Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään selviytijiä vielä elossa tästä vuosituhannen myrskystä?

Vierailija
08.08.2023 |

Mietityttää, etä olenko nyt se viimeinen ihminen elossa apinoiden planeetalla? Jos joku on vielä hengissä, niin pitäisi alkaa miettimään, miten tämä sivilisaatio saadaan rakennettua uudelleen. Olen mies, eli pystyn auttamaan jälleen kansoitttamisessa. Olen valmis antamaan kaikkeni ihmiskunnan puolesta.

Kommentit (143)

Vierailija
101/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko joku veti herneen nenään kun tässä kuittaillaan leikkisästi myrskylle, jota ei tullut.

Varmaan harmistujat on niitä jotka osti myslipatukoita ja vesipulloja ja  raahasi patjat kellariin. 

Ja sitten pahinta mitä tapahtui oli,että 20 vuotta sitten Jyskistä ostettu  halpa muovinenpuutarhatuoli kaatui ja osui marjapensaaseen :D

No meillä katkesi iso omenapuu, onneksi ei talon päälle vaan nätisti juuri oikeaan suuntaan. Mutta auton siirsin pois pihalta. Tuulen pitäisi vielä yltyä.

Mua ei naurata vahingot, joita ihmisille myrskyissä tulee. Sen sijaan naurattaa myrskyuutisointi. Kuinka myrsky on nyt yhtäkkiä aivan ainutlaatuista ja epätavallista ja johtuu tietenkin ilmastonmuutoksesta.

Vierailija
102/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Tampereella lehdet heiluivat puissa ja lounastaukokävelyllä piti laittaa pitkähihainen pusero päälle kun pilvi tuli muutamaksi minuutiksi auringon eteen. Nyt ei paista aurinko ja lehdet heiluvat puissa edelleenkin. Lopetan raportin nopeasti ennen kuin sähköt katkeavat lopullisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Suomen Chicagossa selvittiin ihan vain säikähdyksellä ja nyt voidaan taas levollisin mielin jatkaa normaalia huumeiden käyttöä kirjaston pihalla.

Vierailija
104/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas meitä puijattiin.

Vierailija
105/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Tampereella lehdet heiluivat puissa ja lounastaukokävelyllä piti laittaa pitkähihainen pusero päälle kun pilvi tuli muutamaksi minuutiksi auringon eteen. Nyt ei paista aurinko ja lehdet heiluvat puissa edelleenkin. Lopetan raportin nopeasti ennen kuin sähköt katkeavat lopullisesti.

Nyt kannattaa tarkistaa tilanne, sillä olen täällä Oulussa ja Tampere lensi juuri trombin mukana ohi.

Vierailija
106/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meitä viedään.

Vierailija
107/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaa tarkistaa tilanne, sillä olen täällä Oulussa ja Tampere lensi juuri trombin mukana ohi.

Ai sekö se olikin kun vilahti?

Nyt ollaan ilmeisesti pyörremyrskyn silmässä, kun juuri tällä hetkelle eivät edes lehdet heilu kunnolla. En taidan vielä uskaltaa lähteä kotiin.

Vierailija
108/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolassa asun ja tuossa kotiin kävellessä myrskytuuli heilutteli niin, että kaaduin kumolleni ojaan. Saatoin olla humalassakin.

Vierailija
109/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäydyin väestösuojasta pikaisesti ulkona tarkkailemassa tilannetta. Muutamia muita eloonjääneitä harhaili kaduilla kaatuneiden puiden ja autojen seassa. Kaikki tarrautuivat kiinteisiin esineisiin liikkuessaan, ettei äkillinen trombi tai tsunami pääsisi yllättämään. Yritin ostaa iltalehden, josta voisin lukea onko turvallista jo palata maan pinnalle. Mutta uutta iltalehteä ei ole ilmestynyt, joten palasin takaisin turvaan bunkkeriin. Ensi viikolla kurkkaan ulos uudestaan, jos iltalehti antaa luvan.

Vierailija
110/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää nousevan myrsky taidan lähteä merelle seikkailemaan

Vierailija
111/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ilmastonmuutos. Näihin 8m/s tuuliin ja yli 20 asteen lämpötiloihin kannattaa totutella. Nyt kun teet sen saatat selviytyä.

Vierailija
112/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Suomen Chicagossa selvittiin ihan vain säikähdyksellä ja nyt voidaan taas levollisin mielin jatkaa normaalia huumeiden käyttöä kirjaston pihalla.

Hei mitä, venatkaa vähän, mä oon vielä täällä Trion vessassa myrskyä paossa. Tuun ihan just, otan vaan nää vessapaperit talteen.

113/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myin kaiken ja asun nyt ulapalla olevassa majakka saaressa ja pukeudun vain käsiini

hysteerisin terveisin epäileväinen kansalainen!

Vierailija
114/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Planeetan kovin myrsky, uutisoi Iltasanomat ja oli taas kerran asiantuntijoineen oikeassa.

Me olemme perheemme kanssa nojanneet asiantuntijoiden vankkaan näkemykseen. Olemme vetäneet makaronia ja purkkiruokaa kilotolkulla. Jäätävä hiilaripöhö koko sakilla. Onneksi on pskapaperia, koska turvotus alkaa pian poistua.

Odotamme enää Krista Kiurun lausuntoa koulujen turvallisuudesta. Ovatko taas kerran vaarallisia.

Vierailija
115/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei mitä, venatkaa vähän, mä oon vielä täällä Trion vessassa myrskyä paossa. Tuun ihan just, otan vaan nää vessapaperit talteen.

Bro

Vierailija
116/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koita pysyä  hengissä!

Vierailija
117/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se myrsky meni ohi, uskaltaako jo tulla pois pommisuojasta.

Vierailija
118/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko se myrsky meni ohi, uskaltaako jo tulla pois pommisuojasta.

Odotetaan vielä, IS seuraa tilannetta! He viestittää kyllä milloin myrsky on ohi!

Vierailija
119/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän huonoin -0/50

Vierailija
120/143 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkarit lensi pyykkinarulta tuulen mukana naapurin pihalle, kun unohdin ottaa ne pois kuivumasta. :(

Miten kannattaisi hakea ne takaisin, menenkö soittamaan ovikelloa, vai hiippailenko yöllä hakemaan vai jätänkö sinne? Tai ehkä naapuri vaivihkaa heittää ne pensasaidan yli takaisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme