Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Ikävää että palstalla mahdollistetaan sekoilusi vastailemalla yhä uudestaan samoihin vuodatuksiisi. Jos et pystyisi pakenemaan nettiin jankkaamaan joutuisit ehkä jopa konkreettisesti tekemään jotain tilanteesi eteen.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää että palstalla mahdollistetaan sekoilusi vastailemalla yhä uudestaan samoihin vuodatuksiisi. Jos et pystyisi pakenemaan nettiin jankkaamaan joutuisit ehkä jopa konkreettisesti tekemään jotain tilanteesi eteen.
Mitä mieltä olet seuraavasta tekstistä:
Löysin tällaisen tekstin Ketipinorista 😞 (mitä jos mulle käy samalla tavalla):
Kun on valvonut 50 - 60 vrk, ei paljon lohduta, kun sanotaan:"Kyllä nukut:" Et voi tietää mitä kärsimustä täydellinen unettomuus tuo. Lääkettä on lopetettu vuoden ajan hyvin pienin määrin, mutta lääke on tuhonnut aivoista sen osan, joka antaa unen. Mutta ole sinä vaan onnellinen ja nauti vapaasti ketipinoria ja ylistä hyvää unilääkettä. Kiitä, että olet yksi niistä onnellisista, jotka rakastavat ketipinoria. Kyllä aikanaan oli paljon lobotomian kannattajiakin ja sitä pidettiin täysin hyväksyttävänä hoitomuotona ja jo silloin oli paljon tyytyväisiä ja onnellisia ihmisiä, joille se oli tehty.
Mutta eikö viisas ihminen tajua olla puhumatta sellaisesta asiasta, josta ei ole täyttä faktatietoa.
Löysin tällaisen tekstin Ketipinorista 😞 (mitä jos mulle käy samalla tavalla, Olanzapin):
Kun on valvonut 50 - 60 vrk, ei paljon lohduta , kun sanotaan:"Kyllä nukut:" Et voi tietää mitä kärsimustä täydellinen unettomuus tuo. Lääkettä on lopetettu vuoden ajan hyvin pienin määrin, mutta lääke on tuhonnut aivoista sen osan, joka antaa unen. Mutta ole sinä vaan onnellinen ja nauti vapaasti ketipinoria ja ylistä hyvää unilääkettä. Kiitä, että olet yksi niistä onnellisista, jotka rakastavat ketipinoria. Kyllä aikanaan oli paljon lobotomian kannattajiakin ja sitä pidettiin täysin hyväksyttävänä hoitomuotona ja jo silloin oli paljon tyytyväisiä ja onnellisia ihmisiä, joille se oli tehty.
Mutta eikö viisas ihminen tajua olla puhumatta sellaisesta asiasta, josta ei ole täyttä faktatietoa.
Mua pelottaa ja ahdistaa tosi paljon ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä haluat tältä palstalta, AP? Et osaa keskustella lainkaan. Jankutat vain samoja lauseita ja nostat ketjua ylös. Et kuitenkaan kerro yhtään mitään itsestäsi ja unettomuushistoriastasi, että joku voisi auttaa sinua tai osallistua keskusteluun. Siksi ihmiset pitävät sinua trollina (joka ehkä oletkin?) eivätkä muutkaan unettomuudesta itse kärsivät halua kertoa itsestään
Meitä kiinnostaa, MIKSI kärsit vaivasta (ei se ihan tyhjästä tule), miten kauan unettomuus on jatkunut, miten sitä on hoidettu ja millainen lääkäri on sinua hoitanut. Oletko hakenut apua unettomuuteen perehtyneeltä lääkäriltä? Kai tiedät, että nykyään unettomuutta pyritään hoitamaan lääkkeettömin keinoin?
Sillä on vieroitusoireet olantsapiinista. Jo lopetusta suunnitellessaan sanoin kuinka kannattaa toimia, mutta lopetti kuitenkin liian nopeasti. Lähetin myös linkin foorumille jossa on paljon muita samassa tilanteessa sekä siitä selvinneitä mutta tuskin edes vilkaisi sitä.
Voisitko kirjoittaa tähän uudelleen ):
Ja saisinko myös linkin.
https://www.survivingantidepressants.org/search/?q=zyprexa&quick=1
Siitä sitten vaan selailemaan. Tuolta sivuilta löytyy ohjeetkin lopettamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Taidan luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Iha syystäki. Taitaa psykoosi pia puhjeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iha syystäki. Taitaa psykoosi pia puhjeta.
Ei saa pelotella, kun mua muutenkin ahdistaa ja pelottaa. Mulla ei ole psykoosia, sillä olen tietoinen ajatuksistani ja ympäristöstäni. ):
Vierailija kirjoitti:
Löysin tällaisen tekstin Ketipinorista 😞 (mitä jos mulle käy samalla tavalla, Olanzapin):
Kun on valvonut 50 - 60 vrk, ei paljon lohduta , kun sanotaan:"Kyllä nukut:" Et voi tietää mitä kärsimustä täydellinen unettomuus tuo. Lääkettä on lopetettu vuoden ajan hyvin pienin määrin, mutta lääke on tuhonnut aivoista sen osan, joka antaa unen. Mutta ole sinä vaan onnellinen ja nauti vapaasti ketipinoria ja ylistä hyvää unilääkettä. Kiitä, että olet yksi niistä onnellisista, jotka rakastavat ketipinoria. Kyllä aikanaan oli paljon lobotomian kannattajiakin ja sitä pidettiin täysin hyväksyttävänä hoitomuotona ja jo silloin oli paljon tyytyväisiä ja onnellisia ihmisiä, joille se oli tehty.
Mitä mieltä? Käykö mulle noin? 😞
Vierailija kirjoitti:
Up
Mitä sä haet näillä upitteluilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö viisas ihminen tajua olla puhumatta sellaisesta asiasta, josta ei ole täyttä faktatietoa.Mitä mieltä? Käykö mulle noin? 😞
Olen hyvin peloissani ja ahdistunut ):
Sillä musta tuntuu, etten enää ikinä opi nukahtamaan.
):