Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ilmeisesti nukahda enää ilman lääkkeitä, olen kokeillut, mutta nopeasti palannut taas lääkityksille. Olen hyväksynyt sen, että tarvitsen todennäköisesti lääkkeitä lopunelämääni, mutta uni on sen arvoista. Syön iltaisin Triptyliä ja agomelatiinia.
Kovasti tsemppiä!
Kiitos paljon, kun vastasit. 😭
Onko sulla aina ollut Triptyliä ja agomelatiinia, vai oletko välillä joutunut vaihtelemaan lääkitystä (vaikutus heikentynyt).Mulla on ollut parin vuoden aikana pitkä lista lääkkeitä: Stella, Imovane, Mirtazapin, Atarax, Opamox, Ketipinor, Olanzapin
Opamox ja Olanzapin viimeisimmät. ):Minkä ikäinen muuten olet, ja kauanko olet käyttänyt lääkkeitä? (Triptyliä ja agomelatiinia syövälle).
Toivottavasti huomaat tämän ketjun kysymyksineen. <3 (Triptyliä ja agomelatiinia syövä)
up
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla maniavaihe päällä?
Ei tietääkseni. ):
Siis sairaudentunnottomuus. Edelleen toistan, hae apua mielenterveysongelmiisi, ne vain tulevat pahenemaan ilman asianmukaista lääkitystä.
Ei mua oikein kukaan voi enää auttaa, kun en vain enää pysty nukahtamaan.😭.
No vi**uako sitten täältäkään enää mitään apuja kyselet? Mene muualle kitisemään.
Sä olet sairas idiootti! Miksi roikut unettomuusketjussa, jos aihe ei sinua kosketa? Uni on elämän peruselementtejä ja unettomuudesta on rajut seuraukset. Itse olen kärsinyt unettomuudesta 20 v ja jouduin jäämään tk-eläkkeelle sen takia. Olen käynyt läpi kaikki mahdolliset ja mahdottomat lääkärit, hoidot, lääkkeet, ja nukun lääkkeiden avulla max 3 - 4 h yössä. Ilman lääkkeitä en edes nukahda. Päivällä en unta saa eli en nuku päiväunia.
Sä et tiedä vaikeasta kroonisesta unettomuudesta yhtään mitään, joten suksi v**uun!! 😡
No soita saatana 112 että tulevat viemään sinut hoitoon.
Soita sä saatana keskenäs hautaustoimistoon.
Kyllä sinulle vielä se 112 on ihan käypä. Sieltä autetaan mielenterveysongelmissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla maniavaihe päällä?
Ei tietääkseni. ):
Siis sairaudentunnottomuus. Edelleen toistan, hae apua mielenterveysongelmiisi, ne vain tulevat pahenemaan ilman asianmukaista lääkitystä.
Ei mua oikein kukaan voi enää auttaa, kun en vain enää pysty nukahtamaan.😭.
No vi**uako sitten täältäkään enää mitään apuja kyselet? Mene muualle kitisemään.
Sä olet sairas idiootti! Miksi roikut unettomuusketjussa, jos aihe ei sinua kosketa? Uni on elämän peruselementtejä ja unettomuudesta on rajut seuraukset. Itse olen kärsinyt unettomuudesta 20 v ja jouduin jäämään tk-eläkkeelle sen takia. Olen käynyt läpi kaikki mahdolliset ja mahdottomat lääkärit, hoidot, lääkkeet, ja nukun lääkkeiden avulla max 3 - 4 h yössä. Ilman lääkkeitä en edes nukahda. Päivällä en unta saa eli en nuku päiväunia.
Sä et tiedä vaikeasta kroonisesta unettomuudesta yhtään mitään, joten suksi v**uun!! 😡
No soita saatana 112 että tulevat viemään sinut hoitoon.
Soita sä saatana keskenäs hautaustoimistoon.
Kyllä sinulle vielä se 112 on ihan käypä. Sieltä autetaan mielenterveysongelmissasi.
Sua ei kyllä valitettavasti pysty auttamaan enää kukaan. Ei sun kannata soittaa yhtään mihinkään. Kyllä huoltomies sut sit aikanaan korjaa parempaan talteen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ilmeisesti nukahda enää ilman lääkkeitä, olen kokeillut, mutta nopeasti palannut taas lääkityksille. Olen hyväksynyt sen, että tarvitsen todennäköisesti lääkkeitä lopunelämääni, mutta uni on sen arvoista. Syön iltaisin Triptyliä ja agomelatiinia.
Kovasti tsemppiä!
Kiitos paljon, kun vastasit. 😭
Onko sulla aina ollut Triptyliä ja agomelatiinia, vai oletko välillä joutunut vaihtelemaan lääkitystä (vaikutus heikentynyt).Mulla on ollut parin vuoden aikana pitkä lista lääkkeitä: Stella, Imovane, Mirtazapin, Atarax, Opamox, Ketipinor, Olanzapin
Opamox ja Olanzapin viimeisimmät. ):Minkä ikäinen muuten olet, ja kauanko olet käyttänyt lääkkeitä? (Triptyliä ja agomelatiinia syövälle).
Ihan pikku vinkki vaan ettei ole kovin järkevää jaella lääkitystietojaan palstoilla, edes anonyyminä.
Onko sulta kysytty jotain? NOT!
Jaaha, täällä on nyt jokin uusi juttu, että ap laittelee sydämiä koko ajan kommentteihinsa. Onko joku taas nostanut esiin ap.n tavan vähätellä muiden kokemuksia tmv?
ap nukkuuvielä yöuniaan, että jaksaa sitten availla uusia ketjuja ja upittaa niitä
Vierailija kirjoitti:
ap nukkuuvielä yöuniaan, että jaksaa sitten availla uusia ketjuja ja upittaa niitä
Miksi te poskisolistit avaatte ketjun, missä käsitellään unettomuutta, jos aihe ei mitenkään teitä koske?
Menkää aukomaan päätänne johonkin muuhun ketjuun tai jatkakaa unianne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te poskisolistit avaatte ketjun, missä käsitellään unettomuutta, jos aihe ei mitenkään teitä koske?
Eiköhän ap ihan itse ole tämän tilanteen aiheuttanut, omalla käytöksellään tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ap ihan itse ole tämän tilanteen aiheuttanut, omalla käytöksellään tällä palstalla.
Kysymys kuuluu:
Miksi avaatte ja kommentoitte UNETTOMUUS-ketjuun, jos aihe ei teitä koske?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu:
Itse asiassa kyllä koskee, kärsin itsekin unettomuudesta. Olen myös kommentoinut kokemuksestani, mutta vastaanotto kun on kaikkien muiden kokemuksiin (myös minun) tätä tyyliä: "lievempää unettomuutta kuin minulla, onko vielä kokemuksia?" Niin kyllähän siinä ihmisillä hermo menee, kun sadat ja taas sadat kokemukset eivät kelpaa ja kaikilla muilla on pienempää/helpompaa/lievempää unettomuutta kuin ap.lla.
Oletko vaihdevuosi-ikäinen? Unettomuus voi johtua myös vaihdevuosien hormonitason laskusta. Moni lääkäri ei edellekään kysele mitään vaihdevuosista, kun mennään jotain muuta kuin selvästi gynegologista vaivaa selvittämään lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu:
Mistä sinä tiedät mikä ketäkin koskettaa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko vaihdevuosi-ikäinen? Unettomuus voi johtua myös vaihdevuosien hormonitason laskusta. Moni lääkäri ei edellekään kysele mitään vaihdevuosista, kun mennään jotain muuta kuin selvästi gynegologista vaivaa selvittämään lääkäriin.
Ap on alle 30 v.
Olen koittanut olla kohta viikon ilman Olanzapiinia, enkä ole edes torkahtanut kertaakaan, ei väsytä yhtään. ):
En ole vieläkään oppinut uudelleen nukahtamaan.
Aloin alasajamaan Olanzapiinia, sillä siihen kehittyi toleranssi. ):
Mitä mun pitäisi tehdä?
Olen koittanut olla kohta viikon ilman Olanzapiinia, enkä ole edes torkahtanut kertaakaan, ei väsytä yhtään. ):
En ole vieläkään oppinut uudelleen nukahtamaan.
Aloin alasajamaan Olanzapiinia, sillä siihen kehittyi toleranssi. ):
Mitä mun pitäisi tehdä?
u.p.