Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenne ei tarttuisi flirttiini, jos kotona olisi kaikki hyvin. Älä vihaa minua, mieti miten kohtelet miestäsi.

Vierailija
08.08.2023 |

Miehenne ei tarttuisi flirttiini, jos kotona olisi kaikki hyvin. Älä vihaa minua, mieti miten kohtelet miestäsi.

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njäh, mulla on kiva mies ja kotona on mukavaa, mutta tykkään silti flirttailla. 

Vierailija
22/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri petti rakasta, esikoista odottanutta vaimoaan, kun tämä oli viimeisillään raskaana.

Hyvin tyypillistä yllättävän monille miehille:

kikkeli sanelee päätökset.

Noloa ja iljettävää, mutta totta.

Iljettävä mies, vaimoparka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtee varatun kanssa seikkailemaan, leikkii myös itse tulella. Tiedä, millaisen psykopaatin saat riesaksesi.

Vierailija
24/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monille miehille tulee etenkin neljänkympin jälkeen (pitkässä parisuhteessa) iso henkinen tuska siitä, etteivät pääse hyödyntämään koko miehistä potentiaaliaan. Siinä ei auta, vaikka oma vaimo olisi miten parisuhteelle omistautuva ja kaunis. Ehkä se on jotain miehistä keski-iän kriisiä tai jotain, mies on siinä tilassa todella heikko ja pettämistä tapahtuu. Ei ole kovin montaa miestä, jonka selkäranka kestää, jos vieras nainen osoittaa mielenkiintoa. Harva mies itse aktiivisesti etsii seuraa ulkopuolelta, mutta eteen tulevat mahdollisuudet kyllä hyödynnetään. Monet avioliitot säästyvät pettämiseltä vain koska miehelle ei tule pettämismahdollisuutta. Tiedän olevani vähän kyyninen, mutta toisaalta koen tuntevani keski-ikäiset miehet aika hyvin. 

Allekirjoitan täysin ja luultavasti suurimman osan mieskavereideni puolesta. Uskollisuus johtuu varsin pitkälle saamattomuudesta ja saamattomuudesta. Olemme uskollisia vätyksiä.

Vierailija
25/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kirjoittama tää on. Case closed.

Vierailija
26/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP voisi ottaa itselleen miehen ja katsoa kuinka hän tätä miestä jaksaa "kohdella" niin hyvin ja palvoa ettei hän edes flirttaile muille naisille, ei edes sen 15 vuoden liiton jälkeen. Varsinkin jos mies kohtelisi häntä kodinkoneena tai välinpitämättömästi. 

Vierailija
27/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lähtee varatun kanssa seikkailemaan, leikkii myös itse tulella. Tiedä, millaisen psykopaatin saat riesaksesi.

Joskus nuorempana en tutustumisen alkumetreillä epäillyt miestä pettäjäksi. Toinen nainen asui ulkomailla, niin miehen oli helppoa huijata jonkin aikaa. Tosin en tiedä, kumpi naisista oli ensin. 

Vierailija
28/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki parisuhteessa loistavasti ja vastaan flirttiin todella usein ihan säälistä..

Vierailija
29/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta pitkässä parisuhteessa tulee väistämättä vastaan erilaisia aikoja, hyviä ja huonoja. Se on normaalia ja lähes väistämätöntä, ja näistä ongelmista on tarkoitus kasvaa yli. Silloin "kolmas pyörä" voisi tehdä suuren palveluksen olemalla tarjoutumatta pettämiskumppaniksi.

Vierailija
30/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä pettää, vaikka kotona olisi hotellitason palvelu ja kaikki hyvin <3

Mä en usko tähän. Toki jos itse uskoo että kaikki on omalla kohdalla hyvin niin se ei välttämättä ole sitä sille toiselle osapuolelle. Toisella voi olla suhteelta toiveita ja odotuksia, mistä ei koskaan puhu ääneen tai ole sellaista suhdetta tai tilaa sanoittaa niitä. Sitten tuleekin vastaan joku jolta saa ilman sanomista niitä asioita ja petetään kun saadaan haluamansa.

Vierailija
31/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monille miehille tulee etenkin neljänkympin jälkeen (pitkässä parisuhteessa) iso henkinen tuska siitä, etteivät pääse hyödyntämään koko miehistä potentiaaliaan. Siinä ei auta, vaikka oma vaimo olisi miten parisuhteelle omistautuva ja kaunis. Ehkä se on jotain miehistä keski-iän kriisiä tai jotain, mies on siinä tilassa todella heikko ja pettämistä tapahtuu. Ei ole kovin montaa miestä, jonka selkäranka kestää, jos vieras nainen osoittaa mielenkiintoa. Harva mies itse aktiivisesti etsii seuraa ulkopuolelta, mutta eteen tulevat mahdollisuudet kyllä hyödynnetään. Monet avioliitot säästyvät pettämiseltä vain koska miehelle ei tule pettämismahdollisuutta. Tiedän olevani vähän kyyninen, mutta toisaalta koen tuntevani keski-ikäiset miehet aika hyvin. 

Allekirjoitan täysin ja luultavasti suurimman osan mieskavereideni puolesta. Uskollisuus johtuu varsin pitkälle saamattomuudesta ja saamattomuudesta. Olemme uskollisia vätyksiä.

Tämän takia on hyvä että välillä tulee näitä mahdollisuuksia. Itse en ainakaan halua miestä, joka on uskollinen vain siksi ettei saa ketään. 

Vierailija
32/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä pettää, vaikka kotona olisi hotellitason palvelu ja kaikki hyvin <3

Mä en usko tähän. Toki jos itse uskoo että kaikki on omalla kohdalla hyvin niin se ei välttämättä ole sitä sille toiselle osapuolelle. Toisella voi olla suhteelta toiveita ja odotuksia, mistä ei koskaan puhu ääneen tai ole sellaista suhdetta tai tilaa sanoittaa niitä. Sitten tuleekin vastaan joku jolta saa ilman sanomista niitä asioita ja petetään kun saadaan haluamansa.

On myös tällaista pettämistä, että haetaan jotain tiettyä mitä ei kotona saa. Mutta suurin osa pettämisestä lienee satunnaista pettämistä ilman mitään syytä, paitsi ehkä känni. Ne on pettämisiä joista ei välttämättä saa yhtään mitään. Hetken jännityksen, huonoa seksiä ja katumuksen. Kunnes taas uusi tilaisuus jota ei voi jättää käyttämättä.

Minulle on yksi mies sanonut, ettei osaa kieltäytyä naisten tarjouksista, koska ei halua loukata naista. Panee siis ihan ketä tahansa, ja loukkaa mieluummin vaimoaan. Omien sanojensa mukaan ei saa itse tuosta touhusta mitään, on vaan niin tossu ettei uskalla sanoa "ei", ettei miehinen ego murene.

Vierailija
33/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakin sukupuolella pitäisi olla sellanen roti että jättää varatut rauhaan. Ettäs kehtaavat.

Vierailija
34/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vihaisin homoa, niin se olisi varmaan syrjintää.

Vierailija
35/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fair enough. Jos olet fiksumpi kuin minä, ja paremman näköinen, niin sitten sulla on varmaan jakoja.

Vierailija
36/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas joku mieslapsi yrittää pelotella vaimoja ilmaiseksi palvelusväeksi.

Vierailija
37/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös rakastuneet ovat alttiita pettämään.

Älä hutsu selitä

Vierailija
38/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on mielenterveysongelmia, jos flirttaat tuntemattomien kanssa. Myöhemmällä iällä lopetat sen ja et tarvitse enää huomiota kadulla kulkevilta ihmisiltä, vaan keskityt omaan elämämääsi. Olet nuori, köyhä ja sinulla ei ole mitään. Pahinta, mitä itsellesi on tehdä on hakea seksuaalista huomiota tuohon kurjuuden päälle. Opiskele, perusta yritys ja pärjää ja anna oikeiden miesten flirtata sinulle. Eikä näin toisinpäin, mitä teet nyt.

Vierailija
39/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia on hyvä että välillä tulee näitä mahdollisuuksia. Itse en ainakaan halua miestä, joka on uskollinen vain siksi ettei saa ketään. 

Suurin osa miehiä on uskollisia juuri tästä syystä. Ja kotonakin hoetaan teoilla haluttoman vaimon kanssa yhteistä uskoa vahvistavaa mantraa: "Elämässä on niin paljon muutakin tärkeämpää kuin seksi". Kunnes se ukko sattuukin kelpaamaan jollekin.

Vierailija
40/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole yksisuuntaista - että naiset houkuttelisivat miehiä pettämään ja sitten jokainen mies pettää, jos tilaisuus tulee.

Ovi käy molempiin suuntiin.

Olen itse huomannut, että jos on itsestään huolta pitävä mies, ja osaa käyttäytyä hyvin, on huumorintajuinen ja ennen kaikkea on sitä pilkettä silmäkulmassa, löytyy eri-ikäisistä naisista jatkuvasti sellaisia, jotka lähtevät flirttiin mukaan. Ja jos miehenä olisin sinnikäs flirttailija joka osaa homman, eli sitä kemiaa kehittyy, on suunnilleen joka toinen flirttaileva nainen jossakin kohtaa kellistettävissä - oli naimisissa tai ei. 

Elämässäni on ollut useampikin tapaus, joissa parisuhteessa tai avioliitossa oleva nainen on kaiken lisäksi itse ollut aloitteellinen viemään viattomasta flirtistä hommaa fyysisempään suuntaan.

Kaikki on lopulta siitä kiinni, osaako näyttää omaa kiinnostustaan, ja jos osaa vielä keskusteluissa ym. tilanteissa olla naisen kanssa avoimesti läsnä, niin kyllä siinä naisen suussa sokeri sulaa, oli sormessa sormus tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme