Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa ja ahdistaa tosi paljon ):
Ahdistaako ja pelottaako sua siis se, osaatko enää koskaan nukkua, vai myös jokin muu asia?
Mua pelottaa se, osaanko enää koskaan nukkua, ja sitä kautta terveyden menetys ja kuolema. Pelkään, että mun lyhyt loppuelämä on pelkkää lakkaamatonta kärsimystä. ):
Miksi sulla olisi lyhyt loppuelämä? Ei unettomuuden takia ainakaan, arvelen. Kyllä tämä vaiheesi ohi menee. Ole armollinen itsellesi. Yritä hyväksyä, että nyt on näin. Viikon, parin kuluttua tilanne voi olla toinen, valoisampi. Tarvitset nyt voimia ja jos sitä täältä saat, kirjoittele toki
Mutta mitä sitten, jos tämä vaihe ei mene koskaan ohi. ): Valvon pahimmillaan 50-60 vrk putkia. ):
Saan voimia siitä, että täällä saa keskustella kaikesta mielen päällä olevasta anonyymisti.
Mua oikeasti pelottaa, että mun unikeskus on jotenkin vaurioitunut. ): Ja nyt kun luin tuon Ketipinor-tekstin, niin pelkään vielä enemmän. Eli 2-3 vk:n täysunettomuus ei välttämättä riitä nukahtamis-kyvyn palauttamiseen, vaan edes 50-60 vrk ei välttämättä riitä. ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaako ja pelottaako sua siis se, osaatko enää koskaan nukkua, vai myös jokin muu asia?
Mua pelottaa se, osaanko enää koskaan nukkua, ja sitä kautta terveyden menetys ja kuolema. Pelkään, että mun lyhyt loppuelämä on pelkkää lakkaamatonta kärsimystä. ):
Miksi sulla olisi lyhyt loppuelämä? Ei unettomuuden takia ainakaan, arvelen. Kyllä tämä vaiheesi ohi menee. Ole armollinen itsellesi. Yritä hyväksyä, että nyt on näin. Viikon, parin kuluttua tilanne voi olla toinen, valoisampi. Tarvitset nyt voimia ja jos sitä täältä saat, kirjoittele toki
Mutta mitä sitten, jos tämä vaihe ei mene koskaan ohi. ): Valvon pahimmillaan 50-60 vrk putkia. ):
Saan voimia siitä, että täällä saa keskustella kaikesta mielen päällä olevasta anonyymisti.Mua oikeasti pelottaa, että mun unikeskus on jotenkin vaurioitunut. ): Ja nyt kun luin tuon Ketipinor-tekstin, niin pelkään vielä enemmän. Eli 2-3 vk:n täysunettomuus ei välttämättä riitä nukahtamis-kyvyn palauttamiseen, vaan edes 50-60 vrk ei välttämättä riitä. ):
Olen yrittänyt kokeilla silloin tällöin olla ilman lääkkeitä, mutta en ole vielä kertaakaan nukahtanut tai torkahtanut. ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan voimia siitä, että täällä saa keskustella kaikesta mielen päällä olevasta anonyymisti.Mua oikeasti pelottaa, että mun unikeskus on jotenkin vaurioitunut. ): Ja nyt kun luin tuon Ketipinor-tekstin, niin pelkään vielä enemmän. Eli 2-3 vk:n täysunettomuus ei välttämättä riitä nukahtamis-kyvyn palauttamiseen, vaan edes 50-60 vrk ei välttämättä riitä. ):
Olen yrittänyt kokeilla silloin tällöin olla ilman lääkkeitä, mutta en ole vielä kertaakaan nukahtanut tai torkahtanut. ):
Sama täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä
Oikeasti.
20 v käyttänyt lääkkeitä, lähes joka ilta, elämä on. Kun en muuten nuku, aion käyttää loppu elämän, enää en jaksa ressata asiasta.
N61 v.
Ps. Ketipinor käytös mutta elossa olen:)
Vierailija kirjoitti:
20 v käyttänyt lääkkeitä, lähes joka ilta, elämä on. Kun en muuten nuku, aion käyttää loppu elämän, enää en jaksa ressata asiasta.
N61 v.
Ps. Ketipinor käytös mutta elossa olen:)
Mitä lääkkeitä olet käyttänyt Ketipinorin lisäksi?
Täällä yksi lääkkeiden käyttäjä. Ketipinor, myös jo yli 20v, psyykejuttuihin. Aamulla isompi annos, unilääkkeenä tarvittaessa 25mg; Ei ole tuhonnut unikeskusta eikä muistia, eikä sen puoleen millään tavoin mitään. Päinvastoin, elämänlaatu on kunnossa. Edellisen kirjoittajan tavoin syön niitä tarvittaessa hamaan tappiin.
N 38
Ketipinorin lisäksi opamox,stella. Joka ilta nämä. Nukun silti huonosti.
N61v
Mua oikeasti pelottaa, että mun unikeskus on jotenkin vaurioitunut. ): Ja nyt kun luin tuon Ketipinor-tekstin, niin pelkään vielä enemmän. Eli 2-3 vk:n täysunettomuus ei välttämättä riitä nukahtamis-kyvyn palauttamiseen, vaan edes 50-60 vrk ei välttämättä riitä. ):