Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei rakastunut mies ota yhteyttä?

Vierailija
18.03.2025 |

Olen varattu nainen, mutta ero vireillä. Tapasin tämän uuden miehen ensimmäisen kerran n. puoli vuotta sitten yhteisten kavereiden kautta. Aluksi tutustuimme vain ihan kavereina. Välissä ehti olla myös taukoa yhteydenpidossa. Nyt aloimme kuitenkin juttelemaan uudestaan. 

Olen täysin rakatunut tähän mieheen, samoin hän minuun. Näin hän ainakin kertoo. Minä olen kuitenkin aina se, joka aloittaa keskustelut hänen kanssaan. Hän ei koskaan aloita. Olen sanonut rakastavani häntä ja siihen hän sanoi, niin minäkin sinua.

En tiedä mikä ihme siinä on, että jos kertoo olevansa rakastunut, mutta ei koskaan ota yhteyttä. Mikä tähän voisi olla syynä? Epätoivoinen :(

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rakastunut.

Mutta provohan tämä onkin.

Vierailija
2/31 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Kyllä minä ottaisin ihastuneenakin yhteyttä, puhumattakaan rakastuneena.

Onko hän sosiaalisesti epävarma/miellyttämisenhaluinen? Ehkä hän on paniikissa sanonut rakastavansa, kun ei muutakaan keksinyt siinä tilanteessa vastaukseksi. Mysteeri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rakastunut.

Ei ole provo!

Ap

Vierailija
4/31 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rakastunut.

Ei ole provo!

Ap

No lakkaa sitten haihattelemasta.

Vierailija
5/31 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä ihmisiä vaivaa. Etteikö tällaista tilannetta voisi oikeasti tapahtua? Luulevat aivan kaikkea provoksi!

Ap

Vierailija
6/31 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ukkos käyny hakkaamassa sen turvan umpeen.

Vierailija
7/31 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuokin mahdollista jos mies on riittävän introvertti.

Oletteko keskustelleet siitä, että haluaisit miehen ottavan sinuun useammin yhteyttä? Jos tilanne ei keskustelemalla korjaannu, on se pahempi juttu.

Vierailija
8/31 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. Kyllä minä ottaisin ihastuneenakin yhteyttä, puhumattakaan rakastuneena.

Onko hän sosiaalisesti epävarma/miellyttämisenhaluinen? Ehkä hän on paniikissa sanonut rakastavansa, kun ei muutakaan keksinyt siinä tilanteessa vastaukseksi. Mysteeri.

Pskat on. Jos mies on rakastunut, niin se kyllä etsii rakastamansa naisen vaikka kivenkolosta.

Vierailija
9/31 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rakastunut.

Ei ole provo!

Ap

Tämä kommentti on varma merkki siitä, että kyseessä ON provo.

Vierailija
10/31 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sinä kerta otat aina vikkelämmin yhteyttä ja hän on jahkailevampi eikä koskaan kerkeä ensin, niin mitä siitä sitten? Pääasia että on yhteys.

Toiset on huonoja ottamaan tai pitämään yhteyttä. Itsekin olen sellainen. Ihan sama kuinka rakastunut olen, en jotenkin keksi mitään syytä jonka varjolla ottaa yhteyttä.

Koen erilaiset yhteydenotot ylipäänsä hyvin vaivalloisiksi ja hankaliksi. Vitkuttelen sen vuoksi asioiden hoitamista viimeiseen asti, jos pitäisi jollekin soittaa tai laittaa viestiä. 

Vierailija
11/31 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyselisi täällä, jos hän olisi rakastunut!

Vierailija
12/31 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on rakastunut muutamaan muuhunkin, joten kiirettä pitää.

Vierailija
13/31 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap hänellä valtava kalu ja oletko jo antanut rimjobin hänelle?

Vierailija
14/31 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä pommittaisi miestä viesteillä mistään syystä ja puhuisi vielä rakkaudesta. Nyt ap, ryhdistäydy ja lopeta tuo! Olet sitä paitsi vielä naimisissa.

Vierailija
15/31 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittää sinun ohessa muita naisia jotka ovat mielestään mielenkiintoisempai joten ei ota sinuun yhteyttä.

Vierailija
16/31 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä rakastuneena ja ihastuneena ottaisi yhteyttä. Mulla on ollut joitain tällaisia naisia elämäni aikana. Että kiva, nätti ja ei sinänsä mitään vikaa. Mutta se joku vain silti puuttuu. Sitä ikään kuin etsii itsestään, että tulisiko se syvempi tunne tässä jossain kohtaa. Kun kaikki periaatteessa on kunnossa. Eli olen viestitellyt takaisin ja voinut käydä kahvillakin. Mutta sitten jossain kohtaa sitä on ollut pakko olla rehellinen itselleen, että ei tämä jostain syystä vain lähde. Näin varmasti käy teidänkin kohdalla. Paljon puhutaan ghoustaamisesta nykyisin. Mä uskon että siinä on ilmiönä kyse ihan samasta asiasta. Että ei periaatteessa halua sanoa toiselle, että tämä oli tässä, kun sitä itseään tutkiskelee ja kuuntelee. Mielenkiinto ei kuitenkaan riitä mennä asioissa eteen päin ja homma vain kuivuu sitten kasaan.

Vierailija
17/31 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö? Mies ei voi rakastaa naista ennen kuin tietää nieleekö hän?

Vierailija
18/31 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä pommittaisi miestä viesteillä mistään syystä ja puhuisi vielä rakkaudesta. Nyt ap, ryhdistäydy ja lopeta tuo! Olet sitä paitsi vielä naimisissa.

15-30-vuotiaana on naisen helppo odotella prinssiä ja sellainen voi vielä ilmestyäkin.

Kuitenkin kun naislla 40 vuotta menee rikki, niin ne naiset, jotka vain odottelevat suhdetta saapuvaksi jäävät aika loppuelämäksi yksin tai sitten joutuvat tyytymään johonkin jämämieheen.

Toki se, että yhteydenpito ei ole molemminpuolista on hankala tilanne, mutta kun naisten ylittäessä 40 ikävuotta pariutumismarkkinat kääntyvät ihan toisin päin ja hyviä mieskumppaneita on naisille niukemmin tarjolla, ei ehkä kannata olla noin ehdoton, Ne naiset, jotka ovat itse aktiivisia löytävät helpommin itseään miellyttävän kumppanin.   

Vierailija
19/31 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sillä on muita naisia.. Ap tavannut komean miehen ja luulee että se on täydellinen  eikä koskaan petä mutta naiset on hölmöjä ja komeat miehet pettää aina niin siinä aina käy.

Vierailija
20/31 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ottanut naisen roolin, kyllä sä siihen otat yhteyttä jos olet rakastunut, jos et ota niin valehtelit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän