Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa, että mulle on käynyt niin, etten enää pysty lainkaan nukahtamaan ilman lääkitystä (vielä yritän valvoa, toivo alkaa hiipua). Siksi kysyn:
Onko AV:lla ihmisiä, jotka eivät enää nukahda (lainkaan) ilman lääkkeitä? Tekisi mieli kuolla.
Elämä on jatkuvaa toleranssia vastaan taistelua.
Miten ajauduitte siihen, ettette enää nukahtaneet ilman lääkkeitä?Ihan toteuttamiskelpoinen idea.
😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla maniavaihe päällä?
Ei tietääkseni. ):
Siis sairaudentunnottomuus. Edelleen toistan, hae apua mielenterveysongelmiisi, ne vain tulevat pahenemaan ilman asianmukaista lääkitystä.
Ei mua oikein kukaan voi enää auttaa, kun en vain enää pysty nukahtamaan.😭.
V|tuttaako, kun ketään ei sun "unettomuus" kiinnosta
a) lainkaan
b) pa5kan vertaa
Vierailija kirjoitti:
V|tuttaako, kun ketään ei sun "unettomuus" kiinnosta
a) lainkaan
b) pa5kan vertaa
Ei ole pelkästään kyse mun unettomuudesta vaan unettomuudesta yleensä. ):
Onko täällä ketään vastaavassa tilanteessa? ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietääkseni. ):
Siis sairaudentunnottomuus. Edelleen toistan, hae apua mielenterveysongelmiisi, ne vain tulevat pahenemaan ilman asianmukaista lääkitystä.
No vi**uako sitten täältäkään enää mitään apuja kyselet? Mene muualle kitisemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietääkseni. ):
No vi**uako sitten täältäkään enää mitään apuja kyselet? Mene muualle kitisemään.
Kysyn, onko täällä muita vastaavassa tilanteessa?😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietääkseni. ):
Kysyn, onko täällä muita vastaavassa tilanteessa?😭
No eikö se kuukaudessa ole käynyt sinulle jo selväksi? Me muut kyllä tiedämme jo.
Vertaistukea? <3
Vierailija kirjoitti:
Vertaistukea? <3
Millaista teidän elämä on?
Vierailija kirjoitti:
Vertaistukea? <3
Kaikella rakkaudella vaan sinnekin, vedä itsesi kiikkuun <3
Mä en ilmeisesti nukahda enää ilman lääkkeitä, olen kokeillut, mutta nopeasti palannut taas lääkityksille. Olen hyväksynyt sen, että tarvitsen todennäköisesti lääkkeitä lopunelämääni, mutta uni on sen arvoista. Syön iltaisin Triptyliä ja agomelatiinia.
Kovasti tsemppiä!
Ihan hirveitä juttuja joku kirjoittaa täällä ap:lle! 😳 Ap, älä välitä sadistisista trolleista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveitä juttuja joku kirjoittaa täällä ap:lle! 😳 Ap, älä välitä sadistisista trolleista.
Ei täällä ketään kiinnosta enää edes yrittää auttaa kun tuo hullu uppaa jatkuvasti vaan pelkästä uppaamisen ilosta. Kuukaudessa olisi niitä apuja varmaan jo löytynyt jos niitä olisi ja joku haluaisi kertoa mutta kun tuo ei sitä enää ymmärrä. Menee jo ihan yli ja alkaa vain ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ilmeisesti nukahda enää ilman lääkkeitä, olen kokeillut, mutta nopeasti palannut taas lääkityksille. Olen hyväksynyt sen, että tarvitsen todennäköisesti lääkkeitä lopunelämääni, mutta uni on sen arvoista. Syön iltaisin Triptyliä ja agomelatiinia.
Kovasti tsemppiä!
Kiitos paljon, kun vastasit. 😭
Onko sulla aina ollut Triptyliä ja agomelatiinia, vai oletko välillä joutunut vaihtelemaan lääkitystä (vaikutus heikentynyt).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti tsemppiä!
Kiitos paljon, kun vastasit. 😭
Onko sulla aina ollut Triptyliä ja agomelatiinia, vai oletko välillä joutunut vaihtelemaan lääkitystä (vaikutus heikentynyt).
Mulla on ollut parin vuoden aikana pitkä lista lääkkeitä: Stella, Imovane, Mirtazapin, Atarax, Opamox, Ketipinor, Olanzapin
Opamox ja Olanzapin viimeisimmät. ):