Onko ketään selviytijiä vielä elossa tästä vuosituhannen myrskystä?
Mietityttää, etä olenko nyt se viimeinen ihminen elossa apinoiden planeetalla? Jos joku on vielä hengissä, niin pitäisi alkaa miettimään, miten tämä sivilisaatio saadaan rakennettua uudelleen. Olen mies, eli pystyn auttamaan jälleen kansoitttamisessa. Olen valmis antamaan kaikkeni ihmiskunnan puolesta.
Kommentit (143)
Pihisen vielä hengissä, mutta olen steriili.
T. Nainen.
Metsän eläimet ovat paenneet luoliinsa, lintuja ei näy missään ja me ollaan hätävaran avulla pysytty hengissä. Nyt kuunnellaan paristoradiosta tiedotteita.
Täällä istun perunakellarissa syömässä riisikakkuja ja tonnikalaa viiden kissani kanssa.
Jos lihava viisikymppinen kissamuija kelpaa niin come and take me,ap.
Hengissä ollaan, mutta tiukkaa tekee. Melkein pitää vetää parvekkeen lasit kiinni. En ymmärrä, kuinka ihmiskunta voi selvitä tästä! Huojentavaa nähdä, että muitakin on yhä elossa!
Rovaniemestä tuli "piippujen metsä" jo toista kertaa, kun vain isoimmat ja vahvimmat savupiiput jäivät pystyyn. Potkiskelen tässä kuolleita poroja, että löytyisiköhän tarpeeksi tuoretta ruuaksi/taljaksi.
Korsossa vielä henki pihisee. Muut taitavat olla vainaita. Vessapeperi loppui naapurustostakesken kun salamoi.
Menen kohta nukkumaan toviksi ja jännitän, heräänkö vielä ehjin nahoin, jos se myrsky salamoi ikkunan läpi sillä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Menen kohta nukkumaan toviksi ja jännitän, heräänkö vielä ehjin nahoin, jos se myrsky salamoi ikkunan läpi sillä aikaa.
Siitä ikkunan reiästä lentää linnut läpi ja saat niiltä influenssan.
Miekkonen oli kutsunnoissa, tuijotti vain kaukaisuuteen ja vastasi jokaiseen kysymykseen: "tuulee".
Kutsuntalääkäri totesi ettei miehestä ole armeijaan, on sekaisin kuin seinäkello joten antoi lausunnon että vapautettu palveluksesta. Heti rakennuksen ulkopuolelle päästyään miekkonen totesi, eipä tuule enää.
Kuulostaa ihan uudelta hallitukselta - kaikki menneet perunakellariin tärisemään.
Parvekelasien räminä alkaa pikkuhiljaa v****taa. Ne on tukevasti kiinni, mutta tuuli riepottelee.
Rämiseeko muilla ja miten kestätte tilanteen?
Koska niitä joditabletteja saa alkaa syödä? Nehän auttavat salamaniskuun?
Täällä Turussa Aurajoki tulvi yli äyräittensä ja Pääskyvuoren linkkitorni huojuu myrskyn voimasta. Itse olen piilossa sängyn alla ja harkitsen kellariin siirtymistä. Kuuntelen Piisamirotan äänitettä: Tuhon aika on tullut, onnettomuus on täällä, ei sillä että sillä olisi mitään merkitystä. Viimeinen tuomio lankeaa kaikkien meidän päällemme!
Vierailija kirjoitti:
Joko ryöstely on alkanut?
Ryöstin aamulla lähikaupan töihin menessä. Sitten minut ryöstettiin.
Viimeistä makaronia järsitään. Riittää korkeintaan viikoksi. Pakko mennä poraamaan reikiä vaimon leipomiin tuorepastoihin. Henki lähtee jos eivät kuivu ajoissa makaronilaatikkoa varten.
Eikö ole vähän epäilyttävää, että palstalla haukutaan hesaria, yleä, tai median surkeutta kun uutisoivat säästä, mutta ei yhtä aikaa?
Persut on läpinäkyviä. Media alas, ja vaihtoehtototuus tilalle, on niiden agenda.
Ollaan mielummin kiitollisia siitä että myräkkä on vasta tulossa ja tulee vähän lievempänä. Jos se olisi ehtinyt tänne eilen kun ilma oli 30 astetta ja maa lämmin, tilanne olisi toinen.
Ollaan myös kiitollisia siitä että meillä on säätieteilijät ja tiedotusvälineet. Iltapäivälehdistö joskus näitä liioittelee ja tekee ison lööpin paikallisistakin säätiloista, mutta aika kiihkotonta reaaliaikaista tietoa saa sääpalveluista. Nytkään ei ole huono idea laittaa auto talliin ja sitoa tramppa kiinni, ja kyllä laitoin veneeseenkin ylimääräisen kiinnitysköyden.
Tärisen täällä maakellarissa muivipussi kourassa jos sattuu paskahätä yllättämään. Viimeiset hetket varmaan jo käsillä, tuulee 8 m/s