Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenne ei tarttuisi flirttiini, jos kotona olisi kaikki hyvin. Älä vihaa minua, mieti miten kohtelet miestäsi.

Vierailija
08.08.2023 |

Miehenne ei tarttuisi flirttiini, jos kotona olisi kaikki hyvin. Älä vihaa minua, mieti miten kohtelet miestäsi.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihan näin ole, jotkut pettävät vaikka kotona olisi kaikki 100 % hyvin. Itsensä kanssa kaikki ei välttämättä ole hyvin, mutta siihen ei vaimo tai kukaan muukaan pysty vaikuttamaan jos ollaan jo näin pitkällä. 

En silti vihaa ketään ns. toisia naisia, koska totta kai mies on vastuussa omista teoistaan ja hän on se ainoa joka on tehnyt minulle lupauksia. Toiset naiset ovat vastuussa vain omista lupauksistaan, minä en heitä ole vaatimassa tilille mistään.

En siis vihaa, mutta ehkä vähän säälin. Tunnen yhden tällaisen varatuilta huomiota hakevan, ja hänessä sekoittuu suuri määrä naisvihaa, miesvihaa sekä itsevihaa. Hänellä ei taida olla yhtään ystävää.

Aika säälittävä ja surullinen on kyllä ihminen joka haluaa huomiota nimenomaan varatuilta. Hän olisi vissiin mt-palveluiden tarpeessa, jotain käsittelemättömiä ongelmia on, ehkä itsetuntoon jne liittyen. Jotkut yrittävät sillä iänikuisen kyllästyttävällä jokaisen tietämällä tyylillä iskeä varattuja, koska kuvittelevat olevansa jotenkin viehättäviä ja parempia kuin se kotona odottava vaimo, saavat jonkun hetken mielihyvän että kokevat olevansa haluttavia jne. 

Ja ne miehet jotka tulee vastaavaa yrittämään baareissa, on oksettavia... on nähty ne miehet jotka tunkee viereen ja esittelee lastensakin kuvat ja että "kaikkihan meistä on naimisissa ja lapsia"... 🤢 juu ei. 

Jokainenhan sitä sänkynsä petaa, hyvässä ja pahassa. 

Vierailija
102/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monille miehille tulee etenkin neljänkympin jälkeen (pitkässä parisuhteessa) iso henkinen tuska siitä, etteivät pääse hyödyntämään koko miehistä potentiaaliaan. Siinä ei auta, vaikka oma vaimo olisi miten parisuhteelle omistautuva ja kaunis. Ehkä se on jotain miehistä keski-iän kriisiä tai jotain, mies on siinä tilassa todella heikko ja pettämistä tapahtuu. Ei ole kovin montaa miestä, jonka selkäranka kestää, jos vieras nainen osoittaa mielenkiintoa. Harva mies itse aktiivisesti etsii seuraa ulkopuolelta, mutta eteen tulevat mahdollisuudet kyllä hyödynnetään. Monet avioliitot säästyvät pettämiseltä vain koska miehelle ei tule pettämismahdollisuutta. Tiedän olevani vähän kyyninen, mutta toisaalta koen tuntevani keski-ikäiset miehet aika hyvin. 

Kyllä se näinkin on. Tosin osa miehistä pystyy pitämään flirtin tasolla vetäen rajaa suuteluun.

Siitä on enää hyvin lyhyt matka seuraavalle tasolle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä helposti lähtee vieraan naisen flirttiin mukaan kun kotona vaimo vaa lihoo ja makaa sohvalla, ei pidä kropastaan mitään huolta. Ei semmonen lihava kotimursu viehätä seksuaalisesti mitenkään. 

Minä olen lihava kotimursu, kun hankala raskaus on vetänyt sänkyyn mätöämään jo kuukausia sitten. Ihmettelen itsekin miten mieheni jaksaa innostua turvonneesta olemuksestani, mutta niin se vain on harvasen hetki suutelemassa kaulaa ja hinkkaamassa. Kysyinkin häneltä, että mistä syystä on niin innokas, niin vastasi vain, että enhän minä ihmisenä ole silti muuttunut. Ainahan voi olla mahdollisuus, että mieheni silti flirttailee muille, mutta kerran yhteinen ystävämmekin (mies, jos sillä merkitystä) sanoi, että on jännä kuinka miehelläni ei pää käänny, kun joku rungoltaan käypä nainen kävelee ohi. Ehkä se sitten on vain rakkautta. On hänkin ottanut painoa vuosien varrella, mutta minun silmissäni aina komein mies maanpäällä.

Me olemme samanlaisia mieheni kanssa kuin tekin.

Kyllä meidänkin ohi kävelee hyvännäköisiä ihmisiä, mutta pää ei käänny.

Minun mies jutteli vauvalle mahan läpi, oli onnensa kukkuloilla. Ja kyllä minäkin häntä kiinnostin raskaana ollessa väsyksiin asti. Kiinnostan vieläkin ja ollaan liki 6kymppisiä 😉

Niin. Kunnon miehet tekee noin. Sitten on luuserimiehiä jotka salasuhteilevat raskausaikana ja vielä näyttävät nyrpeää naamaa sairaalassa kun lapsi syntyy kunnes imetysaikana tai taaperoaikana hyppäävätkin lennosta uuteen suhteeseen. Rakastaa nämä eivät osaa ja rehellisyydestä eivät tiedä mitään. Pelkkiä tyhjiä opeteltuja vuorosanoja puhuvia päitä.

Vierailija
104/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kauneus on miltei joka miehelle vastustamatonta. Mutta väitän silti, että flirtti ei tarkoita pettämistä. Hyväksyn myös naisen flirtin siinä missä miehen.

Pieni peli on aivan eri asia kuin sänkyyn meneminen. On suorastaan heteronormatiivista viehättyä yleensä naisista - ei vain maailmankaikkeuden yhdestä naisesta.

Tunnen aika paljon miehiä ja olen mies. Yksikään mies ei ole sellainen, että reaktio on nolla kaikille muille naisille kuin puolisolle. Tämän varmaan useimmat ("täyspäiset") allekirjoittavat.

Vierailija
105/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se totta, että lähes jokainen pettää jos tulee tilaisuus. Eikä ole sukupuolesta kiinni.

Mutta se, että joku keksii näitä typeriä riidanhaastoaloituksia, on hoitamatonta mielenvikaisuutta. Narsismi on pysyvä häiriö.

En kyllä ymmärrä miksi jollain on tarve omilla avauksillaan yleisemminkin somessa vain haastaa riitaa. Mistä se tarve tulee? Paikkaako jotain tyhjyyden tuntemuksia riidan haastamisella?

Se huono itsetunto

Hylätyksi tulon pelko myös?

Vierailija
106/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mieheni kokoaikainen viihdyttäjä. Kaikelle on aikansa.

Vierailija
107/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.. Kyllähän flirttaileva nainen kiinnostaa aina jos kotona ei ole varmuudella parempaa.

Vierailija
108/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se totta, että lähes jokainen pettää jos tulee tilaisuus. Eikä ole sukupuolesta kiinni.

Mutta se, että joku keksii näitä typeriä riidanhaastoaloituksia, on hoitamatonta mielenvikaisuutta. Narsismi on pysyvä häiriö.

En kyllä ymmärrä miksi jollain on tarve omilla avauksillaan yleisemminkin somessa vain haastaa riitaa. Mistä se tarve tulee? Paikkaako jotain tyhjyyden tuntemuksia riidan haastamisella?

Se huono itsetunto

Kateus siitä ettei ole saanut suhteitaan pysymään kasassa kun on ne itse rikkonut?

Vierailija
109/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kauneus on miltei joka miehelle vastustamatonta. Mutta väitän silti, että flirtti ei tarkoita pettämistä. Hyväksyn myös naisen flirtin siinä missä miehen.

Pieni peli on aivan eri asia kuin sänkyyn meneminen. On suorastaan heteronormatiivista viehättyä yleensä naisista - ei vain maailmankaikkeuden yhdestä naisesta.

Tunnen aika paljon miehiä ja olen mies. Yksikään mies ei ole sellainen, että reaktio on nolla kaikille muille naisille kuin puolisolle. Tämän varmaan useimmat ("täyspäiset") allekirjoittavat.

Joo terveeseen parisuhteeseen kuuluu ymmärrys siitä, maa kantaa päällään kauniita ja hyvännäköisiä ihmisiä. Terveessä parisuhteessa se sävähdys on yhtä ohimenevä kuin sävähdyttäjä. Pää ei käänny.

Se toisen ihmisen kunnioittaminen.

Vierailija
110/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo terveeseen parisuhteeseen kuuluu ymmärrys siitä, maa kantaa päällään kauniita ja hyvännäköisiä ihmisiä. Terveessä parisuhteessa se sävähdys on yhtä ohimenevä kuin sävähdyttäjä. Pää ei käänny.

Se toisen ihmisen kunnioittaminen.

Niin. Kadulle ei mieleltään vakaa, terve ja toista kunniottava mies lähde talven jälkeen mielessään oikein erikseen katseiden luominen toisiin naisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme