Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenne ei tarttuisi flirttiini, jos kotona olisi kaikki hyvin. Älä vihaa minua, mieti miten kohtelet miestäsi.

Vierailija
08.08.2023 |

Miehenne ei tarttuisi flirttiini, jos kotona olisi kaikki hyvin. Älä vihaa minua, mieti miten kohtelet miestäsi.

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni pettäisi minua esim ystäväni kanssa, vihaisin molempia. 

Jos mieheni pettäisi vaan jonkun randomlyylin kanssa, vihaisin vain miestäni. Lyylihän ei välttämättä edes tiedä minusta. Lyyli olisi minulle täysin yhdentekevä.

Vierailija
82/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä helposti lähtee vieraan naisen flirttiin mukaan kun kotona vaimo vaa lihoo ja makaa sohvalla, ei pidä kropastaan mitään huolta. Ei semmonen lihava kotimursu viehätä seksuaalisesti mitenkään. 

Minä olen lihava kotimursu, kun hankala raskaus on vetänyt sänkyyn mätöämään jo kuukausia sitten. Ihmettelen itsekin miten mieheni jaksaa innostua turvonneesta olemuksestani, mutta niin se vain on harvasen hetki suutelemassa kaulaa ja hinkkaamassa. Kysyinkin häneltä, että mistä syystä on niin innokas, niin vastasi vain, että enhän minä ihmisenä ole silti muuttunut. Ainahan voi olla mahdollisuus, että mieheni silti flirttailee muille, mutta kerran yhteinen ystävämmekin (mies, jos sillä merkitystä) sanoi, että on jännä kuinka miehelläni ei pää käänny, kun joku rungoltaan käypä nainen kävelee ohi. Ehkä se sitten on vain rakkautta. On hänkin ottanut painoa vuosien varrella, mutta minun silmissäni aina komein mies maanpäällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasi, edelleenkään kukaan ei usko sinua naiseksi.

Ei, vaikka esiinnyt "naisena", "rakastajattarena" tai ihan minä hyvänsä.

Vierailija
84/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se totta, että lähes jokainen pettää jos tulee tilaisuus. Eikä ole sukupuolesta kiinni.

Mutta se, että joku keksii näitä typeriä riidanhaastoaloituksia, on hoitamatonta mielenvikaisuutta. Narsismi on pysyvä häiriö.

Vierailija
85/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaat itseäsi. Jotkut miehet vaan ovat niin lutkia, että panevat ketä hyvänsä, vaikka puolisossa ei olisi mitään vikaa. Ja jotkut naiset ovat niin lutkia, että panevat tuollaisia miehiä, vaikka tietävät miten helppoja he ovat. Harmi, etteivät nämä luuserit yleensä pariudu keskenään, vaan särkevät kunnollisten ja rehellisten ihmisten sydämiä.

Vierailija
86/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungille kun laitan avonaisen paidan niin piaan ukkomiehet on kimpussa 😅

Vierailija
87/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupungille kun laitan avonaisen paidan niin piaan ukkomiehet on kimpussa 😅

Kyl o äijät puuttees ;D

Miten sä voitkaan olla niin kaunis!!!

Oon niiin kade, sähän olet jumalatar ja fiksukin vielä!!

Vierailija
88/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se totta, että lähes jokainen pettää jos tulee tilaisuus. Eikä ole sukupuolesta kiinni.

Mutta se, että joku keksii näitä typeriä riidanhaastoaloituksia, on hoitamatonta mielenvikaisuutta. Narsismi on pysyvä häiriö.

En kyllä ymmärrä miksi jollain on tarve omilla avauksillaan yleisemminkin somessa vain haastaa riitaa. Mistä se tarve tulee? Paikkaako jotain tyhjyyden tuntemuksia riidan haastamisella?

Vierailija
89/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on trolli. Ja narsistinen mies oikeasti.

Pitänee paikkansa. Miesvauva.

Vierailija
90/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, "nainen" linjoilla kirjottelee ja syyttää naisia miestensä pettämisestä.

Kukaan järkevä nainen ei ota miestä vuonna 2023. Eivät naiset tartu flirttiin vaikka kotona ha*attaisiin pää sohjoksi.

Mies on naiselle susi.

Vierailija
91/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tekemä aloitus, niin selkeä :D

Vierailija
92/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä pettää, vaikka kotona olisi hotellitason palvelu ja kaikki hyvin <3

Tämä. Lort tomies pettää koska se on luonteeltaan h o r a t s u , ei tarvita mitään muuta syytä

Vierailija
93/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tekemä aloitus, niin selkeä :D

Miehen joka siis puolustelee omaa pettämishistoriaansa? Narsistinen ja epävakaa joka haluaa olla haastamassa joka paikassa riitaa parisuhdeasioista?

Vierailija
94/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenne?

Mulla on vain yksi.😄

Oletko vähän yksinkertainen?

Totta kai puhutaan monikossa kun ketjuun on oletettavaa, että useampi kuin yksi vastaa tähän trolliin.

Vierailija
95/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Keskimäärin kaikki miehet tarttuvat minun flirttiini. Kai nyt sentään jollain kotonakin ihan hyvin menee.

Vierailija
96/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monille miehille tulee etenkin neljänkympin jälkeen (pitkässä parisuhteessa) iso henkinen tuska siitä, etteivät pääse hyödyntämään koko miehistä potentiaaliaan. Siinä ei auta, vaikka oma vaimo olisi miten parisuhteelle omistautuva ja kaunis. Ehkä se on jotain miehistä keski-iän kriisiä tai jotain, mies on siinä tilassa todella heikko ja pettämistä tapahtuu. Ei ole kovin montaa miestä, jonka selkäranka kestää, jos vieras nainen osoittaa mielenkiintoa. Harva mies itse aktiivisesti etsii seuraa ulkopuolelta, mutta eteen tulevat mahdollisuudet kyllä hyödynnetään. Monet avioliitot säästyvät pettämiseltä vain koska miehelle ei tule pettämismahdollisuutta. Tiedän olevani vähän kyyninen, mutta toisaalta koen tuntevani keski-ikäiset miehet aika hyvin. 

Kyllä se näinkin on. Tosin osa miehistä pystyy pitämään flirtin tasolla vetäen rajaa suuteluun.

Vierailija
97/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tollo. Syy on aina muissa.

Vierailija
98/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä helposti lähtee vieraan naisen flirttiin mukaan kun kotona vaimo vaa lihoo ja makaa sohvalla, ei pidä kropastaan mitään huolta. Ei semmonen lihava kotimursu viehätä seksuaalisesti mitenkään. 

Minä olen lihava kotimursu, kun hankala raskaus on vetänyt sänkyyn mätöämään jo kuukausia sitten. Ihmettelen itsekin miten mieheni jaksaa innostua turvonneesta olemuksestani, mutta niin se vain on harvasen hetki suutelemassa kaulaa ja hinkkaamassa. Kysyinkin häneltä, että mistä syystä on niin innokas, niin vastasi vain, että enhän minä ihmisenä ole silti muuttunut. Ainahan voi olla mahdollisuus, että mieheni silti flirttailee muille, mutta kerran yhteinen ystävämmekin (mies, jos sillä merkitystä) sanoi, että on jännä kuinka miehelläni ei pää käänny, kun joku rungoltaan käypä nainen kävelee ohi. Ehkä se sitten on vain rakkautta. On hänkin ottanut painoa vuosien varrella, mutta minun silmissäni aina komein mies maanpäällä.

Me olemme samanlaisia mieheni kanssa kuin tekin.

Kyllä meidänkin ohi kävelee hyvännäköisiä ihmisiä, mutta pää ei käänny.

Minun mies jutteli vauvalle mahan läpi, oli onnensa kukkuloilla. Ja kyllä minäkin häntä kiinnostin raskaana ollessa väsyksiin asti. Kiinnostan vieläkin ja ollaan liki 6kymppisiä 😉

Vierailija
99/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä pettää, vaikka kotona olisi hotellitason palvelu ja kaikki hyvin <3

Tämä. Lort tomies pettää koska se on luonteeltaan h o r a t s u , ei tarvita mitään muuta syytä

Totta, olin avioliitossa sellaisen kanssa.

Vierailija
100/110 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miksi jollain on tarve omilla avauksillaan yleisemminkin somessa vain haastaa riitaa. Mistä se tarve tulee? Paikkaako jotain tyhjyyden tuntemuksia riidan haastamisella?

Se huono itsetunto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi