Onko ketään selviytijiä vielä elossa tästä vuosituhannen myrskystä?
Mietityttää, etä olenko nyt se viimeinen ihminen elossa apinoiden planeetalla? Jos joku on vielä hengissä, niin pitäisi alkaa miettimään, miten tämä sivilisaatio saadaan rakennettua uudelleen. Olen mies, eli pystyn auttamaan jälleen kansoitttamisessa. Olen valmis antamaan kaikkeni ihmiskunnan puolesta.
Kommentit (143)
Täällä Tampereella lehdet heiluivat puissa ja lounastaukokävelyllä piti laittaa pitkähihainen pusero päälle kun pilvi tuli muutamaksi minuutiksi auringon eteen. Nyt ei paista aurinko ja lehdet heiluvat puissa edelleenkin. Lopetan raportin nopeasti ennen kuin sähköt katkeavat lopullisesti.
Täällä Suomen Chicagossa selvittiin ihan vain säikähdyksellä ja nyt voidaan taas levollisin mielin jatkaa normaalia huumeiden käyttöä kirjaston pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Tampereella lehdet heiluivat puissa ja lounastaukokävelyllä piti laittaa pitkähihainen pusero päälle kun pilvi tuli muutamaksi minuutiksi auringon eteen. Nyt ei paista aurinko ja lehdet heiluvat puissa edelleenkin. Lopetan raportin nopeasti ennen kuin sähköt katkeavat lopullisesti.
Nyt kannattaa tarkistaa tilanne, sillä olen täällä Oulussa ja Tampere lensi juuri trombin mukana ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaa tarkistaa tilanne, sillä olen täällä Oulussa ja Tampere lensi juuri trombin mukana ohi.
Ai sekö se olikin kun vilahti?
Nyt ollaan ilmeisesti pyörremyrskyn silmässä, kun juuri tällä hetkelle eivät edes lehdet heilu kunnolla. En taidan vielä uskaltaa lähteä kotiin.
Kouvolassa asun ja tuossa kotiin kävellessä myrskytuuli heilutteli niin, että kaaduin kumolleni ojaan. Saatoin olla humalassakin.
Pistäydyin väestösuojasta pikaisesti ulkona tarkkailemassa tilannetta. Muutamia muita eloonjääneitä harhaili kaduilla kaatuneiden puiden ja autojen seassa. Kaikki tarrautuivat kiinteisiin esineisiin liikkuessaan, ettei äkillinen trombi tai tsunami pääsisi yllättämään. Yritin ostaa iltalehden, josta voisin lukea onko turvallista jo palata maan pinnalle. Mutta uutta iltalehteä ei ole ilmestynyt, joten palasin takaisin turvaan bunkkeriin. Ensi viikolla kurkkaan ulos uudestaan, jos iltalehti antaa luvan.
Näyttää nousevan myrsky taidan lähteä merelle seikkailemaan
Se on ilmastonmuutos. Näihin 8m/s tuuliin ja yli 20 asteen lämpötiloihin kannattaa totutella. Nyt kun teet sen saatat selviytyä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Suomen Chicagossa selvittiin ihan vain säikähdyksellä ja nyt voidaan taas levollisin mielin jatkaa normaalia huumeiden käyttöä kirjaston pihalla.
Hei mitä, venatkaa vähän, mä oon vielä täällä Trion vessassa myrskyä paossa. Tuun ihan just, otan vaan nää vessapaperit talteen.
Minä myin kaiken ja asun nyt ulapalla olevassa majakka saaressa ja pukeudun vain käsiini
hysteerisin terveisin epäileväinen kansalainen!
Planeetan kovin myrsky, uutisoi Iltasanomat ja oli taas kerran asiantuntijoineen oikeassa.
Me olemme perheemme kanssa nojanneet asiantuntijoiden vankkaan näkemykseen. Olemme vetäneet makaronia ja purkkiruokaa kilotolkulla. Jäätävä hiilaripöhö koko sakilla. Onneksi on pskapaperia, koska turvotus alkaa pian poistua.
Odotamme enää Krista Kiurun lausuntoa koulujen turvallisuudesta. Ovatko taas kerran vaarallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mitä, venatkaa vähän, mä oon vielä täällä Trion vessassa myrskyä paossa. Tuun ihan just, otan vaan nää vessapaperit talteen.
Bro
Vierailija kirjoitti:
koita pysyä hengissä!
Joko se myrsky meni ohi, uskaltaako jo tulla pois pommisuojasta.
Vierailija kirjoitti:
Joko se myrsky meni ohi, uskaltaako jo tulla pois pommisuojasta.
Odotetaan vielä, IS seuraa tilannetta! He viestittää kyllä milloin myrsky on ohi!
Pikkarit lensi pyykkinarulta tuulen mukana naapurin pihalle, kun unohdin ottaa ne pois kuivumasta. :(
Miten kannattaisi hakea ne takaisin, menenkö soittamaan ovikelloa, vai hiippailenko yöllä hakemaan vai jätänkö sinne? Tai ehkä naapuri vaivihkaa heittää ne pensasaidan yli takaisin?
Mua ei naurata vahingot, joita ihmisille myrskyissä tulee. Sen sijaan naurattaa myrskyuutisointi. Kuinka myrsky on nyt yhtäkkiä aivan ainutlaatuista ja epätavallista ja johtuu tietenkin ilmastonmuutoksesta.