Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenne ei tarttuisi flirttiini, jos kotona olisi kaikki hyvin. Älä vihaa minua, mieti miten kohtelet miestäsi.

Vierailija
08.08.2023 |

Miehenne ei tarttuisi flirttiini, jos kotona olisi kaikki hyvin. Älä vihaa minua, mieti miten kohtelet miestäsi.

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monille miehille tulee etenkin neljänkympin jälkeen (pitkässä parisuhteessa) iso henkinen tuska siitä, etteivät pääse hyödyntämään koko miehistä potentiaaliaan. Siinä ei auta, vaikka oma vaimo olisi miten parisuhteelle omistautuva ja kaunis. Ehkä se on jotain miehistä keski-iän kriisiä tai jotain, mies on siinä tilassa todella heikko ja pettämistä tapahtuu. Ei ole kovin montaa miestä, jonka selkäranka kestää, jos vieras nainen osoittaa mielenkiintoa. Harva mies itse aktiivisesti etsii seuraa ulkopuolelta, mutta eteen tulevat mahdollisuudet kyllä hyödynnetään. Monet avioliitot säästyvät pettämiseltä vain koska miehelle ei tule pettämismahdollisuutta. Tiedän olevani vähän kyyninen, mutta toisaalta koen tuntevani keski-ikäiset miehet aika hyvin. 

Allekirjoitan täysin ja luultavasti suurimman osan mieskavereideni puolesta. Uskollisuus johtuu varsin pitkälle saamattomuudesta ja saamattomuudesta. Olemme uskollisia vätyksiä.

Tämän takia on hyvä että välillä tulee näitä mahdollisuuksia. Itse en ainakaan halua miestä, joka on uskollinen vain siksi ettei saa ketään. 

Suurin osa miehiä on uskollisia juuri tästä syystä. Ja kotonakin hoetaan teoilla haluttoman vaimon kanssa yhteistä uskoa vahvistavaa mantraa: "Elämässä on niin paljon muutakin tärkeämpää kuin seksi". Kunnes se ukko sattuukin kelpaamaan jollekin.

Juu, enkä haluakaan parisuhteeseen suurimman osan miehistä kanssa, vaan sen kanssa joka rakastaa minua ja on siksi uskollinen vaikka tilaisuuksia olisi kuinka. Tällä hetkellä on sellainen mies, eikä kotona ole haluttomuutta kun olo on rakastettu.

Vierailija
42/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kyllä

Eikä ole. Kotona oleva nainenkaan ei ole velvoitettu yksinomaan miellyttämään.  Millainen mies sitä odottaa, tarttukoon flirttiin, se nainenkaan ei huolisi sellaista.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monille miehille tulee etenkin neljänkympin jälkeen (pitkässä parisuhteessa) iso henkinen tuska siitä, etteivät pääse hyödyntämään koko miehistä potentiaaliaan. Siinä ei auta, vaikka oma vaimo olisi miten parisuhteelle omistautuva ja kaunis. Ehkä se on jotain miehistä keski-iän kriisiä tai jotain, mies on siinä tilassa todella heikko ja pettämistä tapahtuu. Ei ole kovin montaa miestä, jonka selkäranka kestää, jos vieras nainen osoittaa mielenkiintoa. Harva mies itse aktiivisesti etsii seuraa ulkopuolelta, mutta eteen tulevat mahdollisuudet kyllä hyödynnetään. Monet avioliitot säästyvät pettämiseltä vain koska miehelle ei tule pettämismahdollisuutta. Tiedän olevani vähän kyyninen, mutta toisaalta koen tuntevani keski-ikäiset miehet aika hyvin. 

Tämä on hyvinkin totta. Ne miehet eivät petä joilla ei ole siihen mahdollisuutta.

Myös on tosi, etteivät kaikki hae siihen mahdollisuutta. Ovat ehkä itsekin ajatelleet etteivät petä. Ovat sanoneet niin kotonakin.

Mutta sitten on tullut tilaisuus tai ihminen johon ovat ihastuneet ja silloin ovat pettäneet.

Kaikkea ei voi tietää etukäteen ja ihminen ei tiedä mitä joku asia tuntuu ennenkuin se tulee eteen.

Moni mies itsekin yllättynyt kun on luullut, ettei ole muuta tunnetta kuin se mikä on olemassaolevassa suhteessa.

Ei ole tiennyt kaipaavansa muuta. On ajatellut, ettei kai elämässä muutakaan sen kummempaa ole.

En puolusta enkä tuomitse, mutta kerron miten elämässä monesti vain asiat ovat.

Tämä samahan koskee samoin tietenkin myös naisia.

Heille voi käydä aivan samoin.

Vierailija
44/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sunkin mies vielä muille flirttailee ja pettää.

Et ole niin erityinen.

Karma.

Vierailija
45/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tekstistä paistaa kateus kilometrin päähän. Älkää lähtekö mukaan tähän. Purkaa omaa saamattomuuttaan parisuhteessa eläviin. Reppana olet.

T: tuntematon

Vierailija
46/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä itse suosittelen on, että keskustelkaa miestenne kanssa heidän mahdollisesta haikailusta ulkopuolisia naisia kohtaan, tehkää siitä kepeää, naurakaa vaikka sille. Jos pystyy parisuhteessa olemaan rehellisen avoin ihmisluonteen raadollisuuden suhteen, niin lihan voima kenties vähän hellittää. Miehet kokevat tulevansa ymmärretyksi ja hyväksytyksi kokonaisuutena, kaikkinensa ja läheisyys parisuhteessa voimistuu. 

Vierailija
47/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jaksa mitään aikuista miestä paapoa, että olisi uskollinen. Ei ole tehtäväni. Jos mies on sika niin vaihtoon

Vierailija
48/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli joskus kauan sitten suhde naimisissa olevaan mieheen. En ole tästä ylpeä. Mies puhui, ettei vaimo ymmärrä häntä, ei saa riittävästi seksiä jne. oli onneton. Minä ymmärsin, vastasin miehen toiveisiin, mutta loppuviimein oma vaimo oli kuitenkin se kaikista tärkein ja minä jäin kakkoseksi. Näin se usein menee. Jossain vaiheessa tajusin, että eihän vaimossa tai miehen avioliitossa mitään vikaa varsinaisesti ollut. Vaimo yritti parhaansa, mutta hänessä ei ollut enää uutuuden viehätystä. Se oli ainoa mikä vaimosta puuttui ja ainoa mikä minussa oli. Mies yritti rationaalisesti perustella itselleen ja minulle sitä miksi pettää, mutta yksinkertainen syy pettämiselle oli vain se, että minä tarjosin mahdollisuuden. Hivelin hänen egoaan ja tarjosin jotain vastakaikua hänen primitiivisille tarpeilleen. En ollut erityinen, olin vain saatavilla. Mies elää yhä aviovaimonsa kanssa ja on ilmeisesti onnellinen, en tiedä onko enää pettänyt. Vaimo tuskin tietää mitään, ja ehkä ihan hyvä niin. 

Vierailija
49/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan täysin ja luultavasti suurimman osan mieskavereideni puolesta. Uskollisuus johtuu varsin pitkälle saamattomuudesta ja saamattomuudesta. Olemme uskollisia vätyksiä.

Hieno kaveriporukka teillä.

Vierailija
50/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailet varattujen kanssa? Olet viallinen. Mikset etsi vapaata miestä?

Vierailija
51/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukkaa, kun kaikkiin miehiin ei flirttisi tehoa.

Mietin vain millainen port to olet, kun näin palstalla itseäsi mainostat.

Noin huonon itsetunnon omaavaa henkilöä ei voi vihata, sääliä kylläkin.

Vierailija
52/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaa ne miehet vessapaperiinkin.

Vierailija
53/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli onkin oikein oivallinen tapa nostaa sitä omaa egoaan.

Vierailija
54/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän nyt pökkii vaikka yliajettua siiseliä jos se sattuu makaamaan tiellä viettelevässä asennossa eikä ketään ole näkemässä. Älä anna sen mennä hattuusi ap, että pimpiä on erittäin helppo jaella :D

Vierailija
55/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä helposti lähtee vieraan naisen flirttiin mukaan kun kotona vaimo vaa lihoo ja makaa sohvalla, ei pidä kropastaan mitään huolta. Ei semmonen lihava kotimursu viehätä seksuaalisesti mitenkään. 

Vierailija
56/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä helposti lähtee vieraan naisen flirttiin mukaan kun kotona vaimo vaa lihoo ja makaa sohvalla, ei pidä kropastaan mitään huolta. Ei semmonen lihava kotimursu viehätä seksuaalisesti mitenkään. 

Adoniksen näköiset, hvyin pukeutuvat, kuparinvärisiksi ruskettuneet ja pelkkää lihasta olevat iskämiehet kärsivät tästä suuresti...

Vierailija
57/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääli onkin oikein oivallinen tapa nostaa sitä omaa egoaan.

Olen joskus sanonut, että sääli on sairautta. Tuli palaute, että narsisti ajattelee näin. Sitä vastoin empaattinen ihminen kykenee tuntemaan aidosti sääliä toista kohtaan. Osoitan empaattisuuden myös sinulle.

Vierailija
58/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassit ja baarit ovat täynnä TYRKKY naisia.

Ittensä tyrkyttäninen ja suorastaan tarjoaminen ukkomiehille on liiankin yleistä.

Mä en ole mustasukkainen miehestäni.

Enkä pidä häntä liekassa.

Kotona riitelemme kuten muissakin perheissä.

Ja sovimme myös riitamme.

Jos mieheni riidan tuoksinassa häipyy

kanssasi, niin siitä vaan.

Hän on vapaa menemään ja tekemään mitä haluaa.

Mutta.

Minä EN ota häntä takaisin ,

jos tiedän hänen liiallisesta flirtteistään tai mahdollisesta pettämisestä .

Olemme puhuneet tämän asian selväksi mieheni kanssa "satoja" kertoja.

En huolehdi , enkä oo koskaan stressannut kumppanin tekemisiä.

Vierailija
59/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on 100% varmasti mies. Epäilen, että ei edes parisuhteessa.

Vierailija
60/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä jakorasioiden ihmisviha on käsittämätön. Miten jaksatte vihata lihavia ihmisiä noin paljon? On miehiä, jotka hyväksyy vuosien saatossa tapahtuvat muutokset. Toki likenemme 60 ikävuotta, joten ap:n flirtti ei mieheeni tehoa. Me mieheni kanssa vanhenemme yhdessä.

Palaan vielä lihavuuteen. Näen paljon nuoria ihmisiä, on lihavaa ja laihaa, siltä väliltä. Pariskuntia, pullukkaa löytyy niin miehistä kuin naisista. Ja ovat onnellisia! Ap, mene hoitoon. Itsetuntosi on todella alhaalla, koska kykenet edes ajatuksen tasolla alentamaan toisen ihmisen arvon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme