Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään selviytijiä vielä elossa tästä vuosituhannen myrskystä?

Vierailija
08.08.2023 |

Mietityttää, etä olenko nyt se viimeinen ihminen elossa apinoiden planeetalla? Jos joku on vielä hengissä, niin pitäisi alkaa miettimään, miten tämä sivilisaatio saadaan rakennettua uudelleen. Olen mies, eli pystyn auttamaan jälleen kansoitttamisessa. Olen valmis antamaan kaikkeni ihmiskunnan puolesta.

Kommentit (143)

Vierailija
121/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä myrsky? Sisävesillä on kuulemma nähty vaahtopäitä 😂😂 voi kamalaa 😂

Vierailija
122/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ilmastonmuutos. Näihin 8m/s tuuliin ja yli 20 asteen lämpötiloihin kannattaa totutella. Nyt kun teet sen saatat selviytyä.

Onko 8 m/s muka paljon? Eiks se oo ihan normaali?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on😅

Vierailija
124/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nauranut teidän jutuille niin, että Sandels saunanan jälkeen meni väärään kurkkuun.

Ihana ketju kerrassaan🥰🥰

Vierailija
125/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nauranut teidän jutuille niin, että Sandels saunanan jälkeen meni väärään kurkkuun.

Ihana ketju kerrassaan🥰🥰

Myrsky kaatoi Sandelsin saunassa.

Vierailija
126/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju kerrassaan🥰🥰

Vierailija
127/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva vittuilla niissä osissa maata, joissa ei oikeasti myrskyä.

Kukaan ei vittuile siitä, että myrskyvahinkoja sattuu, vaan uutisoinnin yliampuvuudesta.

Nyt tarvittaisi sitä valtakumnan loukkaantujaa, kun aina joka asiasta joku loukkaantuu.

Nyt on niin vaikeat ajat koko maailmassa, että mitä jos oltaisi joskus loukkaantumatta ja luettaisi hauskasti kirjoitettuja kommentteja.

Vierailija
128/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nippanappa hengissä, kun sata salamaa oli väistettävänä ja järkäleen kokoisia rakeita tuli taivaan täydeltä.

Vierailija
129/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääs humoristit katsomaan Ruotsin myrskyvaurioita ja olkaa iloisia, että Suomessa selvittiin säikähdyksellä eli lähinnä puitten kaatumisilla.

Vierailija
130/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se n tyyntynyt. Kaksi päivää päässyt liitovatjolla töihin, huomenna pitää mennä autolla.

Vierailija
131/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko joku veti herneen nenään kun tässä kuittaillaan leikkisästi myrskylle, jota ei tullut.

Varmaan harmistujat on niitä jotka osti myslipatukoita ja vesipulloja ja  raahasi patjat kellariin. 

Ja sitten pahinta mitä tapahtui oli,että 20 vuotta sitten Jyskistä ostettu  halpa muovinenpuutarhatuoli kaatui ja osui marjapensaaseen :D

Ei, harmistujat on niitä, joiden pihoissa myrsky teki vahinkoja. Meidän pihassa kaatui neljä puuta ja ulkorakennuksen katto lähti osittain irti. Sähkökatkoja oli pitkin päivää, pisin taisi kestää 1,5 tuntia.

Vierailija
132/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Tampereella lehdet heiluivat puissa ja lounastaukokävelyllä piti laittaa pitkähihainen pusero päälle kun pilvi tuli muutamaksi minuutiksi auringon eteen. Nyt ei paista aurinko ja lehdet heiluvat puissa edelleenkin. Lopetan raportin nopeasti ennen kuin sähköt katkeavat lopullisesti.

Näin kertoilee henkilö X, joka asustelee kerrostalossa Tampereen keskustassa. Hän raportoi käyneensä myrskyä uhmaten jopa ulkosalla ihan kävelylenkillä!

Vierailija
133/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan vaan kateellisia, kun muilla on monta myrskyä vuodessa ja meillä se kuivuu joka ikinen kerta kasaan. Puretaan kateutta tällä viisiin.

Vierailija
134/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna en tiedä olenko elävä vai kuollut. Kaikki on niin sekavaa. Ja haluanko edes elää jos maailma sellaisena kun olen sen tuntenut on tuhoutunut? Onko minun raskas kohtaloni olla todistaja, viimeinen selviytyjä? Hän, joka kaivertaa viimeisen päivämäärän yhteiskuntamme hautakiveen? Ei, en kestä ajatusta! Herättäkää joku minut tästä painajaisesta!

Vierailija
135/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lenteli trampoliineja ja sähköt oli poikki 4 tuntia.

Vierailija
136/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkarit lensi pyykkinarulta tuulen mukana naapurin pihalle, kun unohdin ottaa ne pois kuivumasta. :(

Miten kannattaisi hakea ne takaisin, menenkö soittamaan ovikelloa, vai hiippailenko yöllä hakemaan vai jätänkö sinne? Tai ehkä naapuri vaivihkaa heittää ne pensasaidan yli takaisin?

Koita kouluttaa perheenne koira hakemaan ne pikkarit sieltä. Tai teinipoikanne osaa ehkä droonilla käydä nappaamassa ne sieltä naapurin pihalta.

Jos mikään ei onnistu, sitten juttelet naapurin kanssa muina miehinä huomenna että "joo hirveä myrsky oli eilen, meidänkin pihalle lensi jonkun ihmisen alusvaatepyykkiä... ai teidänkö pihalle myös? Kenenköhän pikkarit olivat?"

Vierailija
137/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut saaressa mökillä pari päivää ja ei edes valoja välkytellyt. Järvenselän toisella puolella (n. 6km vesimatkaa) olivat sähköt poikki muutaman tunnin.

Vierailija
138/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea pallosalama polttaa taivaalla.

Olen varustautunut nimenomaan pallosalamia vastaan kumisaappailla ja hiilihangolla.

Vierailija
139/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maan päällä pysytty, ei sentään tuuli vienyt mukanaan :D

Vierailija
140/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella lame mutta oli kyl itseltäkin sähköt pois puoli tuntia ja puu katkesi pihassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän