kellekkään ei ylipaino ole hyväksi, ei ulkonäön eikä terveyden takia, koskee myös naisia

Älä yritä. Puhuin miesten tarpeesta esitellä sitä jättimahaa. Miksi miehet hakevat huomiota? Vielä ne kaikkein rumimmat.

Vierailija
84/195 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita syitä

1.naisten vartalo on seksualisoitu. Esim minä näin juuri lenkkipolulla miehiä joilla kireät sortsit. Mutta ainoastaan jos nainen käyttää tuollaisia se nähdään paljasteluna, koska naisilla on kurvit ja miehillä ei.

2.kurveja on mahdottomampi peittää ja joillakin naisilla on vain isot rinnat ja peppu. Se taas nähdään myös herutteluna jos ei pukeudu säkkiin ja ole näitä peittänyt.

3. Nykyajan trendit jota varsinkin lampaat ja nuoret seuraa, katsokaa millaisia vaatteita nuorisokaupat nyt, halutaan olla osa laumaa.

4. Naisen vartalo on kauniimpi ja naiset tykkää korostaa sitä. Miehiä ei niinkään kiinnosta heidän oma vartalo. On tehty useita tutkimuksia että useampia nainen on oikeasti bi ja kiihottuu myös omasta vartalostaan.

5.naiset tykkää kauniista vaatteista ja usein ne kauniit vaatteet ei ole usein säkkimäisia.

6. Halutaan huomiota jos ollaan sinkkuja ja haku päällä. Tällöin luonnollista pukeutua huomiota herättävemmin

Vierailija
85/195 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok hyvä pointti, mutta miksi puhut vain miesten vatsan koosta, myös monet naiset ovat ylipainoisia. Tuon tekstisi muodon takia kysyn, vihaatko miehiä? Mitä he ovat sinulle tehneet? Ovatko he pettäneet/karanneet? Vai etkö ole sitä oikeaa löytänyt elämääsi?

Vain miehet esittelevät itseään noin. Huvittavaa että yrität kääntää miesten viat minun ongelmakseni.

Mut tiedät itsekin että isovatsaisuus ei ole vain miesten ongelma, enkä arvostele sinua en tiedä sinusta enkä arvostelisi vaikka tunnettaisi. Ymmärsin tekstistäsi että vihaat ehkä miehiä joten tiedustelin syitä miksi niin koet, pyydän anteeksi jos koet että sinua jotenkin loukkasin.

Vierailija
86/195 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun niin on. Elämä on tylsempää jos on peittävät asut kaikilla.

Vierailija
87/195 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä huomio, kellekkään ei ylipaino ole hyväksi, ei ulkonäön eikä terveyden takia, koskee myös naisia

Älä yritä. Puhuin miesten tarpeesta esitellä sitä jättimahaa. Miksi miehet hakevat huomiota? Vielä ne kaikkein rumimmat.

Enpä usko että kukaan "jätti mahan" omaava mies haluaa sitä korostetusti esitellä, päin vastoin se on toden näköisesti suuri taakka henkisesti siihen voi vaikuttaa perinnölliset tekijät ja myös sairaus

Vierailija
88/195 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on vaatimus. Jos pukeutuu peittävästi, haukutaan alistetuksi. Joka paikassa toitotetaan miten nainen on voimaantunut kun kulkee lähes alasti ja laittaa kuvia onlyfansiin. Herranjestas ne tuomitaan pahasti, jotka ei halua olla samanlaisia

Samaa mieltä! Tuo on niin ristiriitaista. Vuosia sitten eräs ruotsalainen naislääkäri "kääntyi islamin uskoon". Tunsi vapauttavaksi pukeutua "kaapuun" aamuisin, eikä tarvinnut pähkäillä sen enempää vaatetustaan, eikä olla ihmisten arvostelun kohteena kehostaan. Näinkin voi ajatella!

Samanlaista naisten esineellistämisen ja yliseksualisoinnin tulosta kuin transhoitoja haluavilla nuorilla naisillakin.

Fundamentalistimuslimithan itse esineellistävät naisen kaikista pahiten. Siitähän heidän näkemyksensä naisen peittämisestä kumpuaa.

Surullinen ilmiö kaikin puolin.

Vierailija
89/195 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa itse kyllä tiedän monia paljastavasti pukeutuvia miehiä, ja miesten napapaidat on taas hot!

Vierailija
90/195 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on teini, joka tykkää käyttää lyhyitä sortseja ja toppeja jne. Hänellä on itellään hyvin sellainen mutkaton suhtautuminen kehoonsa (urheilija kun on), että se on vaan keho. Hän ei nyt ihan oikeasti hahmota, että hänen pukeutumisensa olisi jotenkin seksuaalisesti provosoivaa. Mua itteänikin ärsyttää tosi paljon se, että on nyt hänen murrosikänsä alettua pitänyt ottaa puheeksi tissejä ja takapuolta kuolaavat ällöttävät äijät ja kertoa, että jollekin sinun kehosi on objekti ja että sen takia ei voi lähteä kauppaan urkkatopissa, vaikka kuumalla ilmalla se olisikin mukavin vaihtoehto. 

Tiedän mitä tarkoitat. Välillä kaupassa näkee näitä nuoria vanhempiensa kanssa. Niin vanhemmat kuin monet muutkin ihmiset vaikuttavat kiusaantuneilta. Ja varmaan nämä nuoret ei pukeudu niin saadakseen huomiota aikuisilta mutta monille aikuisille vaan tulee inhottava olo jos näkee lapsia puolialasti.

Niin, aikuiset ihmiset itse seksualisoivat milloin mitäkin ja kyttäävät muita ihmisiä kiusaantuneena.

Harvassa on minkäänlaiset vapaasielut ja muut iloiset taivaan linnut.

Vierailija
91/195 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika halventavasti miehistä kirjoitit, kysymys miksi?

Vierailija
92/195 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut tiedät itsekin että isovatsaisuus ei ole vain miesten ongelma, enkä arvostele sinua en tiedä sinusta enkä arvostelisi vaikka tunnettaisi. Ymmärsin tekstistäsi että vihaat ehkä miehiä joten tiedustelin syitä miksi niin koet, pyydän anteeksi jos koet että sinua jotenkin loukkasin.

Ei passiivis-aggressiivinen vittuilusi pysty minua loukkaamaan. Et merkitse mitään.

Vierailija
93/195 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika halventavasti miehistä kirjoitit, kysymys miksi?

Itse miehet esineellistävät itseään. Turha itkeä kun joku provosoituu miesten käytöksestä.

Vierailija
94/195 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa miten jotkut mammat kääntää kaiken miehen syyksi hokkuspokkus.

Nainen paljastelee -> miehen syy.

Vierailija
95/195 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko että kukaan "jätti mahan" omaava mies haluaa sitä korostetusti esitellä, päin vastoin se on toden näköisesti suuri taakka henkisesti siihen voi vaikuttaa perinnölliset tekijät ja myös sairaus

Jos ne miehet eivät halua esitellä itseään, miksi pitää ahtaa itsensä siihen makkarankuoreen?

Vierailija
96/195 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei passiivis-aggressiivinen vittuilusi pysty minua loukkaamaan. Et merkitse mitään.

Mutta sittenhän me ajatellaan samalla tavalla, luulin että oot normaali ihminen mutta erehdyin.

Vierailija
97/195 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee siitä että miehet ovat epäseksuaalisia ja estyneitä. Häpeävät kroppaansa.

Vierailija
98/195 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sittenhän me ajatellaan samalla tavalla, luulin että oot normaali ihminen mutta erehdyin.

Mitä jos lopetat sen mahasi esittelyn, niin ei tarvitse sitten kiukutella. Ja ei, et ole nainen.

Vierailija
99/195 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Njaa itse kyllä tiedän monia paljastavasti pukeutuvia miehiä, ja miesten napapaidat on taas hot!

Miehet käyttävät myös caprihousuja, joiden tarkoituksena on korostaa lihaksikkaita pohkeita. Superkireät t-paidat ovat myös treenaavien miesten suosiossa. Kuvissa ristitään käsivarret, kun halutaan esitellä lihaksia. Lenkkeillään paidatta toukokuusta asti, kun on niin "lämmin sää".

Oma lukunsa ovat sitten punaisiksi kärventyneet, paidattomat ukot terasseilla.

Vierailija
100/195 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos lopetat sen mahasi esittelyn, niin ei tarvitse sitten kiukutella. Ja ei, et ole nainen.

Normaali vastainen olen, vyötärö 87cm nii ja olen mies enkä erityisen rumakaan naisten mukaan enkä ymmärrä miksi vaahtoat, edelleen sanon että ylipaino on miesten ja naisten ongelma, ei pelkästään miesten eikä naisten, mutta jos se koski niin ole hyvä.