Onko ketään selviytijiä vielä elossa tästä vuosituhannen myrskystä?
Mietityttää, etä olenko nyt se viimeinen ihminen elossa apinoiden planeetalla? Jos joku on vielä hengissä, niin pitäisi alkaa miettimään, miten tämä sivilisaatio saadaan rakennettua uudelleen. Olen mies, eli pystyn auttamaan jälleen kansoitttamisessa. Olen valmis antamaan kaikkeni ihmiskunnan puolesta.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Minua ei pelota, olenhan sentään selvinnyt kauheasta Y2K:sta! (Jonnet ei muista)
Selvisin aidsista, ebolasta ja H1N1:stä -mutta tästä ei enää selvitä.
Vierailija kirjoitti:
Myrskyn uhrina menehtynyttä vadelmapensaan taimea muistaen.
Parempi pensas taivaassa kuin jäniksen suussa.
Amen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vessapaperi loppui jo alkuillasta ja nyt on hätä!
Pyyhkisit kai verhoihin, jos ne olisivat vielä paikoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko jo näkynyt hurrigaaneja tai trompeja?
Tai jyrinää ja salamontia? Tai edes vesitippaa.
Hurriganeksen keikka näkyi joskus tv:stä.
Vierailija kirjoitti:
Vitsiä yritetty vääntää, mutta tosi lapsellisia vastauksia.
Musta, huonokin huumori on usein se viimeinen hajonneen mielen selviytymiskeino orastavan tuhon äärellä.
Me nousemme vielä tästä!
En tiedä, kuinka ja miten -mutta me nousemme!
Elämää on vielä... Fassarihalltus on evakuoitu tuntemattomaan paikkaan suunnittelemaan myrskyveroa vähävaraisille ja orjatyötä työttömille sekä toimeentulotulotuen varassa kituuttaville. Mahdollisesti varakkaan väen veneiden, Leksusten ja kilpien kiilloitusta
Vierailija kirjoitti:
Me nousemme vielä tästä!
En tiedä, kuinka ja miten -mutta me nousemme!
Vähintään ruumiimme nousee pintaan kuin korkki.
Vierailija kirjoitti:
Raision kirkon torni meni säpäleiksi ja tiilet lensivät mikä Myllyn suuntaan, mikä kaupungintalolle päin.
Harmi kun en nähnyt, lensi väärään suuntaan. Olen tässä keskustassa töissä. Aamulla ei vielä edes tuullut kun tulin pyörällä töihin. Sen jälkeen tuuli on yltynyt.
*
Asiasta toiseen. Täällä kyllä vitsaillaakin asialla ja virnistellään, mutta piiska on ollut Ruotsissa pahempi. Junaturmalaisia tuskin siellä naurattaa. Olisihan se voinut käydä täällä Suomessa. Tällä kerralla näin.
Vierailija kirjoitti:
Elämää on vielä... Fassarihalltus on evakuoitu tuntemattomaan paikkaan suunnittelemaan myrskyveroa vähävaraisille ja orjatyötä työttömille sekä toimeentulotulotuen varassa kituuttaville. Mahdollisesti varakkaan väen veneiden, Leksusten ja kilpien kiilloitusta
Persut miettivät, miten saisivat tämän muualta tulleiden syyksi tai maksettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raision kirkon torni meni säpäleiksi ja tiilet lensivät mikä Myllyn suuntaan, mikä kaupungintalolle päin.
Harmi kun en nähnyt, lensi väärään suuntaan. Olen tässä keskustassa töissä. Aamulla ei vielä edes tuullut kun tulin pyörällä töihin. Sen jälkeen tuuli on yltynyt.
*
Asiasta toiseen. Täällä kyllä vitsaillaakin asialla ja virnistellään, mutta piiska on ollut Ruotsissa pahempi. Junaturmalaisia tuskin siellä naurattaa. Olisihan se voinut käydä täällä Suomessa. Tällä kerralla näin.
Vieköön myrsky kireän piposi ja upottakoon sen Itämereen ikiajoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me nousemme vielä tästä!
En tiedä, kuinka ja miten -mutta me nousemme!Vähintään ruumiimme nousee pintaan kuin korkki.
Myrskytuulen ja ilmastonmuutoksen tuomat hait tekevät niistä selvää.
mulla on juuri kuukautiset, joten ovulaatio on parin viikon päästä. En kuitenkaan halua lisääntyä suomalaisten kanssa, voivat olla salaa persuja tai kokoomuslaisia. Lähdenkin tästä ruotsin kautta etelämpään eurooppaan. Onneksi on tuulivoimalla toimiva auto.
Ei myrskyä mutta ikkunasta näkyy metsänrajassa pari kaatunutta puuta ja varmaan niitä enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei myrskyä mutta ikkunasta näkyy metsänrajassa pari kaatunutta puuta ja varmaan niitä enemmänkin.
Kyllähän se ihan tuulista oli vaikka toistaiseksi hellitti. Puuskissa lähes 20 m/s. Vettä tai salamoita ei taida kaikkialle tulla, mutta pienehkö jokseenkin tuima saderintama kyllä tuolta koilisesta menee Keski-Suomen yli Länteen/Luoteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut miettivät, miten saisivat tämän muualta tulleiden syyksi tai maksettavaksi.
Muualtahan tämä myrsky tulee eli ei ole kotimainen. Tulevaisuudessa tulee laki joka kieltää rajan yli tulevat myrskyt ja persu pääsee tumputtaa onnessaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä lensi metsä ikkunan ohi. Taisi olla virosta.
Olen kääriytynyt vessapaperiin. Syön hammastahnaa pahimpaan nälkään.
Ei kyllä naurata, kun en pääse ulos varmaan koko päivänä. Myrsky riehuu ulkona sen verran kovaa täällä lounaisrannikolla. Koko talo tärisee.
Myrskyn uhrina menehtynyttä vadelmapensaan taimea muistaen.